Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivous ( miesten)

Vierailija
23.08.2025 |

Tässä ihmettelin, kun sukulaisiin mies vähätteli siivousta työnä, ja piti sitä työnä, jonka voi hoitaa siinä sivussa. Kyse on siis suursiivouksesta.

Oma mieheni ymmärsi, että mies näkee siivouksen niin, että pyyhitään vain siitä keskeltä lattiaa.

( Miehet) Eivät ymmärrä että kaapit ja laatikotkin kaipaa välillä siivousta, joka on aikaa vievää.

ei tapahdu huitasemalla.

Tämä kyseinen vähättelijä, vähättelee kaikkia naisia ja ihmettelee kun parisuhteet kariutuu. Olisiko jokin syy-yhteys.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustyö on aliarvostettua. 

vaikka nykyaikaiset laitteet helpottavat, niin edelleen se on fyysistä työtä.

Vierailija
2/10 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei ja sä siis ihmettelet tuollaista.

Sit sä teet siitä ketjun

Sit sä alat selittämään "miehistä"

Tuo kertoo todella paljon (suomalaisten naisten) tasosta. Kun on lusikalla annettu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinun miehesi ei ymmärrä. 

Vierailija
4/10 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kuitenkin parisuhteita. Onko julkkis vai vain rikas mies, kun edes kelpaa (sinun kaltaisille naisille?

Vierailija
5/10 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivotaanko miehiä? Eiköhän ne osaa itse peseytyä

Vierailija
6/10 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taas, kun hän tekee noin niin silloin  kaikki miehet tekee noin

Vierailija
7/10 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperilla siivoustyö ei olekaan kovin haastavaa. Välineitä on vähän ja ne ovat yksinkertaisia. Yleensä siivotaan pääosin manuaalisesti, käsipelillä, ettei tarvitse osata yhtälöitä tai käyttää monimutkaisia vempaimia.

Mutta toteutettuna.. Siivous on artesaani-työtä. Lopputuloksen määrittelee se, kuinka kyvykäs ja kykenevä siivoava henkilö on. Tulokseen vaikuttavat toki myös välineiden kunto, käytettävät siivouskemikaalit, kuinka kauan työhön käytetään aikaa ja tärkein kaikista, missä kunnossa siivottava alue on.

Jos siivottava alue on katastrofi, pitää kyetä mahdottomaan, mikäli haluaa tilasta siistin. Silloin vaaditaan sisua. Joskus tulee valitettavasti tilanne, että joutuu toteamaan tilanteen toivottomuuden ja heittämään hanskat tiskiin.

Vierailija
8/10 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivotaanko miehiä? Eiköhän ne osaa itse peseytyä

Miehestä voi imuroida sohvalla enimmät pölyt pois. Jos mies jaksaa kääntyä voi imuroida kaikki puolet. Miehen pesukonetta ei ole vielä keksitty mutta sitä kehitellään. Ei tämä ei ole laiskuutta vaan ajan käytön optimointia. 

Vierailija
9/10 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siivous arvokasta työtä. Siksi sen tekemisestä maksetaan. Olen vähän eri mieltä kaappien ja laatikoiden siivoamisesta, koska itse en jaksa siitä juuri välittää. Ihan sama miten lakanat on kaapissa, ei niitä kukaan kuitenkaan näe. 

Vierailija
10/10 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin me ollaan kai osittain itse naisetkin syypäitä kun tehdään asioita tehokkaasti ja katseilta piilossa kun ei jakseta odottaa että miesoletetut huomaisi ja hoksaisivat itse olla aktiivisia. Ja on myös erilaisia käsityksiä siisteydestä. Minä itse tykkään järjestää juurikin niitä laatikoita, konmarittaa ja muuta. Oma mieheni, Huom. ei kaikki miehet, keräisi tavaraa maailman loppuun asti kaikki tasot täyteen - mitään mikä on laatikossa tai kaapissa hän ei löydä vaikka olisi ihan silmien edessä ja samalla paikalla kuin viimeiset 20 vuotta ollut. Imuroiminen ja muu puolestaan tuntuu kummastakin täysin joutavalta, vaikka lopputulos onkin kiva. Mies imuroi ehkä kerran vuodessa ja minä kerran kuussa. En jaksa valittaa enkä nalkuttaa, kolmas liittoni ja olen päättänyt etten uhraa moiselle aikaa. Pyytäminenkin tuntuu välillä siltä etten halua pilata toisen iltaa jollain yhteisellä siivoamisella kun en siitä itsekään pidä. Eli kai se sitten on rakkauttakin että teen enemmän? Lohduttaudun ajatuksella että naiset elää pidempään ja terveempinä pitkälti siksi että tehdään enemmän ja syödään terveellisemmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän