Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8442)
Janne on jotenkin ikäisekseen vähäenerginen/vetämätön, kun häämatkalla ainakin oli kovin väsynyt. Mä ymmärrän, että arkena työpäivän jälkeen on tosi väsynyt, mutta vapaa-ajan matkalla ainakin itse haluan nähdä ja kokea paikkoja ja elämyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että tuolla Artulla ei ole aiemmin ollut mitään vaikeuksia löytää kumppania, kun on kuitenkin jo kaksi lasta eri naisten kanssa alle 35-vuotiaana
niin, mutkun katsoo sen seiskajutun videopätkän miten herra nälvii naisia, niin en ihmettele että suhteet jäänyt lyhyeksi ja jäävät jatkossakin. Toivottavasti Julia puhaltaa pelin poikki kesken kauden.
Karmea ukko toi Arttu. Äijällä on pokkaa sanoa ikäviä asioita toisesta teeveestä. Missä ohjelmassa näemme hänet seuraavan kerran?
Logistiikka alalla joten sopis rekkakuskit jäällä, Tuurin varastomiehet tai Päivä postilla.
Vertaan nyt Australian Ensitreffeihin. Kyllä sielläkin ahdistuttiin. Viime kaudella ahdistujia oli monta! Osa ihan hyvistä syistä, osa omista traumoistaan johtuen. Tykkään Aussiformaatissa siitä, että osallistujat asuvat samassa rakennuksessa, pariskunnat tietty yhdessä, mutta tapaavat toisiaan siinä sivussa. Miksei meilläkin voisi käyttää tätä kaavaa? Ainakin tulisi vertaistukea, ja samalla ehkä paljastuisi salaisuuksia -> lisäkontenttia, jolloin ohjelma ei olisi niin b o o r i n g kuin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä tuon Artun valintaa tähän ohjelmaan, ihan kuin Suomessa ei olisi muita sinkkuja. Jos on jo kerran ollut tämän kaltaisessa ohjelmassa, niin mksi valitaan uudelleen? en ymmärrä.
Julkisuusarvo. Ei tiedä vaikka olisi soitettu ja kysytty tuleeko mukaan tähän (ilman hakupapereitakaan)
Vierailija kirjoitti:
Vertaan nyt Australian Ensitreffeihin. Kyllä sielläkin ahdistuttiin. Viime kaudella ahdistujia oli monta! Osa ihan hyvistä syistä, osa omista traumoistaan johtuen. Tykkään Aussiformaatissa siitä, että osallistujat asuvat samassa rakennuksessa, pariskunnat tietty yhdessä, mutta tapaavat toisiaan siinä sivussa. Miksei meilläkin voisi käyttää tätä kaavaa? Ainakin tulisi vertaistukea, ja samalla ehkä paljastuisi salaisuuksia -> lisäkontenttia, jolloin ohjelma ei olisi niin b o o r i n g kuin nykyään.
Suomen sarjaa tehdään pienellä budjetilla. Häämatkatkin enää kotimaassa ja tapaamiset jossain kahvilla. Tuotanto ei varmasti tarjoaisi asumista kaikille ja jatkuvia illallisia. Jotkut osallistujat tekevät itse sitä ohjelmaa käymällä paikoissa ja tapaamalla kavereita ym. nämä sohvalla angstaajat on niitä jotka ei oikein tuo katsojille sisältöä
En ymmärrä miten noi asiantuntijat ovatkin onnistuneet tekemään näin huonot parit! Näkee otsallakin ettei noista kukaan sovi yhteen, poikkeuksena ehkä Mikko ja Iina mutta sitäkään ei voi vielä tietää.
Jo se, että kaikki ovat eri kaupungeista on suuri ongelma. Eri kaupungeissa asuvilla on myös hyvin erilaiset mentaliteetit. Hkiläiset ovat yleensä parhaiten käyttäytyviä ja trelaiset noloimpia kuten tälläkin kaudella.
Eikö asiantuntijoilla esim. leikannut ettei energinen ja säpäkkä Katri sovi yhteen jonkun laiskanpulskean sohvaperunan kanssa, jota kiinnostaa vain lätkä.
*Toisaalta kahvipöytäjutut jäävät kahvipöytään rajatulle porukalle, kun täällä ne säilyvät vuosikausia ja ovat kenen tahansa luettavissa.*
Rohkenen epäillä kahvikeskustelujen jäävän rajatulle porukalle. Juoruaminen on ikiaikainen tapa viihdyttää. Tänne jää teksti sentään sellaisena kuin sen kirjoitat. Kahvipöydästä se leviää todennäköisesti joka kertojan jälkeen hieman muunneltuna kertomuksena.
