Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijälle

Vierailija
24.08.2025 |

Milloin olen sinut menneisyyden kanssa? Montako vuotta asioiden kanssa pitää vielä painia, että olen vapaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näkijä. Jotta voit olla vapaa menneisyydestäsi, niin sinunkin tulee olla näkijä. Ja voit ollakin. Kun näet, niin unohdat. Näet ensin unessa. Ehkä ensi yönä. Unen unohdat. Kun näet, niin muistat. Mutta et kaikkea. Kun olet unohtanut sen, joka vangitsi sinut, niin olet vapaa. Ainakin hetken. Asiaa ei mitata vuosissa vaan tiedossa siitä, minkä tulet näkemään. Yleensä ensimmäinen asia on aavikko ja sitten pensas. Aavikolla olet jo vapaa, jos se sinua lohduttaa. 

Vierailija
4/4 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen näkijä. Jotta voit olla vapaa menneisyydestäsi, niin sinunkin tulee olla näkijä. Ja voit ollakin. Kun näet, niin unohdat. Näet ensin unessa. Ehkä ensi yönä. Unen unohdat. Kun näet, niin muistat. Mutta et kaikkea. Kun olet unohtanut sen, joka vangitsi sinut, niin olet vapaa. Ainakin hetken. Asiaa ei mitata vuosissa vaan tiedossa siitä, minkä tulet näkemään. Yleensä ensimmäinen asia on aavikko ja sitten pensas. Aavikolla olet jo vapaa, jos se sinua lohduttaa. 

Kiitos! Olen käynyt asioita läpi päivisin ja öisin unissa. Ehkä kohta helpottaa ja olen sen hetken onnellinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän