Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Kommentit (1597)
"Tai sitten se meneekin niin, että yleisesti ottaen naiset eivät pidä siitä, että mies tienaa vähemmän kuin nainen."
Tai sitten se menee ihan vain niin että koska keskimäärin mies ansaitsee enemmän kuin nainen niin ihan todennäköisyyden mukaan vaikka ihan satunnaisesti valittu nainen ansaitsee vähemmän kuin satunnaisesti valittu mies.
Ei tarvita edes mitään jonkun tulotason suosimista niin silti valtaosassa pariskunnista mies ansaitsee enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä Otosta tuli kuva, että hänellä ei riittänyt psyyke siihen että Assi oli menestyneempi, rikkaampi, ehkä paremmasta perheestä, parempi tenniksessä jne. Itsetunto ei vaan riittänyt olla huonompi jossain oleellisessa asiassa. Voi olla, että ulkonäkö ei vastannut ihannetta. Mutta tosiaan tuli vaikutelma että muusta kyse.
Aikaisemmin joku totesikin, että miehet priorisoi ulkonäköä, naiset koulutusta, työpaikkaa, vakavaraisuutta, kunnollisuutta. Että naisen näkökulmasta Assi oli tässä parituksessa tasokkaampi reilusti.
Kun mammat olivat täällä Vauvalla jo etukäteen päättäneet, että Assi on "Hollywood-tason kaunotar" (suora lainaus), niin eiväthän heidän psyykeensä kestäneetkään sellaista lopputulemaa kuin Oton antamat pakit Assille ulkonäköön liittyen. Assi on muutenkin monilta osin (kyllä, myös ulkonäköön liittyen) juuri sellainen naisten unelmanainen,
Ja tiedätkös, sinä olet kehittänyt coping-mallin siihen, että sinä et kelpaa kenellekään. Sinä olet kehittänyt itsellesi alter egon, jota buustaat täällä palstalla päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta numerolla arvotetut tasot on ihan skeidaa. Jos haluat, että sitä kutsutaan tasoksi, että panisinko vai en, niin olkoon se sitten se tasokriteeri.
Eli sinunkin maailmassasi on ulkonäöllisiä tasoja. Tuo on vain semantiikkaa ja todellisuuden kieltämistä, jos tarttuu ja jää vänkäämään numeraalisten tasojen on/ei ulottuvuudesta. Voihan sitä kehitellä vaikka verbaaliset tasokuvaukset ja se on loppupeleissä silti sama asia: tason olemassa olo.
Ja ei, kukaan kovinkaan tasoja puolusteleva jantteri ei ole väittänyt niiden olevan mitään tieteellisen perusteltavissa oleva määre, johon löytyisi lähdeviitteet. Numerolliset tasot ovat vain sellainen kevyt suuntaa antava esimerkki ulkonäköön liittyvistä vertailuista, joita voi käyttää tai olla käyttämättä. Tämä tasoteoria on kuitenkin melko vakiintunut tapa määritellä ihmisten ulkonäköjä, halus
Älä selitä passkaa autistin olemattomasta kipinästä. Aspergernaisena olen ihastunut nopeasti tietylaisiin tyyppeihin ihan sen kipinän takia. En ole koskaan laskelmoinut tai exelöinyt miehen "tasoa". (Jälkihuomautus: Olisi kyllä pitänyt!)
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä Otosta tuli kuva, että hänellä ei riittänyt psyyke siihen että Assi oli menestyneempi, rikkaampi, ehkä paremmasta perheestä, parempi tenniksessä jne. Itsetunto ei vaan riittänyt olla huonompi jossain oleellisessa asiassa. Voi olla, että ulkonäkö ei vastannut ihannetta. Mutta tosiaan tuli vaikutelma että muusta kyse.
Aikaisemmin joku totesikin, että miehet priorisoi ulkonäköä, naiset koulutusta, työpaikkaa, vakavaraisuutta, kunnollisuutta. Että naisen näkökulmasta Assi oli tässä parituksessa tasokkaampi reilusti.
Kun mammat olivat täällä Vauvalla jo etukäteen päättäneet, että Assi on "Hollywood-tason kaunotar" (suora lainaus), niin eiväthän heidän psyykeensä kestäneetkään sellaista lopputulemaa kuin Oton antamat pakit Assille ulkonäköön liittyen. Assi on muutenkin monilta osin (kyllä, myös ulkonäköön liittyen) juuri sellainen naisten unelmanainen,
Onko sinulle mahdoton sellainen ajatus että Assi ei nyt vain sattunut olemaan Oton makuun vaikka sinällään olikin ihan kauniin näköinen nainen? En minä ainakaan jokaisesta sinällään kauniistakaan naisesta viehäty vaan minulla on oma makuni sen suhteen kuka minua viehättää.
Vierailija kirjoitti:
"Jos nyt välttämättä haluat kuulla mun arvioni miehenä Assin ja Oton ulkonäöllisistä tasoista, niin tässä tulee: Assi on tosiaan mun silmiin 6/10, mutta Otto on mun silmiin 8/10. Tuossa on siis selkeä ero Oton hyväksi ulkonäön osalta, joten ymmärrän hyvin minkä takia Otto ei innostunut Assista tämän takia."
