Onko Spotifyn ilmaisversio aivan käyttökelvoton?
Olen ollut Premium-tilaaja jo vuosia. Aikoinaan kk-maksu oli joku 7e/kk, josta se on noussut vähitellen. Nyt kun Premium on taas kallistumassa, olen ajatellut, että eiköhän asiakkuuteni ollut tässä. Aikaisemmin puhelimella kuunnellessa mainoksia tuli 30min välein, mutta nyt ilmeisesti 15 min välein. Tuleeko mainoksia kesken biisin ja kuinka paljon niitä tulee? Kuuntelen myös jonkin verran podcasteja, joten pohdin tuleeko niiden aikana myös vartin välein mainoksia?
Toki, jos on olemassa Spotify premiumin kaltainen toinen edullisempi palvelu niin otan vinkkejä vastaan.
Kommentit (13)
PC:llä ja Macilla se on yhtä käyttökelpoinen kuin joskus 2015.
Puhelimilla se on paskottu niin pahasti että mainoksia tulee monta minuuttia, ja ilmaiskäyttäjä ei saa edes valita missä järjestyksessä soittolistan kappaleet soivat (6 kertaa saa skipata jos kappale ärsyttää).
Helpompi vaan laittaa youtubesta samat kappaleet. Laatu samaa kompressoitua skeidaa kuin Spotifyssä.
jippo on kuunnella sitä vain tietokoneella. avaat ohjelman sijasta selainversion ja kuuntelet sitä siten, että selaimen lisänä on ublock origin (ei tavallinen ublock).
se poistaa kaikki mainokset ja saat kuunnella musiikkia niin paljon kuin huvittaa.
myöskään artisteja et tällä haittaa koska heille maksetaan per kuuntelukerta.
Joo kyllä Spotifyssä nuo mainokset syö vähän kuuntelukokemusta. Varsinkin kun ne mainokset on vielä tosi huonoja.
Mobiilina Spotifyn ilmaiskäyttö on vähintäänkin raivostuttavaa. Mainoksia tulee useammin kuin mitä kertovat, skippailut ovat rajallisia ja et voi edes valita kappaleita omalta listalta minkä haluat kuunnella.
Itse olen siirynyt ilmaiskuunteluun vain pc:llä selaimessa ja adblockin kanssa niin ei tule mainoksia ja käyttökin on paljon mukavempaa.
En keksi miksi maksaisin premiumista, ilmisversiossa skippaa helposti mainokset vaihtamalla seuraavaan biisiin ennen kuin soimassa oleva loppuu. Tietokoneella käytän.
Vierailija kirjoitti:
PC:llä ja Macilla se on yhtä käyttökelpoinen kuin joskus 2015.
Puhelimilla se on paskottu niin pahasti että mainoksia tulee monta minuuttia, ja ilmaiskäyttäjä ei saa edes valita missä järjestyksessä soittolistan kappaleet soivat (6 kertaa saa skipata jos kappale ärsyttää).
Helpompi vaan laittaa youtubesta samat kappaleet. Laatu samaa kompressoitua skeidaa kuin Spotifyssä.
Jep, ja sitte ku skippaa kerran, se laittaa perään sellaisia, jotka tietää mun skippaavan 🙄
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä Spotifyssä nuo mainokset syö vähän kuuntelukokemusta. Varsinkin kun ne mainokset on vielä tosi huonoja.
Joskus on pystynyt vaikuttamaan millaisia mainoksia tulee. Onko näin vielä? En kuuntele radiota, koska en jaksa kuunnella Kaalimadon mainoksia.
Kokeilkaa youtube musicia, se on ainakin vaihtoehto spotifylle ja käytännnössä sama musiikki löytyy myös sieltä. Hyvä että on kilpailua.
Vierailija kirjoitti:
Mobiilina Spotifyn ilmaiskäyttö on vähintäänkin raivostuttavaa. Mainoksia tulee useammin kuin mitä kertovat, skippailut ovat rajallisia ja et voi edes valita kappaleita omalta listalta minkä haluat kuunnella.
Itse olen siirynyt ilmaiskuunteluun vain pc:llä selaimessa ja adblockin kanssa niin ei tule mainoksia ja käyttökin on paljon mukavempaa.
Toimisikohan tuo sama puhelimellakin Brave-selainta käyttäen 🤔 En tiedä kun en käytä Spotifyita ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa youtube musicia, se on ainakin vaihtoehto spotifylle ja käytännnössä sama musiikki löytyy myös sieltä. Hyvä että on kilpailua.
Miten eroaa käytöltään Spotifysta? Itseä ei haittaa maksullisuus, mutta jatkuva hintojen vetäminen ylöspäin ilman mitään lisäarvoa alkaa kypsyttää.
Tidalissa on parempi äänenlaatu ja se on halvempi, miinuksena paskempi käyttää ja vaikea löytää artisteja/levyjä.Sitten on vielä Qubuz, Apple ja Amazon music, Deezer ja Youtube.
Vierailija kirjoitti:
Tää vois kiinnostaa kyllä 👍 . Yt premium on samanhintainen kuin spotify ja sillä pääsis eroon samalla videoiden mainoksista kokonaan. Onko tuon musicin käyttöliittymä yhtä selkeä ja kiva kuin spotifyssä, jos puhutaan mobiilikäytöstä?
Kokemuksia?