Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Kommentit (1840)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kolmannen jakson, jossa oli Julian ja Artun häät: tuliko kellekään muulle sellainen olo, että Julian hääpuku ei ollut mukava? Tuollainen suht nimekäs suunnittelija (eikö?) eikä osaa ajatella, että puku rajoitti esim käsien liikettä ja Julia käveli siksi jotenkin tönkösti. Liian lyhyt oli myös, mutta tuo on tietenkin makuasia. Puku näytti kyllä ihan kivalta, mutta ei ole hyvin suunniteltu, jos morsian ei omissa häissään voi esim nostella käsiään normaalilla tavalla.
Kaula-aukko korosti Julian luiskahartioita. Ei todellakaan istunut mitenkään edullisesti kantajalleen. Voisin kuvotella tuon häämekon jollain britti-wt-pimulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kolmannen jakson, jossa oli Julian ja Artun häät: tuliko kellekään muulle sellainen olo, että Julian hääpuku ei ollut mukava? Tuollainen suht nimekäs suunnittelija (eikö?) eikä osaa ajatella, että puku rajoitti esim käsien liikettä ja Julia käveli siksi jotenkin tönkösti. Liian lyhyt oli myös, mutta tuo on tietenkin makuasia. Puku näytti kyllä ihan kivalta, mutta ei ole hyvin suunniteltu, jos morsian ei omissa häissään voi esim nostella käsiään normaalilla tavalla.
Kaula-aukko korosti Julian luiskahartioita. Ei todellakaan istunut mitenkään edullisesti kantajalleen. Voisin kuvotella tuon häämekon jollain britti-wt-pimulla.
ihan kauhee kolttu. Pullonkaula -hartiat korostuu ja ei istu yhtään. Oisin pyytäny rahat takas.
Elisa yllättyy kun 41-vuotiaalla miehellä on lapsia... :D
Vierailija kirjoitti:
Matti osoittautui yllättävän puoleensavetäväksi mieheksi, vaikuttaa ihanalta ihmiseltä. Perun smurffikommenttini.
Itsekin tykästyin Mattiin, onpa miellyttävän oloinen tyyppi!
Vierailija kirjoitti:
Matti osoittautui yllättävän puoleensavetäväksi mieheksi, vaikuttaa ihanalta ihmiseltä. Perun smurffikommenttini.
Samaa mieltä. Paranee jaksojen edetessä.
Tässä sarjassa on kyllä joka kaudella mukana yksi kiintiö-Matti :D
Ulkoisesti Matti ja Elisa näyttää sopivalta parilta, Elisalla kiva persoonallinen tyyli häissä. Yllätyin kuinka "kovis" Elisa on ja kiroilikin rempseästi jne. Suorapuheinen, pehmeys puuttui häneltä. Matti vaikuttaa paljon herkemmältä.
Vierailija kirjoitti:
Elisa yllättyy kun 41-vuotiaalla miehellä on lapsia... :D
Minä yllätyin, että Elisa on 41v. Luulin 55v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljännessä jaksossa Elisa on jo kyllä mukavampi.
Katotaankohan me samaa sarjaa? Elisan käytös oli töykeää, etenkin Jannen kotona. Ei käytöstapoja ja on teennäinen.
Jannen kotona? Mitä he siellä tekevät? En näe uusimpia jaksoja
Joo ei tuo Janne ole kiinnostunut. Vastaa "katotaan" Katrin ehdotuksiin kesän tekemisistä. Tuolleen vastataan, jos ei haluta suunnitella tulevaa jonkun kanssa. Muutenkin muuttui piikitteleväksi...Näen, että nuo ottaa vielä yhteen. Janne ei sano suoraan vaan on passiivis-aggressiivinen. Ei näin.
Katson vasta tokaa jaksoa. Te, jotka olette katsoneet jo enemmän tulevia jaksoja, niin paljastakaa jotain - miten pareilla menee? Iina ja Mikko ovat häissä hyvin ihastuneita, ovatko yhä sarjan edetessä? Jannesta ja Katrista ei ilmeisesti tule mitään, Elisa on nihkeä Mattia kohtaan, entä Julia ja Arttu?
Mikko ja Iina olivat häissä kyllä niin rakastuneen oloisia.
mikko vaikuttaa todella herkältä. Ja Iina myös. Jotenkin tosi sulavalta näytti heidän kommunikointi ja yhdessäolo.
Näytti kuin olisivat tunteneet jo entuudestaan. :O
Haluaakohan tuo Janne olla tuolla, vaikuttaa ettei kiinnosta. Joko hän on vähän lapatossu tai sitten ei ole kiinnostunut naisesta. Käytös on flegmaattista ja jää mieluummin nukkumaan kuin on naisensa kanssa.
Mä olisin kyl aivan pähkinöinä Matista vaikkei nuo hiukset itseenkään iskisi, mutta jotain vetovoimaa tuossa Matissa on.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin kyl aivan pähkinöinä Matista vaikkei nuo hiukset itseenkään iskisi, mutta jotain vetovoimaa tuossa Matissa on.
Matti on karismaattinen
Vierailija kirjoitti:
Sanoi olevansa kilpailuhenkinen. Mua viehätti se piirre. Kiinnostuin heti enemmän. Samassa paketissa herkkyyttä ja kuitenkin jotain sähäkkyyttä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti on karismaattinen
Jos olisi edes 10 vuotta nuorempi, laittaisin Matille viestiä välittömästi!
Vierailija kirjoitti:
Joo ei tuo Janne ole kiinnostunut. Vastaa "katotaan" Katrin ehdotuksiin kesän tekemisistä. Tuolleen vastataan, jos ei haluta suunnitella tulevaa jonkun kanssa. Muutenkin muuttui piikitteleväksi...Näen, että nuo ottaa vielä yhteen. Janne ei sano suoraan vaan on passiivis-aggressiivinen. Ei näin.
Aijaa, katson telkkutahtiin. Jannella ei olisi kyllä yhtään varaa nirsoilla. Itse lapsettomana naisena en koskisi pitkällä tikullakaan tuollaiseen kahden lapsen isään. 😅 Ja mikä pahinta, lapset on pikkulapsia eli kun on sössinyt aiemman liiton, niin uuden naisen pitäisi hypätä jonkun kyhäämään jo kerran epäonnistuneeseen pikkulapsiarkeen. Jes.