Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Kommentit (1174)
Elisa näyttää sille että ikää on 55-58v ja järkytyin siihen mitä sille on tapahtunut että on noin kulahtanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanna oli kyllä ottanut vuodessa lisää reilusti massaa. Onkohan sairastanut jotain vakavaa, ei ollut pieni ennenkään.
Yleensä paino putoaa vakavissa sairauksissa. Ylensyöntiä ei lasketa sairaudeksi, VIELÄ.
Ei aina, esim. kilpirauhanen. Itse lihoin vakavasti sairaana 35kg. Kun sairaus saatiin leikkauksella kuntoon ja olin taas normaalisti terve, paino palautui takaisin.
Jotkut laihtuvat stressaavassa elämänvaiheessa, toiset taas lihovat. Jotkut itkevät hysteerisesti ja toisista tulee samassa tilanteessa robotteja.
Ei kilpirauhasen vajaatoiminta tai muut häriöt ole vakava sairaus.
Vakava sairaus= henkeä uhkaava ...syöpä, maksakirroosi, OCPD jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanna oli kyllä ottanut vuodessa lisää reilusti massaa. Onkohan sairastanut jotain vakavaa, ei ollut pieni ennenkään.
Yleensä paino putoaa vakavissa sairauksissa. Ylensyöntiä ei lasketa sairaudeksi, VIELÄ.
Ei aina, esim. kilpirauhanen. Itse lihoin vakavasti sairaana 35kg. Kun sairaus saatiin leikkauksella kuntoon ja olin taas normaalisti terve, paino palautui takaisin.
Jotkut laihtuvat stressaavassa elämänvaiheessa, toiset taas lihovat. Jotkut itkevät hysteerisesti ja toisista tulee samassa tilanteessa robotteja.
Ei kilpirauhasen vajaatoiminta tai muut häriöt ole vakava sairaus.
Typo...siis COPD= keuhkoahtauma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntijoilta oli fiksu veto, että laittoivat kauden lihavimmat yhteen. Lisäksi nää ei ole laiskoja pullukoita vaan harrastavat ulkoliikuntaa. Jos, lihavalle laitetaan laiha kumppani niin lihava voi nolostua ja laihempi tuntea itsensä heikoksi.
Veikkaan kyllä, että Janne olisi päinvastoin ilahtunut, jos hänelle oltaisiin naitettu pieni hoikka nainen, että meni odotusten mukaisesti.
Mutta pieni hoikka nainen harvoin ilahtuu saadessaan keski-ikäistyvän punkeron parikseen.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntijoilta oli fiksu veto, että laittoivat kauden lihavimmat yhteen. Lisäksi nää ei ole laiskoja pullukoita vaan harrastavat ulkoliikuntaa. Jos, lihavalle laitetaan laiha kumppani niin lihava voi nolostua ja laihempi tuntea itsensä heikoksi.
Veikkaan kyllä, että Janne olisi päinvastoin ilahtunut, jos hänelle oltaisiin naitettu pieni hoikka nainen, että meni odotusten mukaisesti.
Mutta pieni hoikka nainen harvoin ilahtuu saadessaan keski-ikäistyvän punkeron parikseen.
Tämä!
Laihempi tuntea itsensä heikoksi? :D puhutko nyt miehen näkökulmasta?
Noi tän kauden 2 tuhtitätiä on niin toistensa näköiset että en osaa erottaa niitä toisistaan.
Se toinen vaikuttaa että on huono itsetunto ja tulee vielä vaikka mitä kriisejä ohjelman kuluessa.. Se joka on sen kaljun kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artulla. Esikoisen ikää ei tiedetä, mutta hän asuu jossain Länsi-Suomessa. Nuorempi syntynyt aikaisintaan vuonna 2022, koska Arttu osallistui Maajussille morsian -sarjaan kesällä 2021 ja silloin oli vain yksi lapsi.
Esikoinen 2018, nuorempi 2021. Löytyy tästä ketjusta.
Ei tuo väite voi pitää paikkaansa, sillä Arttu osallistui kesällä 2021 maajussille morsian -sarjan kuvauksiin. Silloin hänellä oli vain yksi lapsi. Ellei sitten Arttu ole valehdellut, että hänellä oli jo tuolloin tuloillaan toinenkin vauva exän kanssa. Kuka järjellinen ihminen osallistuu deittiohjelmaan, jos on vauva tulossa?
Kyllä pitää paikkansa molemmat syntymävuodet.
2021 kesällä oli siis sinkku yhden lapsen isä maajusseissa. Samana vuonna saanut lapsen uuden naisen kanssa. Aika erikoista 🤔
Joku kirjoitti, että kaipaa maskuliinisia miehiä näihin sarjoihin. Mainittiin esim missi Matildan kumppani. Itse taas en ikinä tykkäisi sellaisesta. En kaipaa mitään miehikästä miestä. Esimerkiksi partaa inhoan ja tulen varmaan inhoamaan. Samoin mies voi olla ihan tavallisen painoinen ilman mitään enempiä lihaksia. Näin uskon, että monella on oma makunsa tässä kaikessa. Minulle kelpaisi Matti todella hyvin ja en ulkonäön puolesta kaipaisi mitään muutosta häneen. En toki persoonankaan puolesta. Itse olen hoikka (alle 60 kg) ja pitkä. En mikään siro kuitenkaan, mutta en edes silti kaipaa mieheltä mitään isoa kokoa ja lihaksia yms.
Jotenkin mietin millainen nainen sitten haluaa oikein maskuliinen miehen ja miksi. Jos luonnetta katsotaan niin olen itsekin melko ujo ja silti voisin hyväksyä myös ujomman miehen. En minä kaipaa mitään ns vahvaa miestä kuitenkaan itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artulla. Esikoisen ikää ei tiedetä, mutta hän asuu jossain Länsi-Suomessa. Nuorempi syntynyt aikaisintaan vuonna 2022, koska Arttu osallistui Maajussille morsian -sarjaan kesällä 2021 ja silloin oli vain yksi lapsi.
Ei tuo väite voi pitää paikkaansa, sillä Arttu osallistui kesällä 2021 maajussille morsian -sarjan kuvauksiin. Silloin hänellä oli vain yksi lapsi. Ellei sitten Arttu ole valehdellut, että hänellä oli jo tuolloin tuloillaan toinenkin vauva exän kanssa. Kuka järjellinen ihminen osallistuu deittiohjelmaan, jos on vauva tulossa?
Kyllä pitää paikkansa molemmat syntymävuodet.
2021 ke
Wow oikeesti.. Jännä-mies vaikka niin unelmavävyä esitti. Tulee varmaan jotain yllätyksiä ja ongelmia sit Julian kanssa, sääli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoileri. Seiska kertoo neljännestä jaksosta:
"Myöhemmin häämatkalla pariskunnan eritahtisuus ja erilainen tapa kommunikoida aiheuttavat kitkaa. Janne ei ole aamuihminen.
Katria hiertää myös se, että Janne ei jaksa lähteä tekemään asioita yhdessä, vaikka se nimenomaan olisi Katrin mielestä häämatkan idea."
Mitä se Janne sitten haluaa tehdä häämatkalla? Maata vain allasalueella aamusta iltaan? Tuolloin voisi tehdä kompromissin, että jonain päivänä mennäån yhdessä nähtävyyksiä kiertämään ja jonakin päivänä ihan vaan köllötellään allasalueella.
Ei tässä nyt mistään Jannen* jaksamattomuudesta ole kyse. Mies halusi sporttisen naisen, sai lihavan naisen. Janne ei syty lihavasta vaimostaan, tämän takia ei halua tehdä yhdessä mitään. Ja sepittää vaan tekosyyksi että e
No miksei Janne sitten pyytänyt hoikkaa naista vaan käytti koodikieltä? Olisi ollut spesifimpi. Hän toivoi sporttista ja sai sporttisen naisen, koska Katri harrastaa alamäkipyöräilyä, koirien kanssa ulkoilua ja ratsastusta. Eipä Janne itsekään erityisen sporttiselta näytä. Harrastanee penkkiurheilua (Ilveksen pelit) ja koiran kanssa ulkoilua?
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti, että kaipaa maskuliinisia miehiä näihin sarjoihin. Mainittiin esim missi Matildan kumppani. Itse taas en ikinä tykkäisi sellaisesta. En kaipaa mitään miehikästä miestä. Esimerkiksi partaa inhoan ja tulen varmaan inhoamaan. Samoin mies voi olla ihan tavallisen painoinen ilman mitään enempiä lihaksia. Näin uskon, että monella on oma makunsa tässä kaikessa. Minulle kelpaisi Matti todella hyvin ja en ulkonäön puolesta kaipaisi mitään muutosta häneen. En toki persoonankaan puolesta. Itse olen hoikka (alle 60 kg) ja pitkä. En mikään siro kuitenkaan, mutta en edes silti kaipaa mieheltä mitään isoa kokoa ja lihaksia yms.
Jotenkin mietin millainen nainen sitten haluaa oikein maskuliinen miehen ja miksi. Jos luonnetta katsotaan niin olen itsekin melko ujo ja silti voisin hyväksyä myös ujomman miehen. En minä kaipaa mitään ns vahvaa miestä kuitenkaan itsekään.
No ei se ole mikään luonnonoikku jos nainen kaipaa perinteisen maskuliinista miestä. Toki nykyään suomi on niin wokettunut super feminiiniseksi yhteiskunnaksi, että näköjään uusi ihmetyksen aihe on jos hetero nainen haluaa että mies on maskuliininen.
Mielestäni Matti on semi maskuliininen sinänsä. Siksi että on itsevarma ja hauska niin tuo paljon siihen. Mielestäni hän on maskuliinisempi/viehättävämpi kuin se kalju esim.
Olen itse 178cm hoikka urheilullinen ja ihan hyvännäköinen, ainakin saanut komeita miehiä aina. Olen itsevarma, sanavalmis ja koulutettu. Koen että olen tavallaan aika maskuliinen luonne joltain osin, joltain osin taas tunteellinen ja esim minulla on aika perinteiset arvot.
