Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (16822)
Vierailija kirjoitti:
Elisasta kirjoitellaan todella alatyylisesti ja rumasti.
Rehellinen kysymys: Voiko alatyylisestä ja luonteeltaan rumasta ihmistä kirjoitttaa kauniisti? Elisa on käyttäytynyt todella käsittämättömän rumasti toista ihmistä kohtaan julkisessa tv-ohjelmassa. Ihmettelemme täällä Elisan sysirumaa käytöstä Mattia kohtaan, ihmettelemme Elisan rumia sanoja Matille. Ruma on totuus mitä tv:stä näimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska hän itse puhuu alatyylisesti ja rumasti.
Juuri tämä! Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa rakkaat ihmiset, älkää hakeko sokko-ohjelmiin, jos ulkonäkö on teille ongelma. Sokkosuhteet sopivat sellaisille, joille käy laiha tai läski, tumma tai vaalea, joille riittää, että nenä on naamassa, eikä kaulassa jne. Älytöntä kuvitella, että tuotantoyhtiö tarjoaa sen ulkonäöltään unelmien miehen tai naisen. Etenkin, jos oma taso ei riitä hakea unelmien poikamieheksi tai unelmien poikamiestytöksi.
Uusimmassa TV-jaksossa Elisa kehui ystävälleen, kuinka hän on suhteessa Mattiin ollut valmis joustamaan monesta asiasta, joista mainitsi ulkonäön. Matin ulkonäkö ei siis Elisaa miellyttänyt. Törkeästi sanottu ja antaa taas Elisasta vaan ylimielisen mielikuvan, mutta samalla jäi kyllä mietityttämään, että mitä ihmettä hän sillä joustamisella oikein tarkoitti? Ainakaan katsojalle ei välittynyt millään tavalla, että Elisa olisi ollut sellaiseen kykenevä.
Vierailija kirjoitti:
AIHEESTA
Vierailija kirjoitti:
Elisa, Elisa, Elisa... Onpa erikoinen ja itsekäs ihminen. Eihän hän voi löytää ihmissuhdetta ellei hän pysty ensin itse pysähtymään itsensä kanssa ja käymään itsereflektiota. Viimeisen jakson aikana Elisa kommentoi että: "hän haluaa löytää jonkun ihmisen jota haastaa". Ihan outo käsitys rakkaudesta ja parisuhteesta.
Ei toista ihmistä tarvitse haastaa, eikä toisen tarvitse haastaa toista, jos ovat parisuhteesta. Ei parisuhde ole haastamisen kenttä/alusta. Elisalla on ihan hukassa mitä parisuhde on.
Elisalla on kyllä kertakaikkisen pitkä ja yksinäinen matka edessä. Toivoisi että hän kasvaisi näkemään mitä rakkaus ja parisuhde voi olla. Tämän hetkinen Elisa ei sitä tule löytämään.
Minulle myös yksi mies sanoi, että on viehättynyt minusta, koska minua voi haastaa. Minua taas ei kiinnosta olla yhtään jonkun päivittäinen kaksintaistelu ihan huvin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Elisa, Elisa, Elisa... Onpa erikoinen ja itsekäs ihminen. Eihän hän voi löytää ihmissuhdetta ellei hän pysty ensin itse pysähtymään itsensä kanssa ja käymään itsereflektiota. Viimeisen jakson aikana Elisa kommentoi että: "hän haluaa löytää jonkun ihmisen jota haastaa". Ihan outo käsitys rakkaudesta ja parisuhteesta.
Ei toista ihmistä tarvitse haastaa, eikä toisen tarvitse haastaa toista, jos ovat parisuhteesta. Ei parisuhde ole haastamisen kenttä/alusta. Elisalla on ihan hukassa mitä parisuhde on.
Elisalla on kyllä kertakaikkisen pitkä ja yksinäinen matka edessä. Toivoisi että hän kasvaisi näkemään mitä rakkaus ja parisuhde voi olla. Tämän hetkinen Elisa ei sitä tule löytämään.
Kyllä. Aika taistelulta vaikuttaa hänen suhtautuminen parisuhteeseen.
Onkohan Elisa katsonut jälkikäteen omia ilmeitään ja miten puhuu toisille. Joonaksen tapaamisessa oli kuin joku teini. Jospa oppi nyt tästä jotain
Vierailija kirjoitti:
Katri on ollut nuorempana ja hoikempana ihan söötti. Valokuvassa hevosensa kanssa.
Mikähän lisännyt massaa noin hurjasti, kun liikkuu kumminkin?
Nykyään on lääkkeet, joilla laihtuu.
En toki tiedä, mutta vuorotyö on yksi muuttuja joka tekee painonhallinnasta todella hankalaa. Kun ihmisen vuorokausirytmi sotketaan vähän väliä ja ei ole synkronissa biologian kanssa.
Mutta oletteko katsoneet miten Katri liikkuu? Harva nainen noissa mitoissa liikkuu noin helpon oloisesti, kaikesta näkee että että kroppa toimii ja on tottunut liikkeeseen. Katrista näkee, että tärkeämpää kuin kilojen määrä on se, miten ne kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Elisa katsonut jälkikäteen omia ilmeitään ja miten puhuu toisille. Joonaksen tapaamisessa oli kuin joku teini. Jospa oppi nyt tästä jotain
Samoin Julian nyrpeät virneet kun oli selän takana puheilla saanut kaadettua ja kaasuvalotettua kaiken toisen syyksi. Oli hänenkin käytös lapsellista mökötyksineen. Varmasti moni osallistuja miettii käytöstään ohjelman jälkeen
Elisa niin ilkeä sympaattiselle Matille, että pahaa tekee.
Elisa pilaa meidän kaikkien aikuisten sinkkunaisten maineen. Hän ei edusta meitä. Tunnen lukuisia fiksuja, ajattelevia ja empaattisia sekä kauniita naisia, jotka eivät todellakaan ole noin agressiivisia. Älkää hyvät miehet vetäkö johtopäätöksiä yhden naisen käytöksestä.
Nim.merk. "aikuinen nainen"
Vierailija kirjoitti:
Elisa pilaa meidän kaikkien aikuisten sinkkunaisten maineen. Hän ei edusta meitä. Tunnen lukuisia fiksuja, ajattelevia ja empaattisia sekä kauniita naisia, jotka eivät todellakaan ole noin agressiivisia. Älkää hyvät miehet vetäkö johtopäätöksiä yhden naisen käytöksestä.
Nim.merk. "aikuinen nainen"
Just näin!
Voi miten ihanan ja lempeän miehen joku Matista saa. Hän ei ansaitse ketään Justiinaa.
Katson vasta viimeisintä ilmaisjaksoa ja hämmästelen, miten tuo Elisa voi puhua noin. Ihan pokkana sanoo toiselle, että vähän harmittaa, kun ei edes itse tullut nyt mokattua tätä. Ja hokee niin itsereflektiota kuin aitouttakin, vaikka kumpikin todellisuudessa loistaa poissaolollaan.
Siis onko hakuvaiheessa ollut minkäänlaisia haastatteluja ehdokkaille? Siis todella monelle, eikä vasta kun on joku jo päätetty valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle myös yksi mies sanoi, että on viehättynyt minusta, koska minua voi haastaa. Minua taas ei kiinnosta olla yhtään jonkun päivittäinen kaksintaistel
Jep. Kyllä minä lähden siitä, että parisuhteessa pelataan samaan maaliin. Työelämässä ja muualla saa halutessaan haastaa ja tulla haastetuksi, mutta ei se kotioloihiin kuulu. Sen pitää olla lepo- ja turvapaikka.
Vierailija kirjoitti:
Katson vasta viimeisintä ilmaisjaksoa ja hämmästelen, miten tuo Elisa voi puhua noin. Ihan pokkana sanoo toiselle, että vähän harmittaa, kun ei edes itse tullut nyt mokattua tätä. Ja hokee niin itsereflektiota kuin aitouttakin, vaikka kumpikin todellisuudessa loistaa poissaolollaan.
Siis onko hakuvaiheessa ollut minkäänlaisia haastatteluja ehdokkaille? Siis todella monelle, eikä vasta kun on joku jo päätetty valita.
Miten paljon Elisa on hakuvaiheessa feikannut, koska minusta hänet olisi luonteensa puolesta pitänyt jättää pois tästä ohjelmasta.
Matti oli herrasmies, huomasitteko että hän ei puhunut ollenkaan pahaa Elisasta eikä syyttänyt Elisaa, eikä nolannut Elisaa julkisesti. Oli koko ajan kohtelias vaikka varmasti koville otti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri on ollut nuorempana ja hoikempana ihan söötti. Valokuvassa hevosensa kanssa.
Mikähän lisännyt massaa noin hurjasti, kun liikkuu kumminkin?
Nykyään on lääkkeet, joilla laihtuu.
En toki tiedä, mutta vuorotyö on yksi muuttuja joka tekee painonhallinnasta todella hankalaa. Kun ihmisen vuorokausirytmi sotketaan vähän väliä ja ei ole synkronissa biologian kanssa.
Mutta oletteko katsoneet miten Katri liikkuu? Harva nainen noissa mitoissa liikkuu noin helpon oloisesti, kaikesta näkee että että kroppa toimii ja on tottunut liikkeeseen. Katrista näkee, että tärkeämpää kuin kilojen määrä on se, miten ne kantaa.
Kyllä. Itse olen jo parin liikakilon kanssa aivan rampa ja vetämätön.
Jos olisin Elisa, en kehtaisi kotoa poistua. Kyllä hävettäisi tämmönen käytös.
SPOILER!!
Ennakkojaksot katsoneena viimeisimmän jakson teaserissä "miten heillä menee nyt jaksosta" näkyy että Iinalla ja Mikola on sormukset ja Elisa ei ilmeisesti osallistu ollenkaan