Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Jos tuttu nainen kertoisi sinulle elävänsä seksittömässä liitossa

Vierailija
24.08.2025 |

Niin ymmärtäisitkö sen niin että haluaa sinulta seksiä, vaikka sinäkin olisit varattu? Miten reagoisit jos

a) sinäkin haluaisit tätä naista

b) et haluaisi tätä naista

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaisin mielelläni avun hänelle 

Vierailija
2/32 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sitä nainen tätä. 

Normaalit astuttavat koiria ja hevosia. Miksi emme mekin pervot - ystäviämme! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

c) saisin vertaistukea, etten ole ainoa

Vierailija
4/32 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin siinä välittömästi ja ajaisin seksiä vastustavan dominin ulos naisen pillusta!

Vierailija
5/32 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi c-vaihtoehto olisi paras: kumpikin seksittömässä liitossa tahoillaan. Ei muuta kun panemaan!

Vierailija
6/32 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos kertoisi esim. kahvilassa tai työpaikalla, keskustelisin asiallisesti aiheesta että miksi heillä on seksitön avioliitto. Jos kertoisi baarissa, niin aivan taatusti alkaisi kiinnostamaan ja kokeilisin hienovaraisesti kepillä jäätä.

Vierailija
7/32 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin häntä liittymään kirkkoon ja etsimään parannusta.

Vierailija
8/32 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin naisen purkaa turhautumisensa aiheesta puhumalla ja sen jälkeen kysyisin että voisinko ehkä minä olla jotenkin avuksi 

Vierailija
9/32 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettiäkö minä tuolla tiedolla tekisin ellei nainen olisi kiinnostunut minusta? En minä ole mikään aseksuaali homoystävä kenellekään naistutulle mille avautua seksiasioista.

Vierailija
10/32 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ovelasti pyytäisin naisen kertomaan mitä kaipaa seksistä ja kun se kertoisi haaveistaan, niin se siinä samalla kiihottuisi valtavasti. Sitten kun huomaisin naisen olevan aivan valmis, niin työntäisin peniksen sen suuhun, jota se sitten alkaisi ahnaasti haukkomaan suuhunsa. 

Sitten sopivalla hetkellä kääntäisin sen ympäri ja panisin takaapäin puristellen samalla rintoja.

Vierailija
11/32 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tuolla tavalla kertoa törätyttää, niin ymmärrän että hän haluaa hyötyä minusta jotenkin, saattaa jopa olla #metoo rahastus kyseessä.

Minulla on ollut kaunottaria hetekallani, jotka halusivat kokea jotain uutta/erilaista, ja jokunen tarvitsi rahallista tukea. He kaikki antoivat ihonsa puhua puolestaan, mies on parhaiten saavutettavissa paljaan kaunottaren antautuessa hänelle, siinä ei tarvita sana puolikastakaan.

Vierailija
12/32 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuttu nainen kertoi noin. Kertoo myös ettei petä miestään.

Sen jälkeen olen runkkaillut ja miettinyt tuon naisen persettä ja sitä kuinka laukeaisin hänen pilluun takaapäin.

Nytkin seisoo kun kirjoitan tätä ja mietin tuota ihänem isoa seksikästä persettä 

Vierailija
13/32 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoutuisin nuolemaan hänen pildeään. Ehkä joskus myöhemmin, kuukauden kuluttua, myös panisin.

Vierailija
14/32 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai pitäisi kysyä että voiko auttaa 

Vierailija
15/32 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä voisi miespuolisille tuttaville kertoa ettei seksiä kertakaikkiaan ole ja että olen tyytymätön. Päinvastoin annan ymmärtää läheisimmille parille pitkäaikaiselle miespuoliselle ystävälle että olen täysin tyytyväinen.

Tämä siksi, etten ole aikeissa pettää, etenkään heidän kanssaan. Kokisin asiasta avautumisen loukkaavaksi miestäni kohtaan ja suhteen rajoja kohtaan. Ainoastaan kaksi parasta naispuolista ystävääni tietävät seksihuolista ja siitä että mies arvostelee ulkonäköäni rumasti. :/

Vierailija
16/32 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen olen runkkaillut ja miettinyt tuon naisen persettä ja sitä kuinka laukeaisin hänen pilluun takaapäin.

Nytkin seisoo kun kirjoitan tätä ja mietin tuota ihänem isoa seksikästä persettä 

Kertoko kiusallaan ?

Vierailija
17/32 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoko kiusallaan ?

En tiedä. Tämän kertomisen jälkeen olen katsellut häntä eri silmin. Katsellut häntä, hänen vartaloaan, rintoja, persettä. Usein miettinyt häntä kun runkkaan. 

En aiemmin ajattelu häntä.

Nyt usein ja seisoo kovana ja laukean hänen isoa seksikästä persettä miettien aika nopeasti.

Vierailija
18/32 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

c) panen kaikkia joihin on realistinen mahdollisuus

Vierailija
19/32 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aivan täysin kuka sanoisi ymmärtämisen suhteen. Ystävät ovat ystäviä, sukupuolesta riippumatta. Jos ystävä haluaa uskoutua, häntä kuunnellaan. Muilta ottaisin tuon todennäköisenä iskuyrityksenä ja sanoisin ei, koska en petä kumppaniani.

Vierailija
20/32 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva olisi kiva, niin osaisin sanoa että hakeutuisimmeko yhdyntää vai ei.