Omaan makuuni tuo kreikkalainen mies on just sopivan miehekäs, ehkä kyllä vähän liian "kaunis". Haluaisin jonkun armeija äijän, palomiehen tms. Ulkoisesti, mutta tiedän että oikeasti synkkaa kuitenkin vähän erilaisen ei niin "äijä" tyypin kanssa koska itselle älykkyys on niin tärkeä ja sitä usein klikkaa saman älykkyysosamäärän tietyn rangen sisällä olevien kanssa. En siis ole mikään Mensan jäsen, mutta äö vähän keskimääräistä korkeampi.
Tämä ei ole trollausta tai provosointia, lähinnä kommenttini on tuo ensimmäinen aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vaan ketkä pareista bylsii ensimmäisenä ja ketkä ei ollenkaan?
Sinä et ollenkaan. Se on ihan varma. Tuollaista tekstiä päästää suustaan keskenkasvuinen kakara.
No miksei Janne sitten pyytänyt hoikkaa naista vaan käytti koodikieltä? Olisi ollut spesifimpi. Hän toivoi sporttista ja sai sporttisen naisen, koska Katri harrastaa alamäkipyöräilyä, koirien kanssa ulkoilua ja ratsastusta. Eipä Janne itsekään erityisen sporttiselta näytä. Harrastanee penkkiurheilua (Ilveksen pelit) ja koiran kanssa ulkoilua?
No siis Katrista näkee että harrastaa ALAmäkipyöräilyä. Jos harrastaisi ylämäkeen niin se varmaan näkyisi kropassa. Heppaparka.
ja sitä usein klikkaa saman älykkyysosamäärän tietyn rangen sisällä olevien kanssa. En siis ole mikään Mensan jäsen, mutta äö vähän keskimääräistä korkeampi.
LOL. Oikeasti älykäs ei brassaile asialla ja sitä paitsi tuo Mensan testi on kuvioiden kikkailua ja siinä pärjää jos osaa avaruudellisesti pyörittää päässään juttuja, en nyt kauheasti laske tuon varaan ihmisen älykkyyttä.
En siis ole mikään Mensan jäsen, mutta äö vähän keskimääräistä korkeampi.---------------
Sulla kuitenkin jäi verbi pois tuosta viimeisestä lauseesta. Mutta sitä ei varmaan Mensan testissä vaadita osaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää paikkansa molemmat sy
Julian ensimmäisessä jaksossa mainitsemat pikkumyymäisyys ja teen mitä haluan -asenne eivät ainakaan helpota mahdollisten ongelmien ratkomista
Vierailija kirjoitti:
ja sitä usein klikkaa saman älykkyysosamäärän tietyn rangen sisällä olevien kanssa. En siis ole mikään Mensan jäsen, mutta äö vähän keskimääräistä korkeampi.
LOL. Oikeasti älykäs ei brassaile asialla ja sitä paitsi tuo Mensan testi on kuvioiden kikkailua ja siinä pärjää jos osaa avaruudellisesti pyörittää päässään juttuja, en nyt kauheasti laske tuon varaan ihmisen älykkyyttä.
No googlappa asiaa, että synkkaako yleensä ihmisillä about yhtä älykkäiden kanssa kuin itse on, vai itseään paljon älykkäämmän vai tyhmemmän. Mitenköhän päin se asia mahtaa olla?
Vierailija kirjoitti:
En siis ole mikään Mensan jäsen, mutta äö vähän keskimääräistä korkeampi.---------------
Sulla kuitenkin jäi verbi pois tuosta viimeisestä lauseesta. Mutta sitä ei varmaan Mensan testissä vaadita osaamaan.
No tuo on ihan normaali tyylini lyhentää kirjoitetussa muodossa lauseita. Ja juurihan sanoin etten ole mikään huippuälykäs. Sanoin että sitä synkkaa usein oman tasoisen kanssa. Sitä on tutkittukin eikä ole mikään uutinen edes.
Suomalaiset vaan kavahtaa kun puhuu älykkyydestä yhtään mitään. Täällä on niin tasapäistämisen kannalla kaikki, että ajatuskin siitä, että joku on jotain älykkäämpi näköjään saa niskavillat pystyyn ja puolesta loukkaantujat liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipailin ainakin niitä maskuliinisia miehiä mukaan. Ehkä kiinnostaisi seurata sen tyyppistä parisuhdetta. Maskuliinisella tarkoitan etenkin sellaisia piirteitä kuin vaikkapa johtajuus, aloitteellisuus, vastuunkanto. Fyysiset ominaisuudet ovat toissijaisia. Haluaisin tällaisen miehen, koska koen, että olen omien piirteideni kanssa liikaa joillekin pehmeämmille miehille. Suhteet kaatuvat siihen, että minä olen lopulta se vahvempi.
. En siis ole mikään Mensan jäsen, mutta äö vähän keskimääräistä korkeampi.
Lololollool...äö???
Voi v..u mikä spede.
Muita käsket 2020-luvulle ja itte puhut vielä 1900-luvun raastuvasta? Kas kun ei jalkapuusta :D