Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita naisia, jotka eivät osaa / kehtaa flirttailla?

Vierailija
23.08.2025 |

En tuu ikinä löytää ketään kun olen niin mölli.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tätä samaa vinkumista.

Vierailija
2/8 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tätä samaa vinkumista.

Mene pois jos häiritsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyvätkö miehet ikinä sinua? Saatko ikinä kiinnostuneita katseita miehiltä? Aistitko ikinä missään sosiaalisissa tilanteissa, että joku seurueessa oleva mies olisi kiinnostunut sinusta? 

Jos vastasit kaikkiin "ei", niin ei sulla ole mitään mahdollisuuksia kuitenkaan, vaikka oppisitkin flirttailemaan. 

Vierailija
4/8 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
5/8 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyvätkö miehet ikinä sinua? Saatko ikinä kiinnostuneita katseita miehiltä? Aistitko ikinä missään sosiaalisissa tilanteissa, että joku seurueessa oleva mies olisi kiinnostunut sinusta? 

Jos vastasit kaikkiin "ei", niin ei sulla ole mitään mahdollisuuksia kuitenkaan, vaikka oppisitkin flirttailemaan. 

Ei, juu, vaarinhousut.

Vierailija
6/8 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua flirttiä, eikös siinä pidä olla jotenkin teennäinen ja heilutella hiuksia ja räpsytellä silmiä kuin joku idiootti?

Mieluummin puhun jostain asiasta. Tai nauran jollekin sekopäiselle jutulle. En kanssa osaa yhtään flirttailla, olen myös nainen.

Jotkut naiset muuttuvat heti kun joku mies tulee seurueeseen. Alkaa se keekoili ja kiemurtelu ja hihitys. Koskaan en ole tajunnut moista.

Vierailija
7/8 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. En tiedä mitä se on.

En myöskään tajua jos mulle flirttaillaan kuin vasta paljon myöhemmin, jos silloinkaan.

Vierailija
8/8 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ja tuskin koskaan opinkaan, autismin kirjolla kun olen. Enkä voi muutenkaan sietää tyhjänpäiväistä lätinää, jota joko flirttailuksi tai small talkiksi kutsutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme