Mies! Jos tuttu nainen kertoisi sinulle elävänsä seksittömässä liitossa
Niin ymmärtäisitkö sen niin että haluaa sinulta seksiä, vaikka sinäkin olisit varattu? Miten reagoisit jos
a) sinäkin haluaisit tätä naista
b) et haluaisi tätä naista
Kommentit (32)
Mies sitä nainen tätä.
Normaalit astuttavat koiria ja hevosia. Miksi emme mekin pervot - ystäviämme!
c) saisin vertaistukea, etten ole ainoa
Panisin siinä välittömästi ja ajaisin seksiä vastustavan dominin ulos naisen pillusta!
No toi c-vaihtoehto olisi paras: kumpikin seksittömässä liitossa tahoillaan. Ei muuta kun panemaan!
Riippuu tilanteesta. Jos kertoisi esim. kahvilassa tai työpaikalla, keskustelisin asiallisesti aiheesta että miksi heillä on seksitön avioliitto. Jos kertoisi baarissa, niin aivan taatusti alkaisi kiinnostamaan ja kokeilisin hienovaraisesti kepillä jäätä.
Kehottaisin häntä liittymään kirkkoon ja etsimään parannusta.
Antaisin naisen purkaa turhautumisensa aiheesta puhumalla ja sen jälkeen kysyisin että voisinko ehkä minä olla jotenkin avuksi
Helvettiäkö minä tuolla tiedolla tekisin ellei nainen olisi kiinnostunut minusta? En minä ole mikään aseksuaali homoystävä kenellekään naistutulle mille avautua seksiasioista.
Siinä ovelasti pyytäisin naisen kertomaan mitä kaipaa seksistä ja kun se kertoisi haaveistaan, niin se siinä samalla kiihottuisi valtavasti. Sitten kun huomaisin naisen olevan aivan valmis, niin työntäisin peniksen sen suuhun, jota se sitten alkaisi ahnaasti haukkomaan suuhunsa.
Sitten sopivalla hetkellä kääntäisin sen ympäri ja panisin takaapäin puristellen samalla rintoja.
Jos nainen tuolla tavalla kertoa törätyttää, niin ymmärrän että hän haluaa hyötyä minusta jotenkin, saattaa jopa olla #metoo rahastus kyseessä.
Minulla on ollut kaunottaria hetekallani, jotka halusivat kokea jotain uutta/erilaista, ja jokunen tarvitsi rahallista tukea. He kaikki antoivat ihonsa puhua puolestaan, mies on parhaiten saavutettavissa paljaan kaunottaren antautuessa hänelle, siinä ei tarvita sana puolikastakaan.
Minulle tuttu nainen kertoi noin. Kertoo myös ettei petä miestään.
Sen jälkeen olen runkkaillut ja miettinyt tuon naisen persettä ja sitä kuinka laukeaisin hänen pilluun takaapäin.
Nytkin seisoo kun kirjoitan tätä ja mietin tuota ihänem isoa seksikästä persettä
Tarjoutuisin nuolemaan hänen pildeään. Ehkä joskus myöhemmin, kuukauden kuluttua, myös panisin.
Totta kai pitäisi kysyä että voiko auttaa
En kyllä voisi miespuolisille tuttaville kertoa ettei seksiä kertakaikkiaan ole ja että olen tyytymätön. Päinvastoin annan ymmärtää läheisimmille parille pitkäaikaiselle miespuoliselle ystävälle että olen täysin tyytyväinen.
Tämä siksi, etten ole aikeissa pettää, etenkään heidän kanssaan. Kokisin asiasta avautumisen loukkaavaksi miestäni kohtaan ja suhteen rajoja kohtaan. Ainoastaan kaksi parasta naispuolista ystävääni tietävät seksihuolista ja siitä että mies arvostelee ulkonäköäni rumasti. :/
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen olen runkkaillut ja miettinyt tuon naisen persettä ja sitä kuinka laukeaisin hänen pilluun takaapäin.
Nytkin seisoo kun kirjoitan tätä ja mietin tuota ihänem isoa seksikästä persettä
Kertoko kiusallaan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoko kiusallaan ?
En tiedä. Tämän kertomisen jälkeen olen katsellut häntä eri silmin. Katsellut häntä, hänen vartaloaan, rintoja, persettä. Usein miettinyt häntä kun runkkaan.
En aiemmin ajattelu häntä.
Nyt usein ja seisoo kovana ja laukean hänen isoa seksikästä persettä miettien aika nopeasti.
c) panen kaikkia joihin on realistinen mahdollisuus
Riippuu aivan täysin kuka sanoisi ymmärtämisen suhteen. Ystävät ovat ystäviä, sukupuolesta riippumatta. Jos ystävä haluaa uskoutua, häntä kuunnellaan. Muilta ottaisin tuon todennäköisenä iskuyrityksenä ja sanoisin ei, koska en petä kumppaniani.
Kuva olisi kiva, niin osaisin sanoa että hakeutuisimmeko yhdyntää vai ei.
Tarjoaisin mielelläni avun hänelle