Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (22307)

Vierailija
13261/22307 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo Elisa on kuin viulunkieli. Nyt kun tapasivat porukalla, kun muut nauroivat iloisina, tällä niuholla vilahti tekohymy. Teennäinen se nainen on. On tuntevinaan itsensä, mutta kaikki teot ja sanat kertovat muuta. Ja sen kautta etsii toisesta virheitä koko ajan. Matista on alun ilo ja rentous hävinnyt täysin.on lannistunut kokonaan. Ehkä on parempi Elisan vaan olla oman erinomaisen itsensä kanssa. 

Vierailija
13262/22307 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa että mun mielestä tuo Matti on aivan ihana! Toivottavasti löytää sopivan kumppanin itselleen tulevaisuudessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13263/22307 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katri ja Janne on mun uudet lempparit. Ne on jo kuin vanha pariskunta. Sopivasti skismaa, mikä kertoo että uskaltavat ilmaista fiiliksiään. Arttua on kyllä ikävä. Olisi ollut hyvä keskustelija tuolla.

Toisaalta tuo vanha pariskunta -asetelma voi käydä tosi nopeasti tylsäksi. Aika mälsää, jos ei ollenkaan tule vahvan romanttisen ja kiihkeän rakkauden kautta. Katri voi myös pidemmän päälle kyllästyä Jannen perässävedettävyyteen

Ja Janne Katrin päsmäämiseen. Janne muistaakseni toivoi suhdetta, jossa voisi olla oma itsensä, Katri ei oikein jaksa kunnioittaa tuota toivetta, on nopeampi ja tarttuu hieman turhaan pikkuasioihin, hieman nalkuttajan ja määräilijän vikaa?

Juuri tuota aisaahan he tuolla Hannan kanssa pu

Mieleen tulee kuinka edellusen jakson halaustehtävä puistossa ja kuinka Katri sanoi, että Jannen pitää opetella sitä eli osoittamaan julkisesti hellyydenosoituksia. Toinen ei saa olla sellainen kuin on, vaan haluaa muuttaa häntä 

Vierailija
13264/22307 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matista ei saa selvää. Jotenkin sellainen passiivisen oloinen perässävedettävä in the end. Tuli valmistautumatta ohjelmaan. 

Vierailija
13265/22307 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Matilla ei noussut mitään kipukohtia pintaan? Vaikka täällä väitetään että Elisan käytös häntä niin ahdistaa. Eipä tunnu ahdistavan. 

Vierailija
13266/22307 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhulla olen vihdoin tajunnut, että melkein kaikki mun naispuoliset ystävät, ovat tuollaisia Elisoita. Ilmankos olen aina ihan naatti, kun olen heitä tavannut. Ja yritän keksiä jatkuvasti tekosyitä ettei tarvitsisi heitä nähdä.

Yhdistävä tekijä heissä on, että ovat samasta koulusta. Jossa varmaan on taottu päähänsä "ylivertaisuutensa".

Vierailija
13267/22307 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä jakso. Mielenkiintoisesti ohjattu. Tästä opimme kaikki jotain itsestämme.Elisakin oppii, Matista puhumattakaan. Vitsiä väänsi, että kettu pissaa ketun päälle. Oijoi. 

Hyvä tästä vielä tulee. 

Vierailija
13268/22307 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa halusi saada viimeisen sanan ja jätti Matin ettei olisi itse tullut jätetyksi.Imagon kohotusta.

Vierailija
13269/22307 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvä jakso. Mielenkiintoisesti ohjattu. Tästä opimme kaikki jotain itsestämme.Elisakin oppii, Matista puhumattakaan. Vitsiä väänsi, että kettu pissaa ketun päälle. Oijoi. 

Hyvä tästä vielä tulee. 

- Ei ketu, vaan siilin päälle ;)

Vierailija
13270/22307 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhulla olen vihdoin tajunnut, että melkein kaikki mun naispuoliset ystävät, ovat tuollaisia Elisoita. Ilmankos olen aina ihan naatti, kun olen heitä tavannut. Ja yritän keksiä jatkuvasti tekosyitä ettei tarvitsisi heitä nähdä.

