Missään muussa valtiossa mies ei saa niin vähän vastinetta vaivannäölleen
Olipa sitten kyse työstä tai parisuhteesta, niin missään muussa valtiossa mies ei saa yhtä vähän vastinetta tai arvostusta tekemälleen työlle.
Kommentit (60)
Kyllä on tosiaan panos-tuotos suhde niin huono että mikään yritys ei rupeaisi tekemään näin vähän takia yhtään mitään.
Mitä työtä sinä muka olet tehnyt minkään eteen? Olet jotain palkintoa vailla siksi koska olet mies?
Se n.s. tasa-arvo, jota pidät miestä kohtaan epiksenä ei välttis ole helpompaa niissäkään maissa, joissa nainen on pelkkää omaisuutta. Siltä naiselta ei siellä sitten voi vaatiakaan mitään.
Nainen voi todellakin odottaa, että se mies sitten kans huolehtii kaikesta. Mies ei voi odottaa puolisoltaan mitään. Nainen on elätettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaistas työtä javaivaa olet nähnyt parisuhteen eteen? :)
Miksi sen eteen pitäisi nähdä vaivaa ja tehdä töitä?
Olet oikeassa. Onnen päivissäkin Fonzielle riitti sormien napsautus, oletko ap edes sitä kokeillut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ai kuvittelet että sulle pitäisi tipahtaa joku instabeibe syliin ilman että joutuisit itse sen eteen mitään tekemään? Voi pyhä yksinkertaisuus...
Vierailija kirjoitti:
Se n.s. tasa-arvo, jota pidät miestä kohtaan epiksenä ei välttis ole helpompaa niissäkään maissa, joissa nainen on pelkkää omaisuutta. Siltä naiselta ei siellä sitten voi vaatiakaan mitään.
Nainen voi todellakin odottaa, että se mies sitten kans huolehtii kaikesta. Mies ei voi odottaa puolisoltaan mitään. Nainen on elätettävä.
Ja muista, että se on valtava häpeä miehelle, jos hän ei hommaansa pysty. Jos perheellä ei ole ruokaa, tai vaimo kulkee vanhoissa vaatteissa. Vaimon kaikki kauneudenhoito on maksettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ai kuvittelet että sulle pitäisi tipahtaa joku instabeibe syliin ilman että joutuisit itse sen eteen mitään tekemään? Voi pyhä yksinkertaisuus...
Missä kohtaa vaadin tätä tai ylipäätään mitään? Ihan muut täällä asettavat vaatimuksia. Ei ole mun juttu.
Onkohan se sitten niin että suomalainen mies ei vaan näe vaivaa minkään eteen. Ei siitä silloin saa arvostustakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidäkään. Mutta aloituksessa väitti näkevänsä ja valitti ettei tule vastinetta vaivannäölle. Niin kysyin, että millaista vaivaao n nähnyt, kun ei saa vastinetta
Mä luulen, että moni kehitysmaassa asuva, raskasta fyysistä työtä tekevä ihminen olisi eri mieltä ap:n kanssa.
🇺🇦🇮🇱
Jos ei mitään tee, ei siitä mitään saakaan.
Mitä ihmeen vastinetta. En minäkään odota, että yhteiskunta tarjoilee minulle hopealautasella kunnollisen aviomiehen ja kauniin kodin, vaikka olen opiskellut ja tehnyt töitä.
Herra on hyvä ja muuttaa. Olemme kaikki onnellsempia. Win-win.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se sitten niin että suomalainen mies ei vaan näe vaivaa minkään eteen. Ei siitä silloin saa arvostustakaan
Edelleenkin, minkä suhteen pitäisi nähdä vaivaa ja miksi? Ja miksi luulet, että joku arvostus ym. tekopyhyydet kiinnostaa pätkän vertaa?
Mitä ihmeen vastinetta?
Koitapa muuten huviksesi mennä muiden kuin pohjoismaisten naisten kanssa treffeille ja vängätä siitä, kuka maksaa kahvin! Tule sitten kertomaan miten meni 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, minkä suhteen pitäisi nähdä vaivaa ja miksi? Ja miksi luulet, että joku arvostus ym. tekopyhyydet kiinnostaa pätkän vertaa?
En minä vaan tiedä, mutta tästähän aloituksessa puhuttiin, vaivannäöstä ilman arvostusta.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies tekee naisensa eteen kaiken. Palkaksi nainen lähtee ulkomaalaisen miehen matkaan.
Suomalaiset naiset ulos, tilalle venäläisiä ja thaimaalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies tekee naisensa eteen kaiken. Palkaksi nainen lähtee ulkomaalaisen miehen matkaan.
Eikä tee, luulet vain. Suomalainen mies ainoastaan vaatii ja valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tee, luulet vain. Suomalainen mies ainoastaan vaatii ja valittaa.
Suomalainen nainen luulee olevansa joku suurikin palkinto miehelle. Ei. Se on taakka.