Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisia ärsyttää, jos jollain toisella naisella on parisuhteelle korkeat standardit?

Vierailija
24.08.2025 |

Mitä pahaa on haluta parisuhdetta, jossa kohdellaan kuin kuningatarta ja esim. mies maksaa treffeillä? 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mua ärsyttäisi jonkun yksityisasiat?

Täällä kaikki hokee, ei ärsytä ja ei ärsytä....lukekaapa viereisiä keskusteluja kun kaikki instabeibe tyyppiset vie kaikki rikkaat miehet ja miksi tuokin nuori vamppi vei juuri minun mieheni.

Kas kummaa kun se rupeaakin kiinnostamaan,.

Vierailija
22/22 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mua ärsyttäisi jonkun yksityisasiat?

Täällä kaikki hokee, ei ärsytä ja ei ärsytä....lukekaapa viereisiä keskusteluja kun kaikki instabeibe tyyppiset vie kaikki rikkaat miehet ja miksi tuokin nuori vamppi vei juuri minun mieheni.

Kas kummaa kun se rupeaakin kiinnostamaan,.

Häh? Minulta ei ole koskaan kukaan vienyt miestä. Enkä ole edes kiinnostunut seurustelemaan miehen kanssa jota kiinnostaa jotkut instabeibet, olipa hänellä rahatilanne mikä vain. Ei kosketa eikä ärsytä.

Sinun ongelmasi taitaa olla se, että et ymmärrä olla yleistämättä jonkun pienen ryhmän käytöstä kokonaiseen sukupuoleen, tässä siis kaikkiin naisiin. Jos sinua ärsyttää nämä kuvaamasi naiset niin ratkaisu on helppo: vietä aikaa toisenlaisten naisten seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla