Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Kommentit (1071)
Vaikka vasta yhden jakson olen katsonut, ihmettelen yhdistämisiä. Jos vielä ko formaattia tehdään, pitää terävöittää ja paljon hakijoiden poimimista lopulliseen. Pitää kysyä tarkkoja toiveita kumppanista ja pyrkiä ne toteuttamaan. Ei riitä, että on yksi yhdistävä tekijä. Kaikki me tiedämme, miten ulkonäkö on ensikohtaamisessa tärkein tekijä kiinnostavuudelle. Jos ei miellytä, niin aniharvoin se tulee muuttumaan muuksi myöhemminkään. Hakijoilta oikea painolukema ja pituus haettaessa on tärkeä. Kun ne natsaavat on helpompi jatkaa. Tämä on suoraa puhetta, mutta luulen että moni ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jonka mielestä Matti näyttää kasvonpiirteiltään kovin naismaiselta? Onko ollut alkujaan nainen?
Sinulla ei ole silmiä päässä, sillä hän on näistä miehistä se jolla on kaikkein maskuliinisimmat piirteet. Otapa siihen viereen vaikka Arttu tai Mikko, niin huomaat, että Matilla on massiivinen leuka, miehekäs nenä ja terävät piirteet. Hänellä on voimakas kasvojen luusto. Esim Arttu on kovin metroseksuaali Matin rinnalla pehmeine ja pienine piirteineen.
Minusta Matti ei ole miehekäs. Tai onko se sitten vaan niin nykyään että naiset ovat jo niin äijiä, että ns. "miehekäs" mieskin näyttää nykyäään naiselta?
Hänen tyylinsä ei ole perinteisen äijämäinen, mutta
Komppaan. Sama tuli mieleen oitis. Kuin Jukka Rintala.
Onko Elisan kaaso Päivi sukua Kaija Koolle?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka vasta yhden jakson olen katsonut, ihmettelen yhdistämisiä. Jos vielä ko formaattia tehdään, pitää terävöittää ja paljon hakijoiden poimimista lopulliseen. Pitää kysyä tarkkoja toiveita kumppanista ja pyrkiä ne toteuttamaan. Ei riitä, että on yksi yhdistävä tekijä. Kaikki me tiedämme, miten ulkonäkö on ensikohtaamisessa tärkein tekijä kiinnostavuudelle. Jos ei miellytä, niin aniharvoin se tulee muuttumaan muuksi myöhemminkään. Hakijoilta oikea painolukema ja pituus haettaessa on tärkeä. Kun ne natsaavat on helpompi jatkaa. Tämä on suoraa puhetta, mutta luulen että moni ymmärtää.
Ongelma on varmaan myös se ettei kukaan kehtaa laittaa sen suurempia ulkonäkövaatimuksia hakuvaiheessa, koska koko homma voisi kaatua jo siihen. Kuitenkin vaatimuksia on..jokaisella..Jos kroppa tai pärstä ei miellytä niin vaikea se on nähdä jatkoa vaikka toinen olisi kuinka kultainen luonne.
Ihmettelen, että on paritettu joitain keskenään aivan erinäköisiä ihmisiä. Kyllä tutut kasvonpiirteet usein koetaan viehättäviksi. Jos ei ole yhtään fyysistä vetovoimaa, niin ei se suhde toimi. Muuttuu kaverilliseksi.
Matti ja Elisa ovat ihan erisuhtainen pari. Elisa näyttää viisikymppiseltä Sikke Sumarilta ja Matti taas voisi mennä 25-vuotiaasta vaaleassa farmaripuvussa. Revityt vaaleat farmarihousut lisäisi entisestään nuorekasta vaikutelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on varmaan myös se ettei kukaan kehtaa laittaa sen suurempia ulkonäkövaatimuksia hakuvaiheessa, koska koko homma voisi kaatua jo siihen. Kuitenkin vaatimuksia on..jokaisella..Jos kroppa tai pärstä ei miellytä niin vaikea se on nähdä jatkoa vaikka toinen olisi kuinka ku
Voi olla niinkin, mutta ei ole hyvä olla silmät sidottu tuntemattoman kumppanin suhteen. Kun on kerrottu että on ollut paljon hakijoita niin olettaisin että löytyy paljon vaihtoehtojakin. En itse lähtisi sokkona moiseen vaan ilmaisisin selkeät toiveet kursailematta.
Itkikö Matti seuraavan jakson teaserissa?
Ihana herkkä mies <3 Mun ehdoton suosikki koko sarjan historiassa.
Moni on todennut saman, mutta kyllä itsekin pidän Matista. Kun luin ohjelman esittelyjä niin jo kuvista katsoin, että voiko olla totta, että hän on kuin jostain haaveistani. On jotenkin juuri sellainen kuin voisin toivoa. Sitten hänen persoonansa muutenkin ja antoi hyvän kuvan itsestään. Ymmärrän, että voi olla huvittavaa, että kirjoitan tälläistä. Silti oikeastaan ikinä en ole minkään tälläisen ohjelman tyypistä pitänyt näin paljon.
Oikeastaan kaiken tämän vuoksi oli ikävä juttu, ettei saanut myönteistä vastaanottoa. Joku kirjoittikin täällä, että olisi mennyt ilolla tapaamaan Mattia. Jotenkin mietin, että hän olisi ansainnut paljon parempaa. Ikävää on aina arvostelut ja ikävät kommentit. Jotenkin pinnallista minusta tarttua esim toisten hiuksien väriin. Minusta on vaan mukavaa se, että joku eroaa edes hieman esim tyylillään muista.
Joku kirjoitti täällä, ettei esim pidä jonkun ihmisen äänestä yms ja sekin vaikuttaa. Minusta taas tämäkin asia on hieman ihmeellistä, koska ihmisen ääni voi muuttua esim sairauden vuoksi joskus tms. Niin jotenkin mikään ei ole siinäkään mielessä pysyvää. Näin itse pyrin tavallaan olemaan inhimillinen jos mietin toisia.
Jos minä mietin taas itseäni niin ei varmaan pitäisi kirjoittaa seurustelusta yms mitään. En ole ikinä seurustellut ja en ole enää se 20 itsekään. Minulla on omat syyni siiten miksi en pysty toisia lähelle päästämään ja luottamaan. Näin ehkä minusta tulee se ikisinkku mistä joku kirjoittikin. Katkera en ole koska en tavallaan osaa edes kuvitella itseäni parisuhteeseen. Itsetuntoni on mitä on mitä on ja pahimpina hetkinä mietin, ettei kukaan edes pitäisi minusta siinä mielessä, että rakastaisi minua.
Jos katsoo varsinkin nykyaikaa niin ei varmaan tälläiset kuin minä oikein onnistu näissä jutuissa. Pitäisi olla hyvä itsetunto ja rohkeutta. Mattikin etsi itsevarmaa naista ja hyvä niin. En tiedä miten sitten, kun hänkin kuitenkin on minusta miten sen nyt sanoisi sympaattinen ja empaattinen ihminen niin miten sitten reagoisi sellaiseen naiseen, joka olisikin ujo ja epävarma. Olisiko sekin ihan tuhoontuomittua. Mietin tässä vaan ihmisten persoonaa yleensäkin.
Joku nauraa minua, mutta jos itse olisin edes tavannut jonkun Matin tyylisen ja näköisen ihmisen jossain kadulla niin olisi jäänyt mieleeni. Nyt tavallaan, kun tuo ohjelma teki hänet tutuksi niin se fiilis vaan lisääntyi. Ja en ole todellakaan itseäni ohjelmaan laittamassa. En voisi kuvitellakaan ja siinä mielessä hyvä, että joku edes pystyy osallistumaan tuollaiseen. Ainoa viestini tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka kommenttini tästä kaudesta: järkytys miehistä & lapsista. Jos onkin lomakkeessa etukäteen kysytty onko lapset toisella osapuolella ok, niin ei takuulla ole kysytty, että onko ok, jos peräti kahden naisen kanssa entuudestaan lapsia.
Kenellä miehistä on lapsia eri naisten kanssa? Onko Matti?
Artulla. Esikoisen ikää ei tiedetä, mutta hän asuu jossain Länsi-Suomessa. Nuorempi syntynyt aikaisintaan vuonna 2022, koska Arttu osallistui Maajussille morsian -sarjaan kesällä 2021 ja silloin oli vain yksi lapsi.