Yhdistävä tekijä heissä on, että ovat samasta koulusta. Jossa varmaan on taottu päähänsä "ylivertaisuutensa".

Sossuja?

Vierailija
13271/22307 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on aika ajanut minunkin ohi, mutta en muista nuoruudessani kasarilla että naiset noin yleisesti olisivat olleet noin kireitä ja joka asiasta ja sanasta ahdistuvia. 

Jotemkin säälittävää tämä nykytouhu, ihan missä mielessä vain kun mielipiteetkin ovat kiellettyjä elleivät ne sitten ole "oikeita", ja kaikkihan tietävät "oikean".

Juuri kuuntelin Enbusken ja Juotteen mainion, älykkään Suomen nostatus-podcastin jakson missä puitiin näitä ajatusrikoksia ja olen ukkojen kanssa samaa mieltä.

Vierailija
13272/22307 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin erilainen aktiivisuustaso on kyllä iso ongelma. Jos toinen haluaa vain olla ja rentoutua tekemättä mitään, ja toinen haluaa aina mennä, tehdä ja touhuta kaikkea, niin eihän yhdessäolosta mitään tule. Molemmat ärsyyntyy toisiinsa koko ajan. 

Kyse ei välttämättä ole edes siitä, että toinen haluaisi vaan olla ja laiskotella, vaan siitä, että haluaisi tehdä asiat omaan tahtiin eikä toimia juuri sillä sekunnilla kun toinen saa päähänsä jonkun toimitettavan asian. Minulla meni yksi aiempi suhde puihin, kun vaimoke halusi aina määrätä asioiden tahdin ja minun olisi pitänyt toimia välittömästi kun hän keksi jonkun asian, joka hänen mielestään vaati välitöntä toimintaa. Jos en reagoinut sillä sekunnilla, alettiin heti mielenosoituksellisesti tuhisten tusaamaan itse, ja varmasti sai kuulla asiasta jälkikäteenkin. Olisin joka tapauksessa tehnyt tuon asian vaikka en heti halunnutkaan reagoida, mutta tätähän ei voinut koskaan hyväksyä kun se asia piti saada tehtyä juuri sillä hetkellä kun hän sai sen mieleensä. Nykyinen vaimo onneksi ymmärtää, että jos hän haluaa minun tekevän jotain niin siitä tarvitsee vaan sanoa, että "Hoidatko tuon jossakin välissä", eikä siitä tarvitse alkaa nalkuttamaan jos en sillä sekunnilla reagoi, koska hän pystyy luottamaan siihen että minä kyllä sen asian varmasti hoidan sitten kun se minulle sopii.

Vierailija
13273/22307 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisa on ollut niin loukkaava ja hyökkäävä Mattia kohtaan, ettei kukaan sen jälkeen viitsisi moiseen tutustua. Eikä Elisalla juurikaan itsereflektointikykyä. Toisaalta tunnistan raivontunteen, joka nousee jos toinen ei reagoi mitenkään. Mutta silloin juuri pitäisi laittaa jäitä hattuun.

Minusta Elisalla on hyvä itsetuntemus. Tietää että haluaa hoivaavaa kosketusta ja jotain reaktioita toiselta. Nyt ei saa mitään. 

Mutta et sä voi vaatia toiselta mitään, ja tässä tullaan ongelmiin. Elisa on lähtenyt tähän luullen, että nuo toivomansa asiat tulee hänelle automaattisesti, vaikka itse olisi minkälainen.

Me ihmiset kun ei toimita niin. Ihmissuhde on vaativa laji, ja siksi niin moni epäonnistuukin siinä.

Vierailija
13274/22307 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisalla ei ole mitään kipukohtia (Juu eipä). Koska ei ole mitään ihmissuhdetta WTF?

Miten halpamaista ja nöyryyttävää Mattia kohtaan! Sekä totaalisen valheellista!

