Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (22307)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa vähän kuin kehuskeli sillä, että hän ei valehtele ikinä. Koska ei edes osaa valehdella. Okei. On tietysti hienoa, ettei valehtele ja on rehellinen. Mutta ei rehellisyys tarkoita kuitenkaan sitä, että pitäisi laukoa suoraan ääneen kaikki mitä ajattelee totuuksiksi. Yleensä on tapana vähän himmata sitä mitä sanoo ettei loukkaa toista niillä totuuksillaan.
Kirjoitin ehkä toissa päivänä, että tiedän monia Elisan kaltaisia naisia, jotka kyllä tietävät oikeutensa ja osaavat vaatia, vaikkapa sitten huutamalla. Ja juuri tämäkin: totuuden puhuminen. Eivät osaa valehdella. Usein olen kuullut lauseen: Minä sanon aina, mitä ajattelen.
Miten totuutta rakastavalle Elisalle ei kelvannut Arttu? Arttuhan oli vain rehellinen kun kertoi mielipiteensä.
Vierailija kirjoitti:
Wait a minute!!! Sanoko toi Julia just äsken tolle Artulle, että hän oli häämatkalla palatessaan pettynyt, kun ei saanutkaan sitä PÄÄPALKINOTA. Nyt voi sit jokainen miettiä, että millanen helve...kohkaaminen olis syntynyt jos Arttu olis tän suustaan päästänyt. Tää kausi menee niin penkin alle...
Hyvin huomioitu. Sanoipa hyvinkin, ja kehtaa vielä haukkua Arttua, kun itse päästele suustaan tuollaisia typeryyksiä. Miettikääpä tosiaan, jos Art olisi sanonut saman Julialle millainen uhriutuminen ja ikuista anteeksipyyntöä vaativa tunteiden korvaamaton loukkaantuminen siitäkin olisi Julian suusta moneen kertaan kuultu.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Julia ei kyllä löydä kumppania ikinä. Ihan kamalan kylmä ja tyly Arttua kohtaan.
Ihan syystähän se on kylmä häntä kohtaan kun Arttu on mennyt arvostelemaan ulkonäköä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iina ei ole ihastunut, eikä rakastunut.
Harva noin pienessä ajassa on rakastunut.
Tunteet kasvaa monesti pikkuhiljaa vaikka olis itsekin valinnut toisen.
Kyllä normaalistikin menee aikaa ennen kuin rakastuu. Jos heti on rakastunut niin sekin on outoa. Toinen pitää tuntea, ennen kuin voi rakastua
Jos ulkonäkö ei viehätä, niin ei ole mitään toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun on suloista, kun poikia pidetään jakajina. Kyllä se edelleen on niin, että tyttö voi olla jakorasia. Vaikka me kantasuomalaiset olemme tasa-arvoisia, niin kyllä edelleen voi tälläinen ero olla. Muista kulttuureista tulijoilla se vasta selvä ero onkin.
Sä oot sovinismi pahimmasta päästä.
Kyllä mieskin voi olla jakorasia ja onkin, jos kerran muna pystyssä hyppää ympäriinsä.
Itse en ainakaan koskaan voisi olla miehen kanssa joka on jakorasia ja vosu.
Se on ihan sama onko siittäjä, vai ei niin kulliaan kaikille jakava on jakorasia.
Näin ajattelee tasa-arvoinen kantasuomalainen.
Rasia=yksi nimitys naisen alapäälle. Jotenkin kielikuva ei toimi miehiseen värkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto pyrkii luomaan kuvaa, että ohjelmaan on paljon hakijoita, mutta onko oikeasti? Luulisi, että ahdistujat/yli-itsevarmat minäminäminä-tyypit/täysin yksioikoiset juntit rankattaisiin heti pois.
Ellei sitten tarkoituksella valita sellaisia tyyppejä, joista tietää, että draamaa on tulossa.
Perinteisesti osallistujat ovat olleet vähintään keskiluokkaa, amistyyppejä harvemmin. Tuulilasiasentaja ja varastomies lienevät pohjanoteeraus.
On ollut aiemminkin näitä amistyyppejä. Viime kaudella oli vakuutusmyyjä Jenni.
Oulun legenda Marko "Varjo Kulli" Kokko nähdään sarjan seuraavalla kaudella.
Julialle ja Elisalle :
Pöydässäsi ei oo yhtään ystävää
Kaikki tietää sun tuhkimotarinas nimeltään
Ennen taivas oli avoinna sinullekin
Kunnes paha sormi tavoitti karkurin
Vierailija kirjoitti:
Oulun legenda Marko "Varjo Kulli" Kokko nähdään sarjan seuraavalla kaudella.
Mies joka on selvinnyt puhumalla koko ikänsä!
Elisa on kyllä hyvä esimerkki joistakin tämän päivän ihmisistä. Itsekäs, omaa napaansa tuijottava minäminäminä. Ei tarvitse ymmärtää tai ottaa toista huomioon, puhumattakaan että itsessään pitäisi haastaa tai korjata asioita. Se ajatus, että minä olen vain oikeassa, saan vaatia eikä mun tarvitse oppia tai tulla toista vastaan. Tai osata keskustella vaikeista aiheista loukkantumatta joka sanasta. Elisalla on itsellään pahoja ongelmia toisten kohtaamisessa ja aivan liian hyökkäävä. Ei sovellu parisuhteeseen, ennenkuin omat ongelmansa on ratkaistu. Lisäksi, kuka hän on arvioimaan Mattia tunteeko Matti itsensä ja onko valmis parisuhteeseen? Hänelle Matti on tuntematon ihminen. Törkeetä ja arvostelevaa puhetta kun tuntenut toisen vasta päiviä. Kyllä Matti aikuisena ihmisenä tuntee varmasti paremmin itsensä kuin kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan ymmärtänyt julian tilanteen väärin 😅 Oliko niin että häntä on kiusattu ulkonäön perusteella koko kouluiän ja nyt uusi kumppani heti kritisoi ulkonäköä ja sitten täällä ihmetellään miksi julia ei halua sitä arttua 🤷 ai että 😂
Ja tämä on siis sarkasmia jos joku ei sitä ymmärrä 😊
Taitavat sarkasmit sinulta. Hienosti!
Kiva että ymmärrät 👍
Miksi jokaiselle kaudelle livahtaa joku ahdistunut neurootikko, joko velloo vaan itsessään ja omissa tunteissaan, minäminäminä. Ei yritystäkään tsempata.
Tässä olisi kyllä asiantuntijoille haastetta, että saisivat perattua hakijoista mukaan mahdollisimman tasapainoisia ihmisiä, joilla ei olisi kovasti selvittämättömiä mörköjä mukanaan.
Mistä näitä ahdistuneita naisia riittää joka kaudelle?
Vierailija kirjoitti:
Jauhamista vatvomista jauhamista vatvomista, ei bylsimistä. Tylsä on ohjelma.
Jos haluut nähdä bylsintää, tässä sitä ei ole luvassa. Kannatan että siirryt Temptation Islandin pariin.
Matti tiivisti tilanteen todella osuvasti:
- Kun ajattelen Elisaa, mulla on sellanen fiilis, että meidän suhde on loksahtanut sellaseksi TYLYN ASIALLISEKSI KAVERISUHTEEKSI.
- En ole tuntenut itseäni rennoksi.
Ei ole vaikea arvata, kenestä tämä tyly asiallisuus johtuu
Hmm..
Julia; voisiko olla, että onkin kiinnostunut naisista? En keksi muuta selitystä sille ettei Arttu edes kesän ajaksi kelpaa????
Elisa; hammaspuutos alhaalla etuhampaissa saa aikaan barracudan joka leikkaa kyllä suhteen poikki alkuunsa??? Tulee häh-olo, kun Matti on niin kiva tyyppi kuitenkin.
Janne ja puoliso - molemmat tarvitsevat peiliä koska odottavat toiselta niin paljon enemmän mitä olisivat itse missään vaiheessa olla valmiita tarjoamaan toiselle. Parisuhde jossa en ymmärrä mitä on ajateltu kun haetaan puolisoa ollen itse niin ei-valmis uuteen parisuhteeseen, fyysisellä tasolla pitäisi kyllä valmistautua.
Iina ja puolisko; ok, paras yhdistelmä, molemmat hakevat tosissaan parisuhdetta ja yrittävät sen eteen. On aina hyvä merkki kun mies pitää naisoletettua lähtökohtaisesti kauniina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wait a minute!!! Sanoko toi Julia just äsken tolle Artulle, että hän oli häämatkalla palatessaan pettynyt, kun ei saanutkaan sitä PÄÄPALKINOTA. Nyt voi sit jokainen miettiä, että millanen helve...kohkaaminen olis syntynyt jos Arttu olis tän suustaan päästänyt. Tää kausi menee niin penkin alle...
Hyvin huomioitu. Sanoipa hyvinkin, ja kehtaa vielä haukkua Arttua, kun itse päästele suustaan tuollaisia typeryyksiä. Miettikääpä tosiaan, jos Art olisi sanonut saman Julialle millainen uhriutuminen ja ikuista anteeksipyyntöä vaativa tunteiden korvaamaton loukkaantuminen siitäkin olisi Julian suusta moneen kertaan kuultu.
Puhumattakaan siitä, miten Arttua narsistiksi nimittävä olisi moneen otteeseen toistanut sitä tosiasiaa, että vain narsisti kykenee sanomaan tuollaista, koska narsisti nimenomaan hakee itsellee trophya eli pääpalkintoa ja kohtelee puolisoaan tunteettomasti pelkkänä itseään hyödyttävänä esineenä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kuvaajalle, leikkaajalle ja Katrin koiralle! 🥰😍 Tämän kauden tähtihetki on ehdottomasti jaksossa 7 (30:25-), kun toinen Katrin koirista katsoo kameraan ja hymyilee.
Ollaan me ihmiset kyllä niin erilaisia. Katsoin tuossa kohdassa että hyi hele mikä irvistys ja ihan säikähdin. Juu en ole koiraihmisiä.
Tämän jakson myötä ymmärtää kyllä Juliaa paremmin. Hän on ilmaissut olevansa ihan done koko hommaan ja Arttu vaan jankkaa jostain mökkireissusta. Pelottavaa, ei yhtään tajua siitä missä mennään.
Sä oot sovinismi pahimmasta päästä.
Kyllä mieskin voi olla jakorasia ja onkin, jos kerran muna pystyssä hyppää ympäriinsä.
Itse en ainakaan koskaan voisi olla miehen kanssa joka on jakorasia ja vosu.
Se on ihan sama onko siittäjä, vai ei niin kulliaan kaikille jakava on jakorasia.
Näin ajattelee tasa-arvoinen kantasuomalainen.