Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (15626)

Vierailija
15221/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, Katri Niskanen on tunnettu suunnittelija. Mutta heillekin tulee joskus huteja. Pelkkä tunnettavuus ei takaa aina onnistumista. 

Kyllä epäonnistunut puku. Ja tosiaan kun googlaa pukua, niin sehän LEVENTÄÄ hartioita kamalasti, avot!. Aikamoinen saavutus, koska esim sohvalla kun istuvat, huomaa, että Julian olkapäät pienet ja kapeat hartiat.

Vierailija
15222/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä onkin mielenkiintoinen näkökulma. Kaverini haki ja ensin piti täyttää pitkä kysely ja rastittaa.

Siinä kysytiin perhesuhteista, traumoista, terveydestä, päihteistä. Ajattelin, että kysymysten tarkoitus oli karsia pois ne, joilla on joku iso asia meneillään tai käsittelemättä. 

Ehkä olikin tarkoitus löytää jotain "mielenkiintoista" taustaa"

Mulle tuli jo kauden alussa mieleen, että onko esim. Janne valittu ohjelmaan veljensä kuoleman vuoksi, kun sitä niin korostettiin esittelyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15223/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku ei ole vanha pääkaupunki, sillä se ei ole ollut koskaan itsenäisen Suomen pääkaupunki. Aikoinaan tärkein kaupunki kylläkin, mutta kyllä itsenäisen Suomen pääkaupunki on aina ollut Helsinki. 

Vierailija
15224/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, Katri Niskanen on tunnettu suunnittelija. Mutta heillekin tulee joskus huteja. Pelkkä tunnettavuus ei takaa aina onnistumista. 

Toki kuka tahansa voi joskus epäonnistua, mutta kyllä se yleensä on niin, että juuri onnistumisten kautta suunnittelijasta tulee tunnettu ja menestyvä👍

Vierailija
15225/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eikä OSAA siltikään, kuten nyt. MOT."

MOT tarkoittaa "mikä oli todistettava" ja se viittaa siihen että on esittänyt loogisesti pätevän ja aukottoman todistuksen jollekin asialle. Sinä sen sijaan kerroit pelkän subjektiivisen mielipiteesi. Sen jälkeen ei voi sanoa MOT.

Minä minä. Ei täällä ole ketään siniä tai sinää, näihin voi kuka vain vastata.🙄

Kuka mottipää kirjoittaa loppuun aina MOT jostain mielipiteestään, joka on yhdellä lauseella kumottavissa? Kommodoori? Vai mikä olikaan.

Ihan kumottavissa tuo sinun mottitodiste, taas Linnan juhlien terävintä kärkeä Niskanen kuukauden päästä. Tämä Julian sulanut jäätelökakku pukuna oli ainoa epäonnistuminen Niskaselta.

Vierailija
15226/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten itse käyttäytyisit, jos omia rajoja rikottaisiin? On asioita, joita ei kuulu kommentoida. Jos kommentoi noin törkeästi kumppanin ulkonäköä muutaman päivän tuntemisen jälkeen, niin se voi vahvasti ennakoida sitä, että toinen tulee jatkossakin rikkomaan sinun koskemattomuutta.

Tämä on nyt jotain aivan käsittämätöntä höpinää. "Rikkomaan sinun omaa koskemattomuutta" . Kertoisiko nyt joku lopulta mitä koskemattomuutta Arttu rikkoi. Kun näin hyvin se täällä näköjään tiedetään. Jos menee avioliitto-ohjelmaan niin esimerkiksi silloin oletetaan olevan myös läheisyyttä, joillain on ollut jo ensimmäisenä yönä seksiäkin. En tarkoita, että pitäisi olla, mutta täysin kummallista mennä ohjelmaan "ensitreffit alttarilla" ja sitten oman kaikenlaisen koskemattomuuden varjelu on pääasia. Jos on yliherkkä

Ei kukaan ole syyttänyt Arttua siitä, että olisi lähennellyt Juliaa ja Julia olisi siitä arttua syyttänyt. Näinhän EI ole tapahtunut, joten suotta höpiset läheisyydestä.

Arttu myöntää itsekin ja on MONTA kertaa ITSE sanonut, että häneltä karkasi taas mopo käsistä (en muista millä sanoilla Arttu sanoi, mutta tuota siis tarkoitti) vaikka siitä oli asiantuntijoiden kanssakin puhuttu ja äitinsäkin tästä Arttua varoitteli. Tiedossa on siis ollut asiantuntioillakin, että Arttu on aikaisemmissa suhteissaan mokannut juuri tässä asiassa. 

En ymmärrä miksi täällä sitten vieraat ihmiset väittää, että näin ei olisi käynyt, kun Arttu itse niin sanoo. Kai se Arttu nyt itse paremmin tietää, miten on tullut käyttäydyttyä, kun av-mamma.

Arttu sanoo, että tuli siinä onnen huumassa höpistyä mitä satuu, kun tuntui, että Julia on sellainen jolle voi puhua ihan mitä vaan ja tuli höpistyä niistä tatuoinneista ja muusta.

Outoa, että täällä tuo kaikki kiistetään. Tiedetään siis asiat paremmin, kun Arttu itse. 

Mä luulen, että asiantuntijat tietää jotakin sellaista mitä me ei tiedetä, ja siksi heidän käytös tämän parin kohdalla on mitä on. 

Mutta toivotaan molemmille hyvää loppuelämää.

Vierailija
15227/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä sen ymmärrän, että tuotanto tekee jotain esikarsintaa hakijoista, esim. ei edes esittele asiantuntijoille pitkäaikaistyöttömiä, sairaita, syrjässä (esim. Inarissa) asuvia jne. Eiköhän niillä asiantuntijoilla ole ollut ainakin muutama sata potentiaalista hakijaa tähän ohjhelmaan. Ja mun mielestä Iinan ja Mikon sekä Jannen ja Katrin paritukset menivät nappiin. Se on vaan Jannen moka, että itse ei panostanut suhteeseen Katrin kanssa.

Vierailija
15228/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Julian morsiuspuku on Katri Niskasen suunnittelema, jos sinulla on päässyt menemään ohi.

Ihan sama vaikka olisi Versacen puku, mutta kammottava se oli. Ihan hirveän sopimaton ja käyttäjän lyhyt vähän pönäkkä kroppa näytti entistä oudommalta siinä.

Ja päälle vielä mauttomat tatuoinnit! Ruma kokonaisuus. 

Mutta Artulle kyllä kelpasi. Arttu vielä siellä sohvallakin kertoi miten Julia on kaunis ja ihana. Ja sitä ennen Arttu toi selvästi julki, että Julia on myös sisältä hyvin kaunis ja Artun sielunkumppani.

Väitättekö siis, että Artulla on huono naismaku?

Kyllä. Kuten itsekin olet todennut ; Artulle kelpaa reikä kuin reikä.

Vierailija
15229/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti tuotanto on bongannut Maajusseista tutun valehtelija-Artun ja aatellut että HEI nyt laitetaankin tämmönen jännämies tuolle herkälle Julialle niin saadaan kunnon showta katsojille. 

Törkeitä ihmiskokeita tämä pari sekä Elisa ja Matti. Miten meni noin omasta mielestänne tuotanto ja 'asiantuntijat'??

Vierailija
15230/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampere on rahvasta. Eihän siellä ole edes yliopistoakaan, jollainen on esim periferia Kuopiossakin. Tampereella on vain joku punainen korkeakoulu. Aivan järkky ostoskaupunkinakin.

VAI ETTÄ TAMPEREELLA EI OLE YLIOPISTOA. SIELLÄ O N.

Miten noloo, että toinen on olevinaan viisas, eikä edes tiedä missä Suomessa on yliopistot :DDDDDDD

Olihan siinä mainittu punainen korkeakoulu. 

