Miten olette laskeneet arvon perintökullille? Kilohinnan vai tunnearvon mukaan
Tässä juuri mietinnässä. Muuttaisitteko vain kylmästi rahaksi vai ihailisitteko sitä pöytälaatikossa poissa kenenkään silmiltä?
Kommentit (9)
Kyllä ainakin tämä itse perimäni sukukalleus, sukuni miesten mallin mukainen harkko, on kultaakin kalliimpi ja naisissa paljon tunteita herättävä.
Jos se on ollut vaikka isoisoäidin käyttämä 1800-luvulla, eihän koko juttua edes muista. Kultaa siinä voi olla satasenkin edestä silti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin tämä itse perimäni sukukalleus, sukuni miesten mallin mukainen harkko, on kultaakin kalliimpi ja naisissa paljon tunteita herättävä.
Kauhua vai sääliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhua vai sääliä?
Kaikki on tykänneet jotka on tajuissaan säilyneet.
Tuntoa ei enää ole ja painokin vuosien vajaakäytön seurauksena pikemmin grammoja. Onneksi sinisillä pillereillä saa katkaravunkin kankeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on ollut vaikka isoisoäidin käyttämä 1800-luvulla, eihän koko juttua edes muista. Kultaa siinä voi olla satasenkin edestä silti.
Laskeeko kullan arvo sillä että se on vanhaa tai ettei sitä muistele säännöllisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhua vai sääliä?
Kaikki on tykänneet jotka on tajuissaan säilyneet.
Aika Roope Salminen-tasoa jos tajuttomia on pyritty jörnimään
Nam