Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoilla on valtava vaikutus. En olisi uskonut

Vierailija
24.08.2025 |

Ajauduin umpikujaan erään kanssa, ja koin, että haluan unohtaa hänet ikuisesti. Onko tilanne oikeasti ikuinen, en voi tällä hetkellä sanoa varmasti.

Jos olen sanonut vain, että tästä lähtien en ota sinuun enää mitään yhteyttä, en ole pystynyt pysymään päätöksessäni. Sitten jokin napsahti (kun suutuin), ja "tapoin" itseni. Asetin virallisen ajan, että tämän jälkeen olen ns. kuollut. Nyt minun on yllättävän helppoa jättää vastaamatta puheluun ja ottaa yhteyttä, verrattuna siihen kun olen vain sanonut, että nyt riittää, et kuule minusta enää ikinä.

Mitä ihmettä. Sanoilla voi olla näköjään valtava voima. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, korjaan.

Vierailija
2/10 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla ottamatta yhteyttä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/10 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua.

Vierailija
5/10 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua.

Ei tarvitse.

Vierailija
6/10 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan...

Vierailija
7/10 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
8/10 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallisilla asioilla leikit. Sanoilla on tosiaan valtava voima. Jos kuoletat itsesi sanallisesti niin sillä voi olla sinulle haitallisia vaikutuksia. Entä jos sanot ääneen: Tämä suhde on kuollut, kiitän kaikesta mikä on ollut, tämän jälkeen suhdetta ei enää ole eikä se jatku tms. Jotakin jolla päätät suhteen ja katkaiset ketjut, et i ts eäsi.

Kannattaa tutustua teokseen Your Word is your Wand. Klassinen mutta sisältö ei vanhene.

Vierailija
9/10 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jee! 🥸🥳😎

Vierailija
10/10 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä roikut tuollaisessa suhteessa? Kunnon narsistimaisia piirteitä kun et jätä toista rauhaan. Ihme kun hän jatkaa yhteyden ottoa kuten normaalisti jos itse käyttäydyt noin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi