Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (22306)
Vierailija kirjoitti:
Itse asun Turussa, olen parisuhteessa ja kyllä täällä on ihan samalla tavalla pariskuntia kuin muuallakin. Just saying.
No keskenänne, tietty. Sisäänpäinlämpiävää seurakuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannella "flunssa päällä" niin ei mennyt paljuun Katrin kanssa :D Sama kun kylpylä-keissi, ei halua näyttää vartaloaan.
Arttu jotenkin muissa maailmoissa. Ei varmasti vieläkään tahdo ymmärtää tai hyväksyä että ero tuli.
Elisa joka jaksossa aina vaan ilkeämpi ja luotaan työntävämpi. Tosi väärä valinta ottaa koko ohjelmaan.
Mikä juttu et Jannen ja Katrin aktiviteetit pitää olla jotain vesileikkejä? Kylpylä, kanootti, palju. Ihan ku tarkoituksella haettaisiin draamaa Jannen epämukavuudesta veden äärellä. Halpaa huumoria sanon minä! Olis vaikka enemmin ehdotettu minigolffaan, keilaan, bilistä pelaan tai jotain muuta maakrapujuttuja.
No tota, kalastus oli nimenomaan Jannen juttu ja vesielementti siinäkin on.
Jos heität virveliä laiturilta, on siitä vielä pitkä matka siihen et ite hyppää järveen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asun Turussa, olen parisuhteessa ja kyllä täällä on ihan samalla tavalla pariskuntia kuin muuallakin. Just saying.
Oletat asioita. Sanoinko, että kumppanini on alunperin turkulainen? Koska ei nimittäin ole. Mutta jatka vain oletuksiasi, ei se minulta ole pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri siitähän turkulaiset ovat kuuluisia. Kumppani muualta maasta sokkona turkulsiselle on jo satua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannella "flunssa päällä" niin ei mennyt paljuun Katrin kanssa :D Sama kun kylpylä-keissi, ei halua näyttää vartaloaan.
Arttu jotenkin muissa maailmoissa. Ei varmasti vieläkään tahdo ymmärtää tai hyväksyä että ero tuli.
Elisa joka jaksossa aina vaan ilkeämpi ja luotaan työntävämpi. Tosi väärä valinta ottaa koko ohjelmaan.
Mikä juttu et Jannen ja Katrin aktiviteetit pitää olla jotain vesileikkejä? Kylpylä, kanootti, palju. Ihan ku tarkoituksella haettaisiin draamaa Jannen epämukavuudesta veden äärellä. Halpaa huumoria sanon minä! Olis vaikka enemmin ehdotettu minigolffaan, keilaan, bilistä pelaan tai jotain muuta maakrapujuttuja.
No tota, kalastus oli nimenomaan Jannen juttu ja vesielementti siinäkin on.
Tai jos olet veneessä, niin siitä ei ole kovin pitkä matka veteen.
Vierailija kirjoitti:
Kerrassaan erikoista, että täällä on oikeasti ihmisiä joiden mielestä on kummallista että Matti ei halua hypätä avoimen aggressiivisen ja piikittelevän Elisan kanssa vällyjen alle pari päivää häiden jälkeen. Nostan hattua Matin sinnikkyydelle kuunnella moista, itse olisin lähtenyt menemään.
Kertoo mielestäni hyvin paljon ihmistyypistä se, että Elisan puolelta häissä ei ollut ketään sukulaisia ja ei ketään muita ystäviä kuin 20v vanhempi kaaso. Vahva veikkaus että eivät hekään ole paria viikkoa kauemmin tunteneet.
30 vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sentään hyvä, että tämä on vain vauva.fin palsta. Vaikka täällä kuinka riehuisi ja väittäisi mustaa valkoiseksi Artun kaltaisen tositv-hahmon tekemisistä, ei se muuta sitä mihinkään, miltä se kotisohvalle näyttää.
Paino sanalla näyttää. Kaikki mitä Artusta satuilet on siis vain ja ainoastaan sinun oma näkemyksesi, eikä mikään fakta, vaikka kuinka yrität ne sellaisena esittää.
Luin aamulla juonenpaljastuksia ja siinä kerrottiin, että Arttu ja Julia eroaa, vaikka Arttu ei haluaisi.
Hän on pahoillaan siitä , mitä tuli Julialle höpöttäneeksi tatuoinneista ja vaikka mistä. Arttu ei edes itse kiellä toimineensa huonosti ja katuu sanojaan.
Arttu sanoo, että hän ihastui Juliaan jo alttarilla ja kaikki estot häipyi ja tuli sano
Niinpä, Arttu myötää kyllä kaikki miten on toiminut. Julia ei keksi mitään omasta päästään, vaikka täällä niin väitetään.
Vierailija kirjoitti:
Mattiparka.
Emisa on suoraataan ilkeä Matille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletat asioita. Sanoinko, että kumppanini on alunperin turkulainen? Koska ei nimittäin ole. Mutta jatka vain oletuksiasi, ei se minulta ole pois.
Oletko sinä itse? Kysymyshän on nyt siitä, että kuinka moni turkulainen itse on valmis muuttamaan pois Turusta? Keskimäärin arvioituna se määrä on hyvin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta on, että Arttu maksaa kahdesta lapsesta elatusapua.
Äläs nyt, kun joku täällä koittaa tätäkin kyseenalaistaa ikäänkuin Artun eduksi. Sellainen mies vasta kultakimpale olisikin, joka hylkää omat lapsensa eikä maksaisi elareita.
