Mikseivät suomalaiset naiset arvosta romantiikkaa?
Olen työni puolesta asunut mm. Brasiliassa, Nigeriassa ja Kolumbiassa. Komennukset olivat useita kuukausia tai jopa yli vuoden, joten treffailin aina paikallisia naisia. Tuntui niin luontevalta muutamien treffien jälkeen ostaa naiselle kukkasia, kun tuli tapaamaan minua AirBnB känpälle. Suomessa en ole ikinä ostanut kellekkään naiselle kukkasia. Täällä se ei vain toimi, tai tuntuu epäluontevalta ja nainenkin alkaa heti pitämään miestä outona.
Miksi suomalaiset naiset eivät pidä romantiikasta?
M34 diplomi-insinööri
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole koskaan pidetty romantiikkaa, herkkyyttä tai naisellisuutta arvossa. Suomalainen kulttuuri on kova ja pärjäämistä korostava. Suomalainen nainen puolestaan on parhaimmillaan ollut "hyvä työihminen" (edelleen osassa maata korkein kehu). Karu ilmasto, luterilaisuus ja pitkä, köyhä, sotaisia historia. Sisu, sauna ja Luther, perkele, rumat ne vaatteilla koreilee, vaatimattomuus kaunistaa ja vaikeneminen on kultaa. Kynttilä vakan alle ja kell' onni on, se onnen kätkeköön, nih.
Ei oikein otollinen kasvualusta romantiikalle.
Tässä oikea vastaus. Romanttista on se, jos mies lämmittää saunan. :D
Ap, kai nyt maksoit säädyllisen hinnan kun tulivat "tapaamaan" johonkin kälyiseen kämppään? Ei ole kovin romanttista tuo.
Vierailija kirjoitti:
Joo, vaimo haluaa kyllä niitä romanttisia eleitä, mutta ei kyllä sitten mitenkään tunnu arvostavan niitä.
Esimerkiksi jos tuon kullia ihan muuten vaan kauppareissulta, niin pyytää minua leikkaamaan uuden imupinnan ja laittaa itse maljakkoon, eikä nyt mitenkään erityisemmin kiittelee tai reagoi.
Erityisemmin? Kiittää kuitenkin? Mitä siinä pitäisi tehdä?
Halvempaa miestä kiistellään kullista joo. Itse kyllä reagoisin jos semmoisen kauppareissulta toisi, ihmettelisin että mitäs nyt taas.
Mutta kicksinsä kull(ill)akin.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ajattelevat että mies tekee niin että pääsisi pöksyihin. Ajatus siitä tuntuu vastenmieliseltä vaikka sen takia kun ajoitus on huono tai että tunteita seksiin ei ole. Ajatus siitä ettei miehen romanttiset eleet ole "vilpittömiä".
Suomalaiset naiset on hulluja, mikä on harmillista koska aina ei ollut näin.
Vierailija kirjoitti:
Aloin seurustella Afrikkalaisen kaunottaraen kanssa. Hän oikeasti arvostaa sitä kun ostan kukkia, toisin kuin suomalainen nainen. Kehun myös maailman kauneimmaksi naiseksi joka kerta kun näemme. Olet AP oikeassa, tuntuisi kornilta tehdä tätä suomalaisen naisen kanssa, koska ei saa vastakaikua naiselta yleensä.
Mies27
Myönnä vaan, että olet puhdas rasisti. Et siis koskaan ole päässyt suomalaisen kanssa treffeille ja afrikkalaisen naisen kanssa olet päässyt, koska hän haluaa oleskeluluvan ja Suomen tuet. Tottakai näyttelee pitävänsä sinusta. Olet säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
suurin osa suomalaisista naisista ja miehistä ei ole lainkaan romanttisia, se vaan on faktaa vaikka muuta valehdellaan
Mistä olet tuollaista keksinyt? Kyllä suurin osa puolisoista on toista osapuolta kohtaan romanttisia ihan normaaleissa suomalaisissa liitoissa.
Minä arvostan valtavasti mieheni romanttisia (ja maskuliinisia) eleitä. Olen vain päätellyt, että useimmat naiset eivät sellaisesti tiedä yhtään mitään. Sääli.
N42, 15-vuotiaasta saman miehen kanssa
Siinä on vähän huijauksen makua, kuten noiden maiden naisten asema kertookin. Ei suomalainen nainen tyydy höpinöihin, ja ruusuja saa kaupasta.