Kuitenkin jos naisessa olisi ollut riittävästi juuri Ottoon vetoavia piirteitä niin hän olisi kelvannut Otolle vaikka olisi sinusta ollut vain 6/10. Se on se pointti.
Juuri näin. Täällä tämä yksi ja sama mies kirjoittaa itsensä jatkuvasti pussiin. Vaikuttaa, ettei hänelle itselleen ole millään muulla väliä, kunhan on naisella ulkonäköä. Mitä ikinä sitten hänelle tarkoittaakin. Näin saa olla, mutta täällä ihmiset ovat kiinnostuneet tästä ohjelmasta, ei sinun ei mihinkään perustuvista näkemyksistäsi.
Jotenkin oudosti olette vaan kovin "kimmastuneina" jumiutuneet väittelemään hänen kanssaan.
Ja minä olen nainen ja korkeasti koulutettu ja hyvän näköinen edelleen 5-kymppisenä, joten en sovi mihinkään lokeroihinne.
Vierailija kirjoitti:
"Annahan kun selitän kuinka tämä menee. Nuorena naiset haluavat seksuaalisesti niitä top 20% miehiä (komea, pitkä, stereotyyppisen maskuliininen käytös), jotka saavat naisten pikkarit kostumaan pelkällä olemuksellaan."
Ja tämä eroaa nuorten miesten käytöksestä miten? Vai väitätkö että nuoret miehet eivät haluaisi seksuaalisesti ensisijassa top 20% naisia?
Totta kai nuoret miehet haluaisivat ensisijaisesti niitä naisten top 20% valioyksilöitä. Mutta vain harva heitä saa, juuri ne top 20% miehet. Mutta tässä on silti muutamia eroavaisuuksia sukupuolten välillä. Ensinnäkin, suuri osa nuorista miehistä haluaisi myös seksiä sen 80% naisten enemmistön kanssa. Nuorten naisten 80% enemmistö ei kuitenkaan koe seksuaalista halua vastaavalla tavalla miesten suurta enemmistöä kohtaan. Toisekseen, suuri enemmistö nuorista naisista tosiaan pääsee ajoittain harrastamaan seksiä niiden miesten top 20% kanssa.
Tilanne ei siis ole yhteismitallinen sukupuolten välillä tässä asiassa.
Ei tosiaan uskoisi, että olette kiinnostuneet tästä ohjelmasta.
No tasoja on jos katsotaan niitä ääripäitä. Jokainen kyllä havaitsee sen erityisen kauniin tai sysiruman joukosta. Mutta kun aletaan katsomaan sitä valtavaa tavisten joukkoa niin mikään objektiivinen pisteytys edes verbaalisella tasolla alkaa olla paljon vaikeampaa. Yksi pitää pitkistä, toinen pätkistä, joku muodokkaasta, joku sporttisesta, joku ruskeista silmistä, joku vaaleista hiuksista jne. Melkein kaikille löytyy joku ottaja kyllä.
Tavikset pariutuvat pääosin niin että löydetään se toinen tavis jolla on juuri niitä itseä viehättäviä piirteitä jolla juuri se ihminen erottuu muiden tavisten joukosta.
Eli ulkonäöllisiä tasoja on sittenkin myös sinun mielestäsi olemassa. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FB: aloitti arkkitehtuuriopinnot 2016.
Jeps, eli 9 vuotta mennyt ja vasta kandin paperit taskussa.
Eli kaikki tukikuukaudet on käytetty, eikä ole varaa jatkaa maisteriopintoja.
LOL..9 vuotta ja kandi.
Miksi tämä naurattaa sinua?
Jos ihmisellä on vaikka masennusta, ahdistusta, töitä tai vaikka omaishoidettava ja siksi opinnot jääneet, niin mikä siinä on niin hauskaa?
Nyt ei ole kyse yleisesti ihmisistä vaan Elisasta.
Minua ei kiinnosta, mikä koulutus Elisalla on, vaan se, että hän valehtelee. Ei edes kaunistele totuutta, vaan valehteli. Jos henkilö
Elisa kertoi tekevänsä juuri diplomityötä aiheesta savusaunat. Miksi se ei voisi olla totta?
Mikä pakkomielle joillakin on täällä väittää, että Elisa valehtelee/on lopettanut opiskelun kandivaiheeseen? Mikähän tällaisessa hyökkäävyydessä on takana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos nyt välttämättä haluat kuulla mun arvioni miehenä Assin ja Oton ulkonäöllisistä tasoista, niin tässä tulee: Assi on tosiaan mun silmiin 6/10, mutta Otto on mun silmiin 8/10. Tuossa on siis selkeä ero Oton hyväksi ulkonäön osalta, joten ymmärrän hyvin minkä takia Otto ei innostunut Assista tämän takia."
Kuitenkin jos naisessa olisi ollut riittävästi juuri Ottoon vetoavia piirteitä niin hän olisi kelvannut Otolle vaikka olisi sinusta ollut vain 6/10. Se on se pointti.
Juuri näin. Täällä tämä yksi ja sama mies kirjoittaa itsensä jatkuvasti pussiin. Vaikuttaa, ettei hänelle itselleen ole millään muulla väliä, kunhan on naisella ulkonäköä. Mitä ikinä sitten hänelle tarkoittaakin. Näin saa olla, mutta täällä ihmiset ovat kiinnostuneet tästä ohjelmasta, ei sinun ei mihinkään perustuvista näkemyksistäsi.
Jep. Ne kriteerit on erilaiset jokaisella. Yksi ystäväni on ollut aina tosi tarkka pituuserosta, se ei saa olla liian suuri koska näyttää huonolta. (Dont ask...) Allekirjoittanut ei ole koskaan edes ymmärtänyt että tuo voisi olla kriteeri, mulle miehen pituus on ihan se ja sama. Mutta hänellä on ne pituusrajat appseissa eikä auta vaikka kuinka sanon että hyviä miehiä voi mennä sivu suun vain siksi että sinulla on spesifi pituushaarukka. Oikean pituisista on sitten kelvannut minun silmääni vähän heikompiakin tapauksia. Ihmiset tykkäävät mistä tykkäävät, ei se aina järkevää ole, mutta noita asioita on vaikea muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Annahan kun selitän kuinka tämä menee. Nuorena naiset haluavat seksuaalisesti niitä top 20% miehiä (komea, pitkä, stereotyyppisen maskuliininen käytös), jotka saavat naisten pikkarit kostumaan pelkällä olemuksellaan."
Ja tämä eroaa nuorten miesten käytöksestä miten? Vai väitätkö että nuoret miehet eivät haluaisi seksuaalisesti ensisijassa top 20% naisia?
Totta kai nuoret miehet haluaisivat ensisijaisesti niitä naisten top 20% valioyksilöitä. Mutta vain harva heitä saa, juuri ne top 20% miehet. Mutta tässä on silti muutamia eroavaisuuksia sukupuolten välillä. Ensinnäkin, suuri osa nuorista miehistä haluaisi myös seksiä sen 80% naisten enemmistön kanssa. Nuorten naisten 80% enemmistö ei kuitenkaan koe seksuaalista halua vastaavalla tavalla miesten suurta enemmistöä kohtaan. Toisekseen, suuri enemmistö nuorista naisista tosiaan pääsee ajoittain harrastamaan sek
Ymmärrän, että sulla on niin seksikeskeinen ajatusmaailma, kun et ole koskaan päässyt pukille. Mutta todellisuudessa ihan ne normaalit ihmiset, niin miehet kuin naisetkin, harrastavat seksiä, niin sinkkuna kuin parisuhteessakin ja ihan minkä näköisinä tai kokoisina tai ikäisinä vain.
Vierailija kirjoitti:
Kenties. Ja jos lehmällä olisi renkaat, niin se olisi maitoauto.
Mun pointti oli se, että uskon vahvasti ettei Assin ulkonäkö vain riittänyt Otolle, joten suhde meni miehen taholta poikki.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin oudosti olette vaan kovin "kimmastuneina" jumiutuneet väittelemään hänen kanssaan.
Ja minä olen nainen ja korkeasti koulutettu ja hyvän näköinen edelleen 5-kymppisenä, joten en sovi mihinkään lokeroihinne.
Kukaan nainen ei kirjoittaisi näin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FB: aloitti arkkitehtuuriopinnot 2016.
Jeps, eli 9 vuotta mennyt ja vasta kandin paperit taskussa.
Eli kaikki tukikuukaudet on käytetty, eikä ole varaa jatkaa maisteriopintoja.
LOL..9 vuotta ja kandi.
Miksi tämä naurattaa sinua?
Jos ihmisellä on vaikka masennusta, ahdistusta, töitä tai vaikka omaishoidettava ja siksi opinnot jääneet, niin mikä siinä on niin hauskaa?
Nyt ei ole kyse yleisesti ihmisistä vaan Elisasta.
Minua ei kiinnosta, mikä koulutus Elisalla on, vaan se, että hän valehtelee. Ei ed
No kun Elisa on lopettanu opinnot yo:ssa ei hän mitään diplomityötä tee...
Vierailija kirjoitti:
Elisalla ei ole vetovoimaa. No, jos Mattilla on vetovoima häntä kohtaan, Matti on aika vaatimaton.
Matilla.
Ikävä juttu, että täällä on joku teoreetikko jankkaamassa painoindekseistä ja tasoista. Eikö voitaisi keskittyä aiheeseen, eli ohjelmaan ja siinä tapahtuviin käänteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei kirjoittaisi näin :D
Kurkkasin peiliin ja tarkistin vielä alhaalta, ja joo, kyllä minä itseni naisena näen. Mihin tällaisella kommentilla viittaat?
Vierailija kirjoitti:
Piti ihan guuglaa nämä ihmiset. Molemmat ihan normaaleja ihmisiä.
Jannella ei kyllä ole paljoa sanottavaa toisen painosta. Pitäis ensin kattoo peiliin.