On kyllä henkisesti niin keskenkasvuinen mattoveitsi koko nainen. Apua

No eihän heillä ole muuta kuin noin vkon mittainen kaveruus. Mitään romanttista suhdetta ei ole eikä tule. 

Romanttista suhdetta ei ole eikä tule Elisalle ja Matille, mutta kyllä kipukohtia näkyy silti olevan.

Vierailija
13275/22307 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisalla ei ole mitään kipukohtia (Juu eipä). Koska ei ole mitään ihmissuhdetta WTF?

Miten halpamaista ja nöyryyttävää Mattia kohtaan! Sekä totaalisen valheellista!

On kyllä henkisesti niin keskenkasvuinen mattoveitsi koko nainen. Apua

No eihän heillä ole muuta kuin noin vkon mittainen kaveruus. Mitään romanttista suhdetta ei ole eikä tule. 

Kyllä kaverille yleensä ollaan kivampia kuin tässä nyt on oltu. Ei siis ole edes kaveruutta.

Vierailija
13276/22307 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä on tosi tuskaista katsoa, koska huomaan kaikista tämän vuoden tyypeistä muistuttavani eniten Elisaa. Hävettää.

Upeaa reflektointia sinulta :) Vasta kun tunnistaa itsessään asioita niin että hävettää, voi asioita alkaa työstämään.

Vierailija
13277/22307 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Matilla ei noussut mitään kipukohtia pintaan? Vaikka täällä väitetään että Elisan käytös häntä niin ahdistaa. Eipä tunnu ahdistavan. 

Matti ei halunnut avata fiiliksiään, koska Elisa just sanoi, ettei mitään suhdetta ole.

Vierailija
13278/22307 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mattihan käyttäytyi tässäkin tyypillisen kameleonttimaisesti, jollaiseksi hän itseään kuvailikin. Hän mukautui Elisan mielipiteeseen, vaikka Elisan heitto siitä ettei suhdetta ole päässyt muodostumaan ja siksi ei olisi kipukohtia, oli ihan selkeä piikki ja vittuilua Matille. Toki uskon, että Matti myös fiksuna ihmisenä osaa nousta tällaisten asioiden yläpuolelle ja päättää tietoisesti, ettei anna Elisan kiukuttelujen mennä ihon alle, mutta kyllä siellä varmaan aika kivuliaitakin hetkiä on ollut.

Vierailija
13279/22307 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

otemkin säälittävää tämä nykytouhu, ihan missä mielessä vain kun mielipiteetkin ovat kiellettyjä elleivät ne sitten ole "oikeita", ja kaikkihan tietävät "oikean".ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

Podcastissahan pohdittiin mm. onko olemassa heikkolaatuisia maah..nm..uuttajia ja aivan oikein pojat totesivat että onhan niitä olemassa, mutta siitä ei SAA puhua, että lukutaidoton ja naista alempana pitävä mies ei välttämättä ole kuin kuluerä Suomelle ja pahimmassa tapauksessa koko tulijan loppuelämän. Mutta tietyille piireille jokainen M.amu on uusi potentiaalinen Fínlayson tai Fazer:)))

Vierailija
13280/22307 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa reflektointia sinulta :) Vasta kun tunnistaa itsessään asioita niin että hävettää, voi asioita alkaa työstämään.

Mä uskon ettei ihmisen perusluonne ikinä muutu. Voihan sitä oppia ESITTÄMÄÄN muuta kuin on, mutta siellä sisällä se pikkuinen Minna tai Seppo on se sama jamppa ja lissu mikä on koko ajan ollutkin ja odottaa vain heikkoa hetkeä että pääsee valloilleen. Suhtaudun erittäin skeptisesti mm. joidenkin m.urhamiesten ja muiden taparikollisten "uskoontuloihin ja "parannuksiin" ja tiedän että heikkona hetkenä parin lasillisen tai viivan jälkeen sieltä sisältä ryömii ilmoille se roisto mikä on koko ajan ollutkin piilossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän