Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8400)
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Janne toivonut itselleen sporttista vaimoa? Onko tämä vaimo sporttinen? Voipi olla, että siksi ei kiinnosta, kun ei ole hänen naismakuunsa....
Tästähän täällä on ollut aika isosti keskustelua: tavoitteet on korkealla ja samalla unohdetaan katsoa omaa kuvajaistaan peilistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Janne toivonut itselleen sporttista vaimoa? Onko tämä vaimo sporttinen? Voipi olla, että siksi ei kiinnosta, kun ei ole hänen naismakuunsa....
Niin, mutta kun oli tuotannon pakko naittaa kaksi pulleaa. Monesta syystä joita on täälläkin arveltu. Entä jos hoikalle naiselle olis valittu pullea mies?
Ajattelivat, että kaksi pulleaa voisi sopia tasonsa mukaan yhteen. 🤷🏼
^ihan oikein ajateltu. Sitä paitsi kyllähän Katri harrastaa urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson telkkutahtiin. Miten Arttu on arvostellut Julian ulkonäköä?
se lukee Seiskan sivuilla. Arttu ei pidä Julian tatskoista ja hiusten väristä.
Eikä ns. miesmäisyydestä, mitä ikinä hän nyt on tuolla tarkoittanutkaan
Arttu taitaa vaihtaa naista kuin paitaa. Ovatko lapsetkaan edes samalle naiselle kun ennätti maajussseissakin välillä olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta kun oli tuotannon pakko naittaa kaksi pulleaa. Monesta syystä joita on täälläkin arveltu. Entä jos hoikalle naiselle olis valittu pullea mies?
Pullea, sori mut naurattaa, siis tuo sana, se on söpö.
Vierailija kirjoitti:
Arttu taitaa vaihtaa naista kuin paitaa. Ovatko lapsetkaan edes samalle naiselle kun ennätti maajussseissakin välillä olla?
Eri naisille on. Maajussin aikaan nuorempi oli muutaman kuukauden ikäinen.
Onhan Katri paljon tasokkaampi deittimarkkinoilla kuin Janne (ylipainosta huolimatta): Katri on hyvässä isopalkkaisessa työssä, lapseton, kivannäköinen, fiksu, kivoja harrastuksia. Jannella on kaksi lasta, joista toinen on vielä aika pieni ja Janne ei taida tienata töissä vakuutusmyyjänä kovin kummoisesti. Ulkonäöltäkään ei ole kovin kummoinen kaduntallaaja. Mitä annettavaa hänellä on parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo Jannen käytös on muuta kuin vain hiljaisuutta/rauhallisuutta. Minä ja mieheni ollaan kumpikin hiljaisia ja rauhallisia kotihiiriä, viihdytään sohvalla, mutta silloin kun jompikumpi ehdottaa jotain tekemistä, suurella todennäköisyydellä se tapahtuu. Toimii molemmin päin, vaikka ko. tekeminen ei olisikaan toisen suosikki. Minä olen istunut tuntikausia katsomassa miehen kalastusta (ja jopa kokeillut sitä), mies istunut katsomassa kun minä uin.
En ymmärrä, miten joku edes kehtaa käyttäytyä noin telkkarissa (Janne, Arttu ja Elisa), vieraalle ihmiselle. Luulisi, että tuossa vaiheessa olisi vielä vieraskoreuttakin päällä, yritetään antaa hyvä kuva itsestä jne.
Itse en istuisi katselemassa toisen kalastusta, enkä uimista. Lapset on erikseen jos pitää harrastuksia katsella aitiosta. Mutta että kyttää aiku
No eihän se sitä tarkoita, että ollaan joka ikisellä reissulla mukana, vaan että joskus osallistutaan :D Alussa toki yleensä tiiviimmin, kun tullaan tutuiksi. Oon mäkin kiertänyt miehen sulisjutuissa ja mies mun agilityjutuissa. Jos on päivätöissä ja haluaa harrastaakin, tällä keinolla saa enemmän parisuhdeaikaa. Ja kyllä se tuntuu hyvältä, kun toista kiinnostaa minun jutut ja haluaa osallistua niihin. Alkuperäisestä kommentoijasta ymmärsin, etteivät ole kovia menijöitä ja siksi osallistuvat enemmän silloin, kun jotain tehdään.
Melkoisia parisuhteita, jos ei ikinä tee muuta kuin omia juttujaan.
Te joiden mielestä on ok että heti toteaa ei kiitos, onko teillä muka suhteet olleet salamarakastumisia? Itse ajattelin miehestäni aikanaan että on vähän outo, ja vasta viikkojen kuluessa aloin ihastua. 15v oltu yhdessä. Enkä tunne ketään, jotka olisivat ihan heti ihastuneet.
Vierailija kirjoitti:
Te joiden mielestä on ok että heti toteaa ei kiitos, onko teillä muka suhteet olleet salamarakastumisia? Itse ajattelin miehestäni aikanaan että on vähän outo, ja vasta viikkojen kuluessa aloin ihastua. 15v oltu yhdessä. Enkä tunne ketään, jotka olisivat ihan heti ihastuneet.
No nyt ainakin tiedät minut. Tinder-treffeillä käyneenä heivasin todellakin kaikki sellaiset, jotka eivät miellytä. Ja löysin sellaisen, joka miellytti heti. Nyt olemme olleet jo yli 10 vuotta yhdessä.
Miksi ihmeessä olisin halunnut jonkun oudon??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo Jannen käytös on muuta kuin vain hiljaisuutta/rauhallisuutta. Minä ja mieheni ollaan kumpikin hiljaisia ja rauhallisia kotihiiriä, viihdytään sohvalla, mutta silloin kun jompikumpi ehdottaa jotain tekemistä, suurella todennäköisyydellä se tapahtuu. Toimii molemmin päin, vaikka ko. tekeminen ei olisikaan toisen suosikki. Minä olen istunut tuntikausia katsomassa miehen kalastusta (ja jopa kokeillut sitä), mies istunut katsomassa kun minä uin.
En ymmärrä, miten joku edes kehtaa käyttäytyä noin telkkarissa (Janne, Arttu ja Elisa), vieraalle ihmiselle. Luulisi, että tuossa vaiheessa olisi vielä vieraskoreuttakin päällä, yritetään antaa hyvä kuva itsestä jne.
Itse en istuisi katselemassa toisen kalastusta, enkä uimista. Lapset on erikseen jos pitää harra
En nyt noin mustavalkoisesti ajattelisi. Molemmilla omat menot ja sit tietty niitä yhteisiä pitää olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin ulkonäön ja upean hääasun vuoksi että Elisa on ihana. Mutta ei ole, töksäyttelee ja kiroilee. Kylmän oloinen. Matti vaikuttaa lempeältä.
Särähti korvaan Elisan kommentti " Mitä jos en pidä sen äänestä ja tulee vaan fiilis juosta karkuun"
En ole elämässäni vielä tavannut yhtään ihmistä josta olisi pelkän äänen perusteella halunnut juosta karkuun. Olisi kiva tietää millainen puheääni se on joka on niin karmea.
Mulle tuli kerran, kun miehellä oli tosi kimeä ja naismainen ääni. Katsoin silti sen ohi, eli en juossut karkuun! Kiva kaveri oli äänestä huolimatta.
Minullakin käynyt näin, juurikin kimeän korkea ja naismainen ääni, ja kyllä se oli iso deal breaker, ei vaan pystynyt.
Mä pystyin laittamaan sivuun sen äänen hetkeksi, mutta kyllä, muiden syiden ohella, se vaikutti eropäätökseeni. Ei vaan voinut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ja mieheni salama rakastuttiin ja 27 vuotta oltu yhdessä.
Arttu! Noin ei puhuta kenellekään.
Ihan oikeasti, nuo ihmiset joilla on pieniä lapsia pitäis pitää tämmösen ohjelman ulkopuolella. Arttu ja Janne on hakemassa vain apukäsiä pikkulapsiarkeen. Sitten kun lapsi on täysi-ikäinen, tilanne on eri. Matin lapset ymmärtääkseni ovat kumpikin jo täysi-ikäisiä. Ja miten se onkin niin, että just miehillä on lapsia - vaikea olisi edes KUVITELLA että ohjelmaan tulisi nainen, jolla on pieniä lapsia. Täysi-ikäiset lapset mielestäni morsiamellakin ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti, nuo ihmiset joilla on pieniä lapsia pitäis pitää tämmösen ohjelman ulkopuolella. Arttu ja Janne on hakemassa vain apukäsiä pikkulapsiarkeen. Sitten kun lapsi on täysi-ikäinen, tilanne on eri. Matin lapset ymmärtääkseni ovat kumpikin jo täysi-ikäisiä. Ja miten se onkin niin, että just miehillä on lapsia - vaikea olisi edes KUVITELLA että ohjelmaan tulisi nainen, jolla on pieniä lapsia. Täysi-ikäiset lapset mielestäni morsiamellakin ihan ok.
Usko tai älä, mutta suurella todennäköisyydellä ensi kaudella on myös sinkkuäitejä.
Siksi että olisi saanut cheerleaderin kotiovelle toimitettuna.
Vierailija kirjoitti:
Onhan Katri paljon tasokkaampi deittimarkkinoilla kuin Janne (ylipainosta huolimatta): Katri on hyvässä isopalkkaisessa työssä, lapseton, kivannäköinen, fiksu, kivoja harrastuksia. Jannella on kaksi lasta, joista toinen on vielä aika pieni ja Janne ei taida tienata töissä vakuutusmyyjänä kovin kummoisesti. Ulkonäöltäkään ei ole kovin kummoinen kaduntallaaja. Mitä annettavaa hänellä on parisuhteessa?
Häkepäivystäjän ja vakuutusmyyjän palkat ovat samaa suuruusluokkaa, noin 3500 e pyöreästi.
Tämä isäntä tipahtaisi kuin eno veneestä sporttisen ihmisen peesissä.