Esikoinen 2018, nuorempi 2021. Löytyy tästä ketjusta.
Nää "punkkarit" on eri paria henkisesti. Mies paljon nuorempi mieleltään, Elisa vakavahenkinen itse vaikka sanoo etsivänsä leikkisää miestä. Se että molemmat boheemin näköisiä ei riitä pitkälle. Matti myös heittäytyi ja esitti oman biisin, Elisa tuijotti vakavana ja vaivaantuneena. Alkaa tätimäinen olemus jo hiipiä, kun Matille ehkä sopisi paremmin joku 27v skeittaava runotyttö mieluummin.
Sitten nää kaksi tamperlaista 3.jaksosta. Nainen reilusti ylipainoinen, joka voi vaikuttaa siihen syntyykö connection. Mielestäni on tekopyhää että naiset itse ei halua yleensä reilusti ylipainoista miestä, mutta miesten pitäisi sellainen haluta.
Sitten nää nuorimmat ja ns. Näteimmät. Heillä näytti olevan oikea fyysinen kipinä jo heti. Uskon että he ainoita jotka jatkaa yhdessä tästä.
T 33v. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää etelä on aina yliedustettuna? Tampere Vantaa, stadi. Ottakaa pohjoisesta ja idästä välillä! Suorantoiminnan immeisiä niin jäis analyysit vähemmälle ja terapeutit tehtäis tarpeettomiksi.
ai niinkun viime kauden Kuusamo-vahvistus? hyvinhän sekin meni joo...
Oululaistako tarkoitat.
Miksi asiantuntijat edes tituleerasi Elisaa "punkkariksi"? Eikös he aiemmin sanoneet Elisan olevan arvoiltaan konservatiivi?
Nämä on paritettu kai vain siksi, että ovat omien sanojensa mukaan taiteellisia. Vähän sama juttu kuin aiemmilla kausilla on paritettu näitä seikkailijoita.
Vierailija kirjoitti:
Julia on kaunis, mutta epäonnistunut häälookki peitti sen.
Huono valinta lyhyestä häämekosta joka paljasti tatskat ja muutenkaan mekko ei imarrellut häntä.
Pitkässä, kauniisti laskeutuvassa ohuessa mekossa hän olisi ollut kaunis morsian
Julia olisi kaunis vaikka perunasäkissä. Lyhyehkö mekko oli nuorekas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää etelä on aina yliedustettuna? Tampere Vantaa, stadi. Ottakaa pohjoisesta ja idästä välillä! Suorantoiminnan immeisiä niin jäis analyysit vähemmälle ja terapeutit tehtäis tarpeettomiksi.
ai niinkun viime kauden Kuusamo-vahvistus? hyvinhän sekin meni joo...
Oululaistako tarkoitat.
Oulussa asuvia on ollut mukana ainakin kolme tässä lähivuosina. Viime kaudella Matti, toissakaudella Pauliina ja Aleksi. Kaikki heistä paritettiin Etelä-Suomessa asuvien kanssa ja kaikki liitot päättyivät.
Julialla on samanlaiset kasvonpiirteet kuin Sara Parikalla.
Julia on kuvankaunis.
Tuo kauhea häämekko himmensi hänen kauneuttaan-sääli.
Huonosti istuva ja ruma mekko.
Ja tatskat olisi pitänyt peittää.
Vierailija kirjoitti:
"Matti ja Elisa ovat ihan erisuhtainen pari. Elisa näyttää viisikymppiseltä Sikke Sumarilta ja Matti taas voisi mennä 25-vuotiaasta vaaleassa farmaripuvussa. Revityt vaaleat farmarihousut lisäisi entisestään nuorekasta vaikutelmaa."
Totta. He ovat kuin äiti ja poika.
Vierailija kirjoitti:
Julialla on samanlaiset kasvonpiirteet kuin Sara Parikalla.
Julia muistuttaa vähän myös ETA-Siniä (Vesan puoliso) nuorempana.
Täällä puhutaan Ensitreffit alttarille -ohjelmasta. Perustakaa please toinen ketju noille OMILLE sinkku- ja parisuhdekertomuksille. Ei ketään kiinnosta jonkun random-Riitan sinkku-CV-luettelo elämäntarinoineen. Niille on omat ketjunsa.