Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Jos tuttu nainen kertoisi sinulle elävänsä seksittömässä liitossa

Vierailija
24.08.2025 |

Niin ymmärtäisitkö sen niin että haluaa sinulta seksiä, vaikka sinäkin olisit varattu? Miten reagoisit jos

a) sinäkin haluaisit tätä naista

b) et haluaisi tätä naista

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehottaisin häntä liittymään kirkkoon ja etsimään parannusta.

mitä? ei auta mitään? mt ongelmia lopulta

Vierailija
22/32 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) en ole ikinä ollut varattu

b) haluamisellani ei ole merkitystä

c) kertoisin naiselle, että kannattaa kysellä joltain muulta kuin minimunaiselta neitsyeltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuttu nainen kertoi noin. Kertoo myös ettei petä miestään.

Sen jälkeen olen runkkaillut ja miettinyt tuon naisen persettä ja sitä kuinka laukeaisin hänen pilluun takaapäin.

Nytkin seisoo kun kirjoitan tätä ja mietin tuota ihänem isoa seksikästä persettä 

Kertoko kiusallaan ?

En tiedä. Tämän kertomisen jälkeen olen katsellut häntä eri silmin. Katsellut häntä, hänen vartaloaan, rintoja, persettä. Usein miettinyt häntä kun runkkaan. 

En aiemmin ajattelu häntä.

Nyt usein ja seisoo kovana ja laukean hänen isoa seksikästä persettä miettien aika nopeasti.

Pukeutuuko hän vartalon myötäsesti ?

Vierailija
24/32 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi kaverin nainen vaan joku muuten vaan tuttu niin auttaisin asiassa. 

Vierailija
25/32 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuttu nainen kertoi noin. Kertoo myös ettei petä miestään.

Sen jälkeen olen runkkaillut ja miettinyt tuon naisen persettä ja sitä kuinka laukeaisin hänen pilluun takaapäin.

Nytkin seisoo kun kirjoitan tätä ja mietin tuota ihänem isoa seksikästä persettä 

Kertoko kiusallaan ?

En tiedä. Tämän kertomisen jälkeen olen katsellut häntä eri silmin. Katsellut häntä, hänen vartaloaan, rintoja, persettä. Usein miettinyt häntä kun runkkaan. 

En aiemmin ajattelu häntä.

Nyt usein ja seisoo kovana ja laukean hänen isoa seksikästä persettä miettien aika nopeasti.

Pukeutuuko hän vartalon myötäsesti ?

Ei kovinkaan. Onneksi perse tulee hyvin esille nykyiselläkin pukeutumisella.

Salaa toivon, että pukeutuisi paljastavammin, saisi runkkaus kiihoketta enemmänkin.

Vierailija
26/32 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja en vaan halua harrastaa seksiä mutta toivon toki että puoliso saisi tyydytystä haluihinsa jos niitä sillä on. Olen sanonut että saa käydä vieraissa tyydyttämässä itseään mutta ei halua käydä kun tarvitsisi just tunne siteen. 

Vierailija
27/32 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuisin asiasta ja pyytäisin olemaan rehellinen puolisolleen. Voisin tarjoutua a-tapauksessa, jos se sopisi myös puolisoille.

Vierailija
28/32 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en helvetissä panisi. Säälittävät limanuljakkeet panee varattuja ja pettää myös omaa puolisoa. 

Vierailija
29/32 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin vain, että voidaan nussia kunnolla silloin kun sinulla on kova puute. Mutta haluan pitää oman suhteeni pystyssä. Pelkkä pano vain, jos tulee puute.

Vierailija
30/32 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtäisi noin kevyestä vihjeestä. Tilanne muuttuisi mikäli kertoisi tarkemmin kuinka seksitön liitto aiheuttaa turhautumista.

Tuolloin nainen pääsisi hyvin todennäköisesti fantasioihini. Mikäli nainen ei millään tavoin olisi seksuaalisesti kiinnostava, kokisin sympatiaa.

Vierailija
31/32 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on rumapainoinen tai rumaikäinen tai rumatukkainen tai tatuoitu, niin korkeintaan kohauttaisin olkapäitäni.

Jos nainen on kaunispainoinen, 10+ tai 20+, pitkillä naisellisissa hiuksilla ja pilaamattomalla iholla varustettu, tekisin kaikkeni jotta pääsen tarjoamaan hänelle helpotusta.

Vierailija
32/32 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon sisko sanoi kahvipöydässä vaimoni ja miehensä kuullen että haluaisi aamuseksiä mutta mies vain nukkuu, seuraavana aamuna aikaisin kuulin kun nousi ylös ja meni vessaan niin lähdin pelkkä t paita päällä muka vessaan kulli tanassa ja kun satuttiin käytävällä vastakkain alkoi hieroa munaa japanin takaapäin oikein kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi