Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Kommentit (1272)
Vierailija kirjoitti:
Tuo Elisa on niin kireä ihminen. Hänen pitäisi ottaa rennommin, mutta ei ilmeisesti pysty. Tuollaisen tiukan kontrollin tarpeen omaavan ihmisen ei pidä ryhtyä tällaiseen ohjelmaan. Ja on sivistymätöntä alkaa huokailla pettymyksestä ääneen, kun itse ilmaantuu häihin kukkakori päässä.
Nähny paljon näitä naisia jotka yrittää olla ja hankkia itseensä niitä elementtejä joita ei oikeasti olla. Moni boheemilta näyttävä on oikeasti tarkka, neuroottinen, noudattaa sääntöjä ja tarvitsee säännöllisen palkkatyön eli varmuuden. Ja moni siistin ja skarpin oloinen vaikkapa yrittäjä tai taiteilija elää hyvinkin rennosti, boheemisti, omaperäisesti ja kestää epäsäännöllisten tulojen tuomaa epävarmuutta hyvin. Boheemilta ja villiltä näyttävä henkilö ei ole välttämättä sitä ollenkaan mutta HALUAISI olla ja yrittää olla. Mutta minkäs itselleen voi.
Nyt kävi ehkä niin että oikeasti rento ja boheemi Matti on vähän hankala tyyppi pariksi Elisalle, kun siinä Matin rinnalla huomaa ettei itse ole ollenkaan sellainen. Jos mies olisi perimaskuliinisempi jössikkä, sellaista Matti Esko -tyyppiä, niin siinä rinnalla Elisa vaikuttaisi jännittävän boheemilta ja vapaalta taiteilijasielulta joka kuitenkin onkin älykäs ja fiksu koska opiskelee arkkitehdiksi. Luulen että tästä juontaa heti jonkinlaista antipatiaa Mattia kohtaan eli "vika" pitää löytää Matista. Niin että Matti on LIIAN värikäs, LIIAN boheemi, LIIAN huoleton, LIIAN villi jne. Elisa haluaisi olla se suhteen villi osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kävi ehkä niin että oikeasti rento ja boheemi Matti on vähän hankala tyyppi pariksi Elisalle, kun siinä Matin rinnalla huomaa ettei itse ole ollenkaan sellainen. Jos mies olisi perimaskuliinisempi jössikkä, sellaista Matti Esko -tyyppiä, niin siinä rinnalla Elisa vaikuttaisi jännittävän boheemilta ja vapaalta taiteilijasielulta joka kuitenkin onkin älykäs ja fiksu koska opiskelee arkkitehdiksi. Luulen että tästä juontaa heti jonkinlaista antipatiaa Mattia kohtaan eli "vika" pitää löytää Matista. Niin että Matti on LIIAN värikäs, LIIAN boheemi, LIIAN huoleton, LIIAN villi jne. Elisa haluaisi olla se suhteen villi osapuoli.
Siis niin tarkkasilmäinen analyysi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Elisa on niin kireä ihminen. Hänen pitäisi ottaa rennommin, mutta ei ilmeisesti pysty. Tuollaisen tiukan kontrollin tarpeen omaavan ihmisen ei pidä ryhtyä tällaiseen ohjelmaan. Ja on sivistymätöntä alkaa huokailla pettymyksestä ääneen, kun itse ilmaantuu häihin kukkakori päässä.
Nähny paljon näitä naisia jotka yrittää olla ja hankkia itseensä niitä elementtejä joita ei oikeasti olla. Moni boheemilta näyttävä on oikeasti tarkka, neuroottinen, noudattaa sääntöjä ja tarvitsee säännöllisen palkkatyön eli varmuuden. Ja moni siistin ja skarpin oloinen vaikkapa yrittäjä tai taiteilija elää hyvinkin rennosti, boheemisti, omaperäisesti ja kestää epäsäännöllisten tulojen tuomaa epävarmuutta hyvin. Boheemilta ja villiltä näyttävä henkilö ei ole välttämättä sitä ollenkaan mutta HALUAISI olla ja yrittää olla. Mutta minkäs itselleen voi.
Just näin! Itse en vaan tajua sitä elämäntapaa että yrittää olla ylipäätään mitään? Miksei ole vaan lapsesta asti oma itsensä ja tekee sitä mistä tykkää ja on sen luonteinen kuin on. Kaiken päälle liimatun kanssa luulisi olevan hyvin raskasta vetää kulissia ja luulisi että vaan itseinho kasvaa kun tottuu ajatukseen ettei kelpaa omana itsenään, vaan pitää muka elää jonkun roolin kanssa.