Vierailija
15231/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni Julian puku oli epäimarteleva hänelle. Sinänsä mielestäni hänen kropassaan ei ole mitään vikaa, päin vastoin ihan mieluusti omistaisin samanlaisen vartalon.

Mutta puvussa oli mielestäni se vika, että vaikka se oli sinänsä ihan hieno, se korosti ja häivytti juuri vääriä kohtia vartalossa. Kaikki vaatteiden kanssa paljon tekemisissä olevat tietävät, millainen merkitys sillä on mitä puolia tosiaan korostetaan ja mitä häivytetään. Ihminen saadaan näyttämään aivan erilaiselta riippuen vaatteista. Siksi sinänsä ihan hieno puku oli epäonnistunut.

Itselläni on karvas kokemus elämäni tärkeimmän juhlan kohdalla kun annoin erään menestyneen suunnittelijan suunnitella juhlapukuni. Minulla oli vain yksi mutta sitäkin selkeämpi toive, juurikin koska tiedän omat hyvät ja heikommat puoleni kropastani. Oli siis vain tuo yksi toive, muutoin annoin aikalailla vapaat kädet. Niin mitäpä sitten olikaan lopputulos: juuri se ainoa toiveeni oli sivuutettu, vaikka matkan varrella välisovituksessa toin huoleni esille. Ei tehnyt mieleni laittaa sitä pukua juhlaan, vaan valitsin itse aiemmin hankkimani kaupasta ostetun ja modatun puvun. Hyvä niin kun katsoo valokuvia jälkikäteen. 

Tämä nyt oli ihan ohis, sori. 

Vierailija
15232/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaisia spekulaatioita on Julian ja Artun tapauksesta ollut täällä. Itselle tuli eilen sellainen olo, että ehkä Julia on vaan hoksattuaan että hän on saanut Maajussile morsian Artun, lapsien kera, ollut niin pettynyt, että se on saanut Artun höpötyksistä sopivan keppihevosen millä ratsastaa tämä ohjelma nopeasti loppuun, eikä tarvitse edes yrittää.

Vaikka voihan se olla, että on vaan tosi loukkaantunut, kuka tietää. Joka tapauksessa, voi olla hänellä itsellään Artun kohtalo edessä, kun joku tuleva deittikumppani on nähnyt tämän ohjelman...

Vierailija
15233/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa, jos Arttu olisi saanut päättää, niin hän makselisi tällä hetkellä kolmeen suuntaan elatusmaksuja ja kaikki lapset asuisivat eri kaupungeissa

Vierailija
15234/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artun nuorempi lapsi oli 4-vuotias kuvausten aikaan ja esikoinen 7-8-vuotias.

Voiko nuorempi olla 4v, kun Arttuhan oli maajusseissa 2021 ja siitä on neljä vuotta.

Vierailija
15235/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artun nuorempi lapsi oli 4-vuotias kuvausten aikaan ja esikoinen 7-8-vuotias.

voiko nuorempi olla 4-vuotisa, jos Arttu oli maajusseissa 2021 ja siitä in 4 vuotta.

Vierailija
15236/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse asiassa, jos Arttu olisi saanut päättää, niin hän makselisi tällä hetkellä kolmeen suuntaan elatusmaksuja ja kaikki lapset asuisivat eri kaupungeissa

Huhhuh, aivan ding dong :O 

Vierailija
15237/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisaa katsellessani olen oivaltanut mistä tulee sana "räyhähenki":)))

Vierailija
15238/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailetko siis ylipainoisia, etkä näe sen mukanaan tuomia terveydellisiä ongelmia, itse en kyllä näe siinä mitään ihannoitavaa, sen enempää hyvinvoinnin kuin esteettisyydenkään kannallta?

Vierailija
15239/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia ja Janne olisivat sopineet yhteen.

Vierailija
15240/15626 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julia ja Janne olisivat sopineet yhteen.

Juu, toinen ei puhuisi mitään ja toinen ottaisi siitä nokkiinsa:)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi