Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21421)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne on käyny parturissa ja parta leikattu tekemään kasvosta slimmin. Ihan yhtä potra poika edelleen.
Kyllä oli salilla käyty ja kropassa näkyi tulokset selvästi!
Heh. Oikeanlaisilla vaatteilla pystyy peittämään hyvin kiloja ja jos vielä istuu ryhdikkäästi.
Se ei onnistunut Katrilta. Ryntäät pursusi ja maha pömpötti kuin olisi 6kk raskaana. Istui lysyssä.
Katri oli myös aina aika totinen ja vähän vihaisen näköinen.
Katri oli turhautunein koko porukasta. Ja Jannen puhelias käytös porukassa ei nostanut fiilistä. Katrille oli kasvanut jo selvästi tatti otsaan.
Vierailija kirjoitti:
Kunnianloukkaus on rikos, jossa henkilö esittää toisesta valheellista tietoa tai vihjausta siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa, kärsimystä tai halveksuntaa, tai muuten halventaa toista
Se voi olla tehty esimerkiksi puhumalla tai kirjoittamalla. Rikos edellyttää tahallisuutta, ja sen toteutumisesta on mahdollista nostaa syyte rikosilmoituksen ja syyttämispyynnön kautta
Vieläkö tämä laiton keskustelu jatkuu, no terveisiä tuomarille
LOL...no törkeimmät varmaan tutkitaan esim. jos väitetään pedofiiliksi tms, mutta että sanoo jotakin kusipääksi, idiootiksi jne..niin takuuvarmasti ei syytettä tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne on käyny parturissa ja parta leikattu tekemään kasvosta slimmin. Ihan yhtä potra poika edelleen.
Kyllä oli salilla käyty ja kropassa näkyi tulokset selvästi!
Heh. Oikeanlaisilla vaatteilla pystyy peittämään hyvin kiloja ja jos vielä istuu ryhdikkäästi.
Se ei onnistunut Katrilta. Ryntäät pursusi ja maha pömpötti kuin olisi 6kk raskaana. Istui lysyssä.
Katri oli myös aina aika totinen ja vähän vihaisen näköinen.
Ei vaatteilla pysty kokonaan kadottamaan liikakiloja, mutta vatsamakkarat ja jenkkakahvat saa oikeanlaisilla vaatteilla piiloon. Mitään aivan ihonmyötäisiä shortseja ei myöskään kannata käyttää. Kokemuksesta puhun. Myönteinen elämänasenne auttaa myös paljon
Mulla oli aikoinaan nuorempana tuollainen poikaystävä, oikeastaan pahempi. Hän ei ymmärtänyt jos sanoi, älä kosketa tai anna nyt minun olla. Väkisin väänsi syliin, piti kasvoista kiinni, että sai suudeltua tai piti kiinni lähellään jos ei sitä nuori nainen halunnut. Oli kokemuksena aika ahdistavaa kun sitä ei voinut itse päättää. Oli jotenkin levoton kaveri kaikkiaan. Välillä tuntui ettei ymmärrä mitään.
Oli sitten pakko olla yhdessä kuitenkin??? Dorka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnianloukkaus on rikos, jossa henkilö esittää toisesta valheellista tietoa tai vihjausta siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa, kärsimystä tai halveksuntaa, tai muuten halventaa toista
Se voi olla tehty esimerkiksi puhumalla tai kirjoittamalla. Rikos edellyttää tahallisuutta, ja sen toteutumisesta on mahdollista nostaa syyte rikosilmoituksen ja syyttämispyynnön kautta
LOL...no törkeimmät varmaan tutkitaan esim. jos väitetään pedofiiliksi tms, mutta että sanoo jotakin kusipääksi, idiootiksi jne..niin takuuvarmasti ei syytettä tule.
Paitsi tältäkin palstalta tullut tuomioita. Ei haukkuminen ole mikään oikeus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota itsekin jäin miettimään, että Matti nyt kuitenkin vaikuttaa kaikin tavoin hirveän harmittomalta ihmiseltä. Ei puhu ilkeyksiä edes silloin kun se olisi ihan oikeutettua, ei tungettele iholle tai ahdistele... Oli hänestä mitä mieltä tahansa niin vaikuttaa turvallisen tuntuiselta ihmiseltä. Miksi kukaan olisi häntä kohtaan niin katkera ja raivoa täynnä kuin Elisa on, kun ei tuollainen ihmistyyppi ole mikään riidan haastaja tai traumojen aiheuttaja millään tapaa.
Itselle herää kauhea aavistus siitä että Elisan raivo ja kiukku kumpuaa siitä, että hän tuli torjutuksi. Hän ei itse innostunut sinitukkaisesta Matista, mutta todellinen "trauma" ja järkytys kumpuaa siitä että sama Matti antoi Elisalle pakit, eikä halunnut mitään fyysistä tai seksuaalissävytteistä. Elisalle sillä ei ole väliä että Matti on hitaasti lämpiävä, ja tarvitsee turvallisen tunnesiteen ennen läheisyyttä. El
"Itselle tulee kauhea aavistus siitä, että Elisan raivo ja kiukku kumpuaa siitä, että hän tuli torjutuksi."
Juuri tähän minäkin olen päätynyt. Koko ajan olen kiinnittänyt huomion juuri tuohon epäloogisuuteen, että sinihiuksinen Matti ei (muka) vedonnut häneen mutta "läheisyyttä" olisi pitänyt olla heti sillä siunaamalla hetkellä. Torjutuksi tuleminen olisi Elisalle kova paikka. Vielä hän oli valmis syttämään Mattia käsittelemättömistä asioista ja jopa kyvyttömyydestä lausua sanaa "läheisyys". Todella ravoisan huikea suoritus Elisalta, joka lopuksi haukkui asiantuntijat ja tuotannon.
Aivan sama ajatus minullekin syntyi. Häissä Elisa ei halunut koskea Mattia edes hääkuvassa. Halusi, että ovat kaukana toisistaan. Joskus myöhemminkin totesi heidän molempien olevan hitaasti lämpeäviä läheisyydelle, ja piti tuota hyvänä. Oli häiden ja hääyön jälkeen ihastumassa Mattiin, kun oli tulossa Matin luokse käymään heitteli puolitosissaan kuinka teki mieli pakata tavarat pakuun ja hurauttaa Matin luo tavaroidensa kanssa. Ja sitten oli varmaan joku päivä näyttänyt vihreää valoa Matille, todennut mahdollisesti, että "nyt sitten voitais p anna" tai jotain yhtä suoraa.
Miksi Matti ei lämmennyt, onko hirveän hitaasti lämpenevä tyyppi? Ei välttämättä. Matti on ollut niin korrekti koko ajan, ja selvästi hämmentyi varsin alussa Elisan tyylistä keskustella. Elisa kuulusteli Mattia miehen yläpuolelle asettuen, selvitteli täyttääkö mies häneen kriteereitänsä yrittämättä aitoa vuorovaikutteista keskustelua. Jos vaikka Matti alussa näytti ihan kiinnostuneelta Elisasta, nuo terävät kommentit ja tivaamiset varmasti laannuttivat intoa nopeaan etenemiseen. Eli ihan itse Elisa ryssi suhteen eikä näytä missään vaiheessa oppineen mitään, syyttää vain kaikkia muita epäonnistumisestaan. Jos asiantuntijat oikeasti valitsivat Elisan ohjelmaan heitä kannattaakin syyttää täysin sopimattoman ihmisen valitsemisesta, jos taas tuotanto siihen painosti, he hakivat viihde/kiinnostusarvoa ja sitä saivat. Minusta Elisa on ihan oikeutetusti vihainen tuotannolle ja asiantuntijoille, mutta syy vain on väärä, hän ei olisi ohjelmaan kuulunut.
Arttu ei kyllä tuolla käytöksellään anna itsestään kovinkaan älykästä vaikutelmaa, vieläkin typerästi kehuu Juliaa, vaikka hän on kyllä tehnyt selväksi, että ei todellakaan välitä miehestä pätkän vertaa. Miehessä kyllä pitää olla enemmän munaa, ei saa olla jotenkin liian tossukka. Enkä nyt millään tavoin kehu Juliaa, hänenkin käytös on ollut pöyristyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi tältäkin palstalta tullut tuomioita. Ei haukkuminen ole mikään oikeus
Hohoh...teepä ilmoitus että joku haukkui Jannea läskiksi ja odota oikeudenkäyntiä niin saat odottaa. Poliisilla ja syyttäjävirastolla on tärkeämpääkin hommaa .
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ymmärrän. Oli jopa kosketettu fyysisesti vaikka suoraan Julia sanonut ettei halua sitä. Arttu se ei käsittänyt mitään rajoja. Julia ei vaan jaksanut enää katsoa eikä kuunnella kun jäbälle ei mikään mene perille.
No niin...nyt keksitään jo mielessään että Arttu on väkisin kopeloinut. Lopettakaa jo.
Katso se maikkarin haastattelu mitä Julia ihan itse kertoo. Se on kaikkien katsottavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin hoikan näkökulmasta ihmettelen tuon Katrin energiaa. On pitkiä työvuoroja, ratsastusohjausta, padelia ja koirien ulkoiluttamista, alamäkipyöräilyä ja ETA-ohjelmaa. Itseltä tuollainen tahti veisi mehut. Kaipaan latautumista ja sitä, että voi vaan oĺla välillä. Mutta hyvä.juttu. Go, Katri, go!
Taitaa Katri esittää enempää aktiivisuutta kuin mitä todella hänen elämänsä on. Niin väsynyt oli työjsksojensa jälkeen. Tuskin kovin usein pelaa padelia ja harrastaa muutakaan kuntoliikuntaa. Johan se näkyisi ulkomuodossa. Syömiseksikin esittää nyt kameralle salaattia.
Tee kaikille palvelus ja poistu tästä keskustelusta. Jankuttamisesi on raskasta ja ep
Täällä on kymmeniä, jotka kirjoittavat lihavuudesta ja esim. Katrista ja hänen pyrkomyksestään parisuhteeseem. Eikö käsityskykynne veny siihen? Onko tämä joku läskien oma keskustelu? Koska teitä on enemmistö, yritätte alkaa sortaa ja syrjiä meitä hoikkia. Laissa kiellettyä, ei auta teitä missään. Oma peili siellä kotona pysyy paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ymmärrän. Oli jopa kosketettu fyysisesti vaikka suoraan Julia sanonut ettei halua sitä. Arttu se ei käsittänyt mitään rajoja. Julia ei vaan jaksanut enää katsoa eikä kuunnella kun jäbälle ei mikään mene perille.
No niin...nyt keksitään jo mielessään että Arttu on väkisin kopeloinut. Lopettakaa jo.
Katso se maikkarin haastattelu mitä Julia ihan itse kertoo. Se on kaikkien katsottavissa.
Julia myös täsmensi että kyse halaamisesta ja käden pitämisestä, eli kopelointipuheet voi heti lopettaa
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aikoinaan nuorempana tuollainen poikaystävä, oikeastaan pahempi. Hän ei ymmärtänyt jos sanoi, älä kosketa tai anna nyt minun olla. Väkisin väänsi syliin, piti kasvoista kiinni, että sai suudeltua tai piti kiinni lähellään jos ei sitä nuori nainen halunnut. Oli kokemuksena aika ahdistavaa kun sitä ei voinut itse päättää. Oli jotenkin levoton kaveri kaikkiaan. Välillä tuntui ettei ymmärrä mitään.
Oli sitten pakko olla yhdessä kuitenkin??? Dorka.
Mietis nyt uudestaan vähän jos kykenet.
Pari valinnassa ei haluttu valita sellaista kumppania, joita itse aina halunnut ja valinnut, koska ne eivät ole toimineet. Aussin versiossa asiantuntijat sanoivat valitsemansa sellaisen kumppanin, jolta voi oppia jotain ja kehittyä. Ei ole tarkoitus valita unelmakumppania, jollaista ei ole olemassa.
Ei kyllä yhtään yllättänyt, että Elisalla oli sukset ristissä myös tuotannon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä yhtään yllättänyt, että Elisalla oli sukset ristissä myös tuotannon kanssa.
Onkohan myös työpaikoilla mennyt sukset ristiin ja siksi vaihtaa alaa koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Oli jopa kosketettu fyysisesti vaikka suoraan Julia sanonut ettei halua sitä
EIKÖS kopelointi ole koskettelua vaikka toinen kieltää??? HÄH?????
Sinä ITSE käytät sanaa kopelointi kun toinen kirjoittaa oli kosketettu (kuten Julia itse sanoi, että kädestä oli pidetty kiinni). Että älä laita sanoja toisen suuhun ja vääristele!!!! Puhut ihan p ask aa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia myös täsmensi että kyse halaamisesta ja käden pitämisestä, eli kopelointipuheet voi heti lopettaa
Olet ITSE AINOA joka puhuu KOPELOINNISTA ETKÖ TAJUA?!?
Miksi huudat, tampio????
Vierailija kirjoitti:
Oli jopa kosketettu fyysisesti vaikka suoraan Julia sanonut ettei halua sitä
EIKÖS kopelointi ole koskettelua vaikka toinen kieltää??? HÄH?????
Opettele sanat ja sisällönlukutaito jos pystyt.
Julia on pieni pönäkkä pakkaus.