Vaikea ymmärtää tuota ajatusta
Vierailija kirjoitti:
Tää on osuva ja varmasti pitkälle myös totta. Elisa ei ehkä itse tunne itseään ja nuo kertomansa kriteerit on niitä, joita hän haluaisi olevan. Itseään ei kuitenkaan voi muuttaa.
Arkkitehdit saattaa olla molempia, sekä boheemeja että pedantteja. Tuntemistani arkkitehdeista monilla on piirteitä sekä adhd:sta että autismista. Identiteetti voi olla hukassa, kun elämä on tasapainottelua. Mahdotonta sanoa Elisasta vielä mitään sen enempää, mutta hänessäkin voi olla kahta puolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti, että kaipaa maskuliinisia miehiä näihin sarjoihin. Mainittiin esim missi Matildan kumppani. Itse taas en ikinä tykkäisi sellaisesta. En kaipaa mitään miehikästä miestä. Esimerkiksi partaa inhoan ja tulen varmaan inhoamaan. Samoin mies voi olla ihan tavallisen painoinen ilman mitään enempiä lihaksia. Näin uskon, että monella on oma makunsa tässä kaikessa. Minulle kelpaisi Matti todella hyvin ja en ulkonäön puolesta kaipaisi mitään muutosta häneen. En toki persoonankaan puolesta. Itse olen hoikka (alle 60 kg) ja pitkä. En mikään siro kuitenkaan, mutta en edes silti kaipaa mieheltä mitään isoa kokoa ja lihaksia yms.
Jotenkin mietin millainen nainen sitten haluaa oikein maskuliinen miehen ja miksi. Jos luonnetta katsotaan niin olen itsekin melko ujo ja silti voisin hyväksyä myös ujomman miehen. En minä kaipaa mitään ns vahvaa miestä kuitenkaan itsekään.
Älykkyysösamääräsi suorastaan häikäisee :D
"Jee mä meen naimisiiiin" iloitsevat uudet parit. Ovat siis ilmeisesti hakeneet ohjelmaan katsomatta edellisiä kausia: eivät tajua, että tuollaiset liitot eivät kauaa kestä, vaan ongelmia tulee todennäköisesti jo häämatkalla, ja loppu on sitten terapeuttien lätinää ennen kuin erotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matilda Virtavuoren komea kreikkalainen mies ei kelpuuttaisi ylipainoista suomitanttaa. Ylipäätään EU-alueen Välimeren miehet hakevat saman tasoista kumppania. Ylipainoinen suomitantta voisi kelvata ehkä italialaiselle taksikuskille, jonka vyötäröllä on pari ylimääräistä nonnan kokkaamaa pasta-annosta.
Se Aristoteles on kyllä komea mies!
Mutta tukka puuttuu eli ei täydellinen hänkään. Matilda on niin kaunis. Melkein epätodellisen freesi tuulahdus tässä tunkkaisten instabeibien tungoksessa.
Tukan puute ei haittaa kun kasvot ovat veistokselliset. Hieman muistuttaa sitä komeaa vankia joka löi rahoiksi linnassa muotikuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Matti-Esko ei ole oikeasti rekkamies. Rekkamiehen rooli on ollut raskas vetää, kun mies on ollut usein masennuksen kourissa.
Vierailija kirjoitti:
Elisa näyttää sille että ikää on 55-58v ja järkytyin siihen mitä sille on tapahtunut että on noin kulahtanut
Ei ole kulahtaneen näköinen, ainoastaan syntymävanhan näköinen. Kukkapaita ja mummokampaus tuo heti 10-20 vuotta lisää ikää.
En siis ole mikään Mensan jäsen, mutta äö vähän keskimääräistä korkeampi."""
Juu. selvästi olet. Toki voisit opetella äö:n sijasta käyttämään ÄO:ta, mikä on virallinen ja oikea lyhenne.
Vierailija kirjoitti:
En siis ole mikään Mensan jäsen, mutta äö vähän keskimääräistä korkeampi."""
Juu. selvästi olet. Toki voisit opetella äö:n sijasta käyttämään ÄO:ta, mikä on virallinen ja oikea lyhenne.
älykkyysösämäärä
Katsojien aliarviointi ärsyttää. Ohjelmassa ei mennä naimisiin mutta tätä ei myönnetä, vaan annetaan ymmärtää toisin. Osallistujatkin puhuvat harhaanjohtavasti naimisiinmenosta, häistä, morsiamesta jne. Onhan tässä ohjelmassa kusetettu aiemmillakin kausilla, jolloin sentään mentiin naimisiin: Matin ja Pauliinan liitto oli täyttä teatteria.
Vierailija kirjoitti:
Katsojien aliarviointi ärsyttää. Ohjelmassa ei mennä naimisiin mutta tätä ei myönnetä, vaan annetaan ymmärtää toisin. Osallistujatkin puhuvat harhaanjohtavasti naimisiinmenosta, häistä, morsiamesta jne. Onhan tässä ohjelmassa kusetettu aiemmillakin kausilla, jolloin sentään mentiin naimisiin: Matin ja Pauliinan liitto oli täyttä teatteria.
Itseäni ainakin ärsyttää älyttömästi tyypit jotka menee vain hakemaan julkisuutta ohjelmaan. Mattihan oli tyyppiesimerkki sellaisesta. Muutenkin jotenkin niljakas ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa näyttää sille että ikää on 55-58v ja järkytyin siihen mitä sille on tapahtunut että on noin kulahtanut
Ei ole kulahtaneen näköinen, ainoastaan syntymävanhan näköinen. Kukkapaita ja mummokampaus tuo heti 10-20 vuotta lisää ikää.
Kyllä minusta nimenomaan eletty elämä näkyy ihosta.
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti, että kaipaa maskuliinisia miehiä näihin sarjoihin. Mainittiin esim missi Matildan kumppani. Itse taas en ikinä tykkäisi sellaisesta. En kaipaa mitään miehikästä miestä. Esimerkiksi partaa inhoan ja tulen varmaan inhoamaan. Samoin mies voi olla ihan tavallisen painoinen ilman mitään enempiä lihaksia. Näin uskon, että monella on oma makunsa tässä kaikessa. Minulle kelpaisi Matti todella hyvin ja en ulkonäön puolesta kaipaisi mitään muutosta häneen. En toki persoonankaan puolesta. Itse olen hoikka (alle 60 kg) ja pitkä. En mikään siro kuitenkaan, mutta en edes silti kaipaa mieheltä mitään isoa kokoa ja lihaksia yms.
Jotenkin mietin millainen nainen sitten haluaa oikein maskuliinen miehen ja miksi. Jos luonnetta katsotaan niin olen itsekin melko ujo ja silti voisin hyväksyä myös ujomman miehen. En minä kaipaa mitään ns vahvaa miestä kuitenkaan itsekään.
Onhan tässä sarjassa ollut maskuliinisia miehiä! En oikein ymmärrä mikä on maskuliininen mies ellei sarjassa ole sellaisia ollut? Joku steroidikimppu?
Sarjassa on tavallisia miehiä, sivistyneemmästä päästä (eli rikolliset ja täysidiootit toki puuttuvat). Eivätkö he ole riittävän maskuliinisia? Vai tarkoitetaanko jotain naisten päiväunta, täydellisen ruumiinrakenteen omaavaa parrakasta möreä-äänistä korstoa - joka kuitenkin on jostain syystä naista vailla?
olennaista toki kaikille osallistujille on, että eivät ole löytäneet pitkäaikaista puolisoa, joten mitään unelmien prinssejä ja prinsessoita sarjaan tuskin päätyy, koska useimmiten heillä on puoliso, jos sellaista kaipaavat.
Kyllä Matilda Wirtavuoren kreikkalainen Apostolos-mies on sitten komea herrajestas!! Huh huh. Wau. Onnen tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Matilda Wirtavuoren kreikkalainen Apostolos-mies on sitten komea herrajestas!! Huh huh. Wau. Onnen tyttö.
Siinä on sitä maskuliinista miestä. Osaa olla naiselle mies. Ulkomuoto tulee sitten lisänä.
Se mitä jaksossa näytettiin, oli kyllä jotain polkuoyörätrialia tai maastopyöräilyä. Eikös alamäkipyöräilyssä mennä vauhdilla alas?
Muuten, Katja Ståhl harrastaa myös alamäkipyöräilyä (ja hevostelee). Onkohan tuo nyt joku trendi?