Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista ihmistä pidät tylsänä?

Vierailija
24.08.2025 |

Miten kuvailisit? Voi liittyä elämäntapaan, työhön, pukeutumiseen jne.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki poliitikot.

Et tunne yhtään. Mä tunnen. Ne on älykkäitä ja aktiivisia, paitsi persut.

Vierailija
22/41 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistymätöntä. Siis sellaista, joka ei lue eikä osaa kirjoittaa ja jolta puuttuu ämpäriä laajempi maailmankuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka kehuu koko ajan itseään kuinka fiksu on ja kuinka korkeasti koulutettu on. Muut ei ole mitään.

Vierailija
24/41 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, jolla ei ole vahvoja reaktioita mihinkään. Kaikkeen, siis KAIKKEEN hymistellään vain jotain.

Vierailija
25/41 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiluokkaista ja työssäkäyvää

Vierailija
26/41 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mennyt putkeen: lukio, vanhemmat auttaneet talolainoissa, yliopisto,  heti työ, heti häät, tylsät golf-harrastukset jne. Ei mitään tarttumapintaa todellisen elämän ongelmiin ja elämään itsessään. Semmoinen höttöihminen. Ei kestä mitään ongelmia,  eikä ymmärrä muiden tragedioita, tapaturmia ja epäonnea. 

Olen suurinpiirtein tämmöinen ja usein saanut kuulla olevani tylsä. Yksikin kaveri humalassa avautui miten olen tylsä ja ärsyttävä, koska en koskaan mokaile mitään. Kiinnostavat ihmiset ovat näemmä niitä, joille sattuu ja tapahtuu ja elämä on yhtä draamaa.

Vierailija
27/41 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka eivät kuuluntele,keskittyvät mitä itse sanovat. Tosi tv; n katsojat jotka yrittävät nostaa keskustelua ohjelmista. Liian vakavat ja ilmeettömät joilla ei ole mitään sanottavaa. Ihmiset joille vaatteet ovat vartalon peitettä ja ruoka polttoainetta sekä estetiikka turhaa.

Vierailija
28/41 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministiä.  Vähä älyisyys on myrkkyä.

Vierailija
29/41 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhantärkeä huumorintajuton ihminen on tylsä. Ja sellainen joka ei osaa nauraa itselleen.

Vierailija
30/41 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on tylsiä ja sitten on supertylsät vielä erikseen; he on flegmaatikkoja, joilla ei ole mitään mielenkiintoista sanottavaa. Tylsät ihmiset ei kehity, koska eivät pysty itsereflektioon. Tuntuu, että omakin energia vähenee tylsän ihmisen jaaritellessa. 

Vierailija
31/41 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, joka ei pysty keskustelemaan toisen kanssa jos mielipiteet ovat eroavaiset. 

Vierailija
32/41 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellainen kuin minä. Viihdyn parhaiten yksin.

Vierailija
33/41 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset joustamattomat ja jollain tavalla (omiin asenteisiinsa) lukkiutuneet ihmiset.

Vierailija
34/41 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministiä.  Vähä älyisyys on myrkkyä.

Itse et osaa edes yksinkertaisimpia yhdyssanoja.

Vierailija
35/41 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheliaat ihmiset, jotka puhuvat jatkuvasti lapsistaan, pihastaan, remontistaan, naapureistaan, sairauksistaan yms. Tyypit, jotka pitävät itseään hauskoina ja huumorintajuisina kun itse hekottavat ja puhuvat koko ajan. Mikä niissä jutuissa on hauskaa, ei aina aukea. Kauhea hihitys tai hohotus vaan kuuluu.

Vierailija
36/41 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka puhuvat koko ajan ja vain itsestään. 

Vierailija
37/41 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyvää.

Vierailija
38/41 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka ei ikinä halua tehdä mitään maksullista 

Vierailija
39/41 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotka ei ikinä halua tehdä mitään maksullista 

Joo ja sellainen joka aina taivastelee sitä, mitä mikäkin maksaa. Haloo kaikki maksaa!

Vierailija
40/41 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, jota ei kiinnosta mikään oman kuplansa ulkopuolella. Joka ei mieti mitään. Onko sitten tylsä vai raskas mutta töissä sellainen, joka jauhaa vain työasioita. Niistäkin töistä, mitkä eivät omiin tehtäviin kuulu. Se, että on töissä ei tarkoita, että ainoa puheenaihe on työ! Olkoot hiljaa, jos ei muusta keksi jauhaa. Sitten jos on ajanut aasta beehen, niin ei tarkoita että pitää kirjansivun verran tilittää sitä, missä kohdin reitillä on satanut vettä. Tai sitä, kun ohitti auton siinä ja siinä kohtaa.