Elisaa näyttäisi vaivaavan nähdyn perusteella (nyt jakso 9) paha lapsuuden hylkäämistrauma. Mahdollinen hylkääminen ennakoidaan ja lapsenomainen pidäkkeetön raivo pyrkii ensin estämään pettymyksen. En usko, että tämä juontuu aiemmista suhteista koska on niin syvällä ja patologinen. Vika on muissa, omalta toiminnaltaan hän sulkee silmät.
Kaikenkaikkiaan nainen on todella pahasti solmussa ja oikea ongelmapesäke. Paha virhe ottaa hänet ohjelmaan, ja eniten valinta ihmetyttää, koska itse ennakoin vakavia ongelmia jo luettuani parin lauseen esittelytekstin jatkuvista muutoista ja ammatinvaihdoista. Onko Peson
Elisa ehkä alitajuisesti tietää, ettei ole tarpeeksi hyvä ihminen Matille, ja että Matti ansaitsee parempaa. Tai parisuhdemahdollisuudet ovat muutenkin Elisalle hänen ongelmiensa takia huonommat kuin tavalliselle tallaajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä itse? Kysymyshän on nyt siitä, että kuinka moni turkulainen itse on valmis muuttamaan pois Turusta? Keskimäärin arvioituna se määrä on hyvin pieni.
Siis kumpuaako sun Julia-viha siitä, että hän on turkulainen? Onko joku turkulaisnainen jättänyt sut kuin nalli kalliolle? Voi voi😁
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä halua näyttää vartaloaan koko Suomelle tuossa paljukohtauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiisteleekö täällä Arttu ja Julia keskenään, kun tuntuu tuota tekstiä riittävän ja molemmista ääripäistä?
Kaksi alapeukkua, eli kiistelee XD
- Toinen alanuoli oli kyllä minun, katsojana&kommentoijana ketjussa osallisena oleva. Syystä, että olette muka leikkisiä, ettekä ymmärrä olevanne typeriä. Eka alanuoli on ilmeisesti toiselta viksulta paltalla kävijältä. 💙
Jannella on paha alapurenta. Charles Aznavourilla oli samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
HAKU UUDELLE KAUDELLE ON AUKI MAIKKARIN SIVUILLA! Hakekaa sinkut! :) just tuli mainos katsomossa.
Paina yläpeukku, jos sinua ei haittaa, että tulisi sukupuolen pari uudella kaudella. Alapeukku, jos haittaa.
Turkulaisissa ja uusikaupunkilaisissa on eniten eläinrääkkääjiä. Siksi vältän heitä. Kertoo luonteestaan kaiken se eläinvihamielisyys ja metsästys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia on tyypillinen turkulainen. Huumorintaju ja muu pehmeys luonteessa pyöreä nolla. Mun koira tuli ikävä kyllä Turusta, ai ...tana mikä seipäänniellyt ankeuttaja oli kasvattajana.
Niin, turkulaisia on 200 000, kaikenlaisia mahtuu. Itseäni hämmästyttää tuollaiset tulkinnat asuinpaikan mukaan..hitaat hämäläiset, kierot savolaiset.jne...höhöhöhö...horoskooppimerkkiläisiäkin on liki 500 000 kutakin. Näihinkin joku uskoo. Käsittämätöntä.
No kyllähän enskaritilastotkin sen kertoo. Turkulaisten onnistumis% on pyöreä nolla. Sieltä suunnalta jostain syystä haalitaan osallistujia, naisia. Valitsijat katsovat kai hyvät puhelahjat, esiintymisen kameran edessä, yleisen miellyttävän ulosannin yms. toisarvoista. Oikea luonne tuleekin sitten yllärinä.
Turussa on naisten vaikea löytää hyvää puolisoa koska naisopiskelijoita on paljon ja miehet saavat tarjonnan runsauden takia valita. Varmaan Julia odotti jotain että miesvalinta menee täysin nappiin ja pettyi kun taso oli huonompi kuin yhden illan suhteissa. Julian olis kuitenkin aika pysähtyä ja sisäistää että on vain tuulilasien vaihtaja eikä kelpa koulutuksen takia kellekään komealle yliopiston käyneelle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Paljon pisteitä Matille kärsivällisyydestä ja omien rajojen ymmärryksestä. Aikuinen tervepäinen mies.
Edelleen Elisa yrittää tunkea Mattia muottiin joka ei ole Matti. Puhuttiin viikon vaelluksesta jolla vain sataisi ja Elisa keksi vittuilla "Olisiksä vähän sellanen... valittaja?"
Muutaman ihmisen tuntenut näitä jotka väkisin yrittää tunkea toista muottiin ja liimata häneen ominaisuuksia joita ei ole. Ne on tapoja yrittää vähätellä toista. Erittäin vastenmielistä toimintaa. En ole missään tekemissä näiden ihmisten kanssa.
Viikon vaellus ei ole hyvä parisuhdetesti. Kaikki eivät ole vaeltaja-ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kumpuaako sun Julia-viha siitä, että hän on turkulainen? Onko joku turkulaisnainen jättänyt sut kuin nalli kalliolle? Voi voi😁
Kuinka vastata olevansa turkulainen vastaamatta olevansa turkulainen,,, Turha sinun on loukkaantua, ei ole vihaa Juliaa eikä turkulaisia kohtaan, on vaan tuotu esiin hyvinkin ilmiselvä peruste, miksi Julia todellisuudessa luovutti. Tosin kommenttisi perusteella alkaa vaikuttaa siltä, että Julian harrastama ilkeilykin on tyypillistä turkulaisille.
Olet sä kyllä outo tyyppi, ei voi muuta sanoa.