Vierailija kirjoitti:
Janne on jotenkin ikäisekseen vähäenerginen/vetämätön, kun häämatkalla ainakin oli kovin väsynyt. Mä ymmärrän, että arkena työpäivän jälkeen on tosi väsynyt, mutta vapaa-ajan matkalla ainakin itse haluan nähdä ja kokea paikkoja ja elämyksiä.
Janne oli eronnut varsin vasta? Ja toimii aktiivisesti lasten huoltajana? On tuossa aika paljon energiaa vieviä asioita. Ehkä tällainen stressaava tapa etsiä uutta kumppania oli hänelle liikaa. Kumma etteivät asiantuntijat varottaneet häntä tästä. Perusjamppa, löytää kyllä uuden vaimon ilman tällaista ohjelmaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne oli eronnut varsin vasta? Ja toimii aktiivisesti lasten huoltajana? On tuossa aika paljon energiaa vieviä asioita. Ehkä tällainen stressaava tapa etsiä uutta kumppania oli hänelle liikaa. Kumma etteivät asiantuntijat varottaneet häntä tästä. Perusjamppa, löytää kyllä uuden vaimon ilman tällaista ohjelmaakin.
Varoittaneet Jannea siitä että ohjelmassa on aktiviteetteja? Kyllähän sen tietää jokainen ohjelmaa katsonut. Eikä Jannen ongelma ole jaksaminen vaan murjotus, ei jaksa kun ei vois vähempää kiinnostaa.
Ja vuosi eron jälkeen on kyllä erikoisen nopea tahti lähteä ohjelmaan. Tulkintani on, että Janne pettyi morsiameen ja heitti hanskat tiskiin saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen sarjaa tehdään pienellä budjetilla. Häämatkatkin enää kotimaassa ja tapaamiset jossain kahvilla. Tuotanto ei varmasti tarjoaisi asumista kaikille ja jatkuvia illallisia. Jotkut osallistujat tekevät itse sitä ohjelmaa käymällä paikoissa ja tapaamalla kavereita ym. nämä sohvalla angstaajat on niitä jotka ei oikein tuo katsojille sisältöä
Ja toki voi olla hyvin vaikea löytää osallistujia mikäli mm. omat työt ja koti pitää jättää kuvausten ajaksi.
Minun mielestä jos lähtee tämmöiseen ohjelmaan pitää pakottaa itsensä tutustumaan toiseen ja yrittää löytää sitä kipinää. Sehän on koko ohjelman idea!
Vierailija kirjoitti:
"Olen tuntenut Jannen tosielämässä joitain vuosia töiden kautta. Ihan samanlainen fiilis jäi jo silloin. Juuri mikään ei kiinnosta, eikä jaksa nähdä vaivaa asioiden eteen."
Ei kai kaikkien tarvi olla työmyyriä tai supertouhottajia. Jos sohva, lätkämatsi ja hyvä ruoka houkuttelee enemmän kuin vaikka taloprojekti hartiavoimin ja kolmen työn samanaikainen yhdistäminen kahden lapsen isänä, niin onko se joltakin muulta pois. Tosin silloin kannattaa etsiä saman henkinen puoliso rinnalle.
Luulisi, että jos hakee ohjelmaan, jossa mennään naimisiin tuntemattoman kanssa ja tutustutaan, sitten jaksaisi tutustua. Elisa ja Janne on juuri tätä tyyppiä, jotka ovat omasta mielestään todella seikkailunhaluisia, avoimia, rohkeita jne, mutta tosiasiassa eivät ole. Jos ei heti ensisilmäyksellä innostu, ei jaksa edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen tuntenut Jannen tosielämässä joitain vuosia töiden kautta. Ihan samanlainen fiilis jäi jo silloin. Juuri mikään ei kiinnosta, eikä jaksa nähdä vaivaa asioiden eteen."
Ei kai kaikkien tarvi olla työmyyriä tai supertouhottajia. Jos sohva, lätkämatsi ja hyvä ruoka houkuttelee enemmän kuin vaikka taloprojekti hartiavoimin ja kolmen työn samanaikainen yhdistäminen kahden lapsen isänä, niin onko se joltakin muulta pois. Tosin silloin kannattaa etsiä saman henkinen puoliso rinnalle.
Luulisi, että jos hakee ohjelmaan, jossa mennään naimisiin tuntemattoman kanssa ja tutustutaan, sitten jaksaisi tutustua. Elisa ja Janne on juuri tätä tyyppiä, jotka ovat omasta mielestään todella seikkailunhaluisia, avoimia, rohkeita jne, mutta tosiasiassa eivät ole. Jos ei heti ensisilmäyksellä innostu, ei jaksa edes yrittää.
Näyttääkö Katri siltä että yrittäisi tutustua. Minusta näyttää siltä että hänellä on selvä ajatus millainen sopiva mies on, eikä ole tyytyväinen Janneen kun Janne ei täytä hänen kriteereitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkevää laittaa parit häämatkalle Suomessa. Jää raha tänne eikä ulkomaille. Suomen talous huonossa kunnossa, joten tuo oli enemmän kuin toivottu teko. Kotimaiset matkailuyritykset saivat mainosta ja toivottavasti lisää asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvia illallisia? Ne Australian ohjelman illallisethan on pelkkää ohjelman tekoa. Jossain oli mainittu, etteivät osallistujat saa edes syödä ennen kuin tuotanto antaa luvan ja yleensä ovat siihen mennessä istuneet jo tuntikaupalla niiden ruoka-annosten edessä. Tärkeintä ko. illallisilla on siis vaan saada jotain dramaattista sisältöä ohjelmaan ja jatkavat kuvauksia niin kauan, että sellaista on saatu.
Vierailija kirjoitti:
Mihinköhän ohjelmaan Arttu seuraavaksi änkee? Barchelorette?
Arttuhan varmasti kahden kilon lohena pyrkisi itse Bacheloriksi! Pudottaisi blondit ja tatuoidut heti ensimmäisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Elisan kaaso. Jonku pitäis kertoa hänelle, että noi hiukset on kauheat. Anita Hirvosen ja Meiju Suvaksen risteytys potenssiin kymmenen.
Naiset ei tajua sitä että miehet pitää luonnollisen näköisistä naisista. Ponnari, farkut ja joku villapusero päällä on ainakin itselleni miehenä se juttu naisessa. Eikä meikkiä, ainakaan niin että sen huomaa. Tatskat HYH HYH.
Eikä miehet tajua, ettei naiset pukeudu tai ota tatskoja miehiä ajatellen. Eikä miesten tarvi tykätä, yleensä riittää yks.
No kyllä se vähän haittaa, jos muuten tykkäisi 20 mutta nyt tykkääkin vain yksi. Siinä se valinnanvara vähän niin kuin pienenee.
Mieluummin 1 hyvä kuin 20 ihan OK:ta. En nyt kuitenkaan haaremia ole hakemassa eikä päätavoitteeni ole herättää mahdollisimman monen ihmisen läähätyskiinnostusta.
Lisäksi mies, joka ei pidä minusta sellaisena kuin olen, ei ole minulle oikea.
Tuo Janne on niin perus suomalainen mies kuin olla ja voi! kaveriporukassa on ihan mukava piirre, että on sellaisia jotka ei tee elämästä liian vaikeaa, mutta romanttisessa mielessä ei kyllä kiinnosta yhtään. mutta niin vaan on hänkin pari lasta saanut, hyvä että joku tykkää ainakin hetken aikaa.
Se kyllä ihmetyttää, miksei Katri sytytä Jannea. Minusta hän on aivan unelma Match Jannelle. Toimelias nainen ja ulkoisesti osuva. Katrille tosin tuo ei oo niinkään unelma Match. Vähän tulee tunne, että vuosi sitten eronnut Janne on vielä kiinni exässä eikä kukaan ole hyvä kun se ei ole se ex.
''Tuosta Janne suhtautumisesta omaan ja Katrin kehoon. Voi olla, että hän on lihonut vasta viime vuosina, ja hänellä on edelleen "sporttinen", sopusuhtainen minäkuva kehostaan. Ihminen ei kovin nopeasti "usko" peilikuvaansa. Ajattelee, että "vähän on tullut ylimääräistä, mutta olen laihduttamassa sitä juuri pois". Asiantuntijoiden olisi pitänyt pyytää kuvia myös esim. viiden vuoden takaa, ja jos Janne on ollut silloin selvästi hoikempi, sanoisin että on aivan tuhoontuomittu yritys parittaa sellaiselle miehelle noin tukeva nainen kuin mitä Katri on.''
Mutta mikä ihmeen etuoikeus on muka miehellä, joka on päästänyt itsensä repsahtamaan ja lihomaan, vaatia naista, joka ''pitää linjoistaan huolta''? Jannella ei ole mitään varaa rutista. Laihduttaisi itse ja laittaisi Tinderin profiiliin, että ei lihavia naisia kiitos.