Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (15726)
^ lisään vielä, että mä ymmärrän, että joku sairaalloinen ylipaino, esim. 170cm pitkä nainen ja 130kg olisi ongelma, kun sehän vaikuttaa jo olemiseen, kun se on jo terveydelle vaarallista ja yleensä nämä henkilöt eivät edes kykene liikkumaan normaalisti. Mun naisserkku on nuori ja juurikin sairaalloisen ylipainoinen, niin hän ei kykene edes kävelemään kuin hitaasti.
Elisa sanoi jaksossa 9, että haluaa miehen, joka antaa haastetta. no hänhän sai sellaisen... mattihan nimenomaan oli persoonaltaan niin erilainen, että elisa sai sitä haastetta ja yksi niistä terapeuteista sanoikin elisalle, että pakenemisen sijaan voisi keskittyä asiaan haasteena ja miettiä, että miten minä itse voisin muuttua, jotta toisella olisi helpompaa (tai jotein tuohon suuntaan, en muista sanatarkasti, mutta pointti oli tuo).
Itselle ohjelma jätti elisasta sellaisen kuvan, että ikinä en haluaisi tuollaista tyyppiä ystäväkseni tai kumppaniksi (onneksi olen hetero ja miehissä tuollaisia persoonia on selvästi vähemmän, joten onnistunen väistäään luodin) On ollut kaksi tuontyyppistä naista ystäväehdokkaina ja väsyin hyvin nopeasti persoonallisuuksiinsa. Olettivat liikaa ja vetelivät omia johtopäätöksiä, jotka aina menivät väärin. Ikäänkuin heillä olisi pakkomielle saada itse sevlitettyä sen sijaan, että kysyisivät siltä vastapuolelta ja kaikki piti mennä heidän mielestään oikein, muuten vika oli tietenkin vastapuolessa. Kaikestsa pitää tehdä konfrontaatio ja setviä sitä sitten hamaan tappiin asti. Ja kaikki mitä toinen tekee, joka eroaa omasta tavasta tehdä on väärin, tai merkki kehittymättömyydestä tai jostain. Elisasta tuli kuva kärkkäästä ja äkkiväärästä persoonasta. Toivottavasti ohjelma antoi hänestä väärän kuvan. Valittettavasti me katsojat olemme ohjelman antaman kuvan varassa.
Minua mielytti tuossa jaksossa, että Matti oli värjännyt tukkansa takaisin siniseksi. Vaikekn itse pidä aikuisella ihmisellä kauniina epätavanomaisia tukkavärejä, niin silti mielestän on ihanaa, että ihmiset kuitenkin värjäävät tukkansa niin kuin itse parhaaksi näkevät. Sekin on kehorauhaa.
Vierailija kirjoitti:
"Tämä onkin mielenkiintoinen näkökulma. Kaverini haki ja ensin piti täyttää pitkä kysely ja rastittaa.
Siinä kysytiin perhesuhteista, traumoista, terveydestä, päihteistä. Ajattelin, että kysymysten tarkoitus oli karsia pois ne, joilla on joku iso asia meneillään tai käsittelemättä.
Ehkä olikin tarkoitus löytää jotain "mielenkiintoista" taustaa"
Mulle tuli jo kauden alussa mieleen, että onko esim. Janne valittu ohjelmaan veljensä kuoleman vuoksi, kun sitä niin korostettiin esittelyssä.
Siitähän on jo tuhat vuotta. Vieläkö plösö siitäkin uhriutuu ?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miksi Katrin ylipaino olisi niin valtavan iso ongelma Jannelle? Millä tavalla Katri olisi parempi kumppanina jos hän olisi vaikka 20kg hoikempi? Eikös hän ihan sama nainen ole silloinkin? Ja sitä paitsi on Janne itsekin varsin pullukka ja vetämätön.
janne vaikutti olemukseltaan vetelältä. Laitoin tämän merkille jossain jaksossa, jossa oli kävelyä, seisomista ja olemista. Jotenkin hän vain onnistui tekemään kaikki nuo siten, että näytti vetelältä. En tiedä oliko se käsien asento tai huono ryhti tai mitä, mutta tuli vain mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Arttu ja Janne sopisi yhteen, molemmat yh-isiä ja voisivat puhua lätkästä koko ajan. Ja kun Arttu höpöttäisi jotakin typerää Janne sanoisi vaan välillä: kattellaan...
Tällä parituksella Janne saisi myös haluamansa sporttisen hoikan kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miksi Katrin ylipaino olisi niin valtavan iso ongelma Jannelle? Millä tavalla Katri olisi parempi kumppanina jos hän olisi vaikka 20kg hoikempi? Eikös hän ihan sama nainen ole silloinkin? Ja sitä paitsi on Janne itsekin varsin pullukka ja vetämätön.
janne vaikutti olemukseltaan vetelältä. Laitoin tämän merkille jossain jaksossa, jossa oli kävelyä, seisomista ja olemista. Jotenkin hän vain onnistui tekemään kaikki nuo siten, että näytti vetelältä. En tiedä oliko se käsien asento tai huono ryhti tai mitä, mutta tuli vain mieleen.
Hänestä huomaa, että hänellä ei ole hyvä olla kropassaan.
Vierailija kirjoitti:
Julia ja Janne olisivat sopineet yhteen.
Molemmilla naamat aina norsunv jne.
Vierailija kirjoitti:
Voi, ei 20 kiloa riitä mihinkään. Tai voisi ehkä kaula tulla silloin näkyviin, nythän kaulaa ei ole ollenkaan. Se voisi saada jo visuaalisena ärsykkeenä hieman värinää mieheen. Mutta ei 20 kiloa riitä, 60 pitää saada pois, että erottuu vyötärö ja jaksaa kanniskella ja koskea. Nyt sormien alla on löllyvää läskia, ei voi koskea eikä katsoa.
Alamäkipyöräilikö Katri kertaakaan enskareissa? Näkyikö pyörää edes vilaukselta tai muita varusteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, ei 20 kiloa riitä mihinkään. Tai voisi ehkä kaula tulla silloin näkyviin, nythän kaulaa ei ole ollenkaan. Se voisi saada jo visuaalisena ärsykkeenä hieman värinää mieheen. Mutta ei 20 kiloa riitä, 60 pitää saada pois, että erottuu vyötärö ja jaksaa kanniskella ja koskea. Nyt sormien alla on löllyvää läskia, ei voi koskea eikä katsoa.
Sinä se jaksat🙄 Kuinka monta kertaa olet jo tänään tumputtanut? Riittääkö kaksi?
Vierailija kirjoitti:
Alamäkipyöräilikö Katri kertaakaan enskareissa? Näkyikö pyörää edes vilaukselta tai muita varusteita?
Pyöräili toki ja hyvinhän se meni.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö ollaan jo loismaisessa elämäntyylissä, jos muuttoja on kertynyt niin kuin Eliisalla - aikaisemmin tällä palstalla se kertoi sijoitettuna olemisesta. Herätkää todellisuuteen ja avatkaa silmänne, kolmisenkymmentä vuotta sitten maksettiin aikakin iso muuttokorvaus, jos työttömäksi joutunut muutti työnperässä toiselle paikkakunnalle. Muuttoon voi olla monia eri syitä ja se ei kerro loismaisesta elämäntyylistä. Yhdessä kopissa elämänsä viettänyt on helposti kuin tynnyrissä kasvanut. Kiitos jo etukäteen alapeukusta.
30 vuotta sitten. Nytkö Elisa alkaa jo lähestyä eläkeikää?
Jannen suvun kesämökki Ei ollut ollenkaan viihtyisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan masentunut ja testotkin sitä myöten epätasapainossa.
Suomalaiset alkoivat lihoa, kun markkinoille tulivat nämä muka niin terveelliset, vitaminisoidut corn flakesit. Niistä siirryttiin sokerihuurrutettuihin muroihin ja nutellaan. Kaikki ajattelivat, että kun niitä rouskuttaa meistä tulee terveyden perikuvua, valkohampaisia surffareita tyyliin Beach Boys. Vaan kuinkas sitten kävikään ?
Vierailija kirjoitti:
Kauhean likainen ja synkkä.
Älkää hyvät ystävät menkö noin selviin ansoihin, kun eräs kirjoitti, että Tampereella ei ole edes yliopistoa vaan "joku punainen korkeakoulu". Pisteet kuitenkin siitä, että hän tuntee historiaa! Se ei ole tällä palstalla itsestäänselvyys.
Vierailija kirjoitti:
Se oli oikein perinteinen suomalainen kesämökki. Ei mikään lasiseinäpalatsi, joilla osallistutaan kauneimpien mökkien kisoihin. Varmasti kuitenkin rakas paikka ja saunassakin saa parhaat löylyt.
Olisi kiva tietää, että kun Jannen esittelyssä mainittiin, että hän on ollut vuoden sinkkuna, niin viittaako hän tällä siis lastensa äitiin? Siis onko Janne eronnut vuosi sitten lastensa äidistä? Jos on, niin aika lyhyt aika olla sinkkuna pitkän suhteen jälkeen.