Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille koskaan jäänyt varashälytin ostettuun vaatteeseen kiinni niin että olette huomanneet sen vasta kotona?

Vierailija
23.08.2025 |

Miten olette saaneet hälyttimen irti? Vai oletteko menneet ostetun tuotteen kanssa takaisin kauppaan ja myyjä poistanut sen? Oletteko saaneet minkäänlaista hyvitystä?

Tuli vaan mieleen, kun kerran ostin lapselle bodyja kaupasta,  niin yhteen oli jäänyt häläri. Sain sen  kyllä sitten itse poikki pihdeillä kun en jaksanut lähteä enää takaisin kauppaan. 

Mutta harvinaisia tuollaiset tapaukset kyllä taitaa olla, että myyjä unohtaa poistaa hälärin vaatteesta. Vai onko?🤔

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kenkälaatikkoon jäi kerran. Sitten se alkoi kotona piippamaan ja minun piti iskeä se vasaralla mäsäksi kun se ei muuten hiljennyt.

Vierailija
2/3 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusista housusita kerran löytyi kun laitoin ensi kerran pesuun . Harmitti todella paljon kun piti leikata saksilla irti ja ommella sitten siihen jäänyt reikä kiinni. Uusissa kalliissa housuissa ! Onneksi oli taskun kohdalla, mutta silti. Miten voi olla noin huolimaton myyjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusista housusita kerran löytyi kun laitoin ensi kerran pesuun . Harmitti todella paljon kun piti leikata saksilla irti ja ommella sitten siihen jäänyt reikä kiinni. Uusissa kalliissa housuissa ! Onneksi oli taskun kohdalla, mutta silti. Miten voi olla noin huolimaton myyjä?

Voi ei. Ymmärrän että harmittaa. Mulla ei onneksi reikää tullut, mutta jos olis tullut niin kyllä olis ottanut myös päähän. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän