Kuinka pitkään suhde voi mielestänne jatkua ilman intiimiä kanssakäymistä ennen kuin on aika pistää lusikat jakoon?
Olettakaamme, että halukkaampi osapuoli on yrittänyt ottaa asian puheeksi, keskustella syyyttelemättä ja ymmärtää, että on kausia, jolloin ei huvita.
Kommentit (213)
Ok olisko vastauksia muilta kuin trolleilta?
Kukaan ulkopuolinen ei sitä voi päättää. Itse erosin kun viimeinen seksitön kausi oli kestänyt 8kk. Toki mies ei koskaan suostunut sanallakaan puhumaan haluttomuudestaan, vieläkään en tiedä johtuiko haluttomuus minusta, masennuksesta, toisesta naisesta, olemattomista testoista tai vaikka ufoista.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on haluton: ikuisesti
Jos mies on haluton: ei hetkeäkään, lääkäriin tai lusikat jakoon
Heh, ei mies ole koskaan haluton. Lopeta tuo trollaus.
4kk mutta suhde oli muutenkin todella huono ja oli ehditty sopia yhteisiä velvollisuuksia
Lapsiperhe? Yhdessä asuminen vai seurustelusuhde?
Jos lapsiperhe, menisin ensin yhdessä muutaman kerran seksuaaliterapeutille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi lapsi kulta. Tietäisitkin.
Haluttomuuden takana voi olla vaikka mitä psykologisia ja joskus fysiologisia syitä. Eikö niitä kannattaisi yrittää selvittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain keski-iässä sukupuoleen katsomatta voi tällaista tapahtua.
T: Lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Haluttomuuden takana voi olla vaikka mitä psykologisia ja joskus fysiologisia syitä. Eikö niitä kannattaisi yrittää selvittää?
Millä selvität jos haluton osapuoli ei edes myönnä ongelman olemassaoloa.
Vierailija kirjoitti:
Päivän jälkeen? Vuoden? Kymmenen?
Naisen synnytettyä? Kumpi saa olla haluton?
Vaikka sellaiset 80 vuotta, alle parikymppisen kanssa pariutuminen lienee aika epäeettistä.
Parisuhteen ei tarvitse sisältää ollenkaan sukuelinten yhteenlaittamista, ja varsinkin jos ei ole suunnitelmissa lapsia, niin tälle on hyvin vähän syytä. Sukuelintoiminnoista syntyy lapsia, ja jos näitä ei haluta, voidaan sukuelimet päästää vapaalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet lähde millekään terapeutille.
Riippuu varmaan aivan suhteesta. En hirvesti usko, että 80 vuotiaat miettii eroa tämän vuoksi.
Itse olin "haluton" yhdessä suhteessa vaikken oikeastaan ollut, koska minulla oli hirveitä suorituspaineita ja epäonnistumisen pelkoa. Olin nuori enkä osannut puhua siitä. Suhde kaatui sitten siihen. (ja olen siis nainen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä selvität jos haluton osapuoli ei edes myönnä ongelman olemassaoloa.
Koska se ei ole haluttomalle mikään ongelma.
Onko miehillä oikeus vaatia seksiä kuinka nopeasti naisen synnytettyä? Ei se ole naiselle mikään ongelma olla ilman, kun hän ei halua. Miehen painostus vain lisää haluttomuutta.
Mutta ei se naiselle ongelma ole
Vierailija kirjoitti:
Tieteellinen "seksuaaliterapia" ei huomioi naisen seksuaalisuutta, joka on raskaus, äitiys ja vauvan sekä pienten lasten kanssa oleminen. Siinä keskiössä on vain siitostapahtuma, joka taasen näyttelee hyvin pientä osaa luonnollista nisäkkäiden seksuaalista käyttäytymistä. Jos siis haluaa tulla manipuloiduksi ja aivopestyksi siittäjän s eksiorjaksi, niin seksuaaliterapia voi olla hyvä idea, mutta jos haluaa elää luontonsa mukaisesti, jumalaa miellyttäen, tai ihan vaan hyvinvointiaan edistäen, kannattaa kiertää tällaiset meninistiset propagandakultit kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet lähde millekään terapeutille.
Voi lähteä jos avioero on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Niin tai vaikka se biologinen tosiasia, että toinen on siittävä koiras ja toinen nisäkäsnaaras. Näillä kahdella on hyvin erilainen "seksuaailsuus" ja vain toisen ilmentäminen on käytännössä toisen seksuaailsta hyväksikäyttöä, pahimmillaan jopa seksuaalista väkivaltaa.
Eläintalouksissa naaraita ei altisteta jatkuvasti mounttaaville koiraille koska on selvää, että tämä on niitä kohtaan väärin ja väkivaltaa. Miksi ihmisnaaraalle tämä on jonkinlainen "velvollisuus"? Kannattaisi pikku hiljaa kasvaa yli eläinvaistoisuudesta jos meinaa jatkaa olemassaoloaan missään muodossa. Ei ole nimittäin seks.hyväksikäyttäjille hirveästi tilausta enää.
Minä olen katsonut miehen haluttomuutta 2 vuotta, hän väitti olevansa väsynyt, stressaantunut jne terveydellisiä syitä. Varasin aijan lääkärillekin hänelle. Ratkaisevaa oli, että mies vakuutti, että se ei johdu millään lailla minusta. Itse koin, että hän ei halunnut minua ja epäilin, että onko taustalla jotain muuta, mutta hän vakuutti, että ei todellakaan.
Nyt mies on alkanut haluta taas ja hämmentyneenä kyselin, että mistä se muutos johtuu. Hän sanoi, ettei ole enää vihainen minulle. Wtf?????!!!! Eli hän valehteli 2 v väittäessään, että kaikki on ok välillämme, kun kyselin ja yritin ratkaista haluttomuutta!!!! NYT se haluttomuusjakso on todellakin ongelma ja nyt ne halut menivätkin minulta.
Onko tällaista tapahtunut muille, pääsittekö jotenkin yli siitä vai tuliko ero?