Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peukkuteini tänään junassa

Vierailija
23.08.2025 |

Ensimmäistä kertaa sitten törmäsin ihan varmaan peukunkäyttäjään (vaikka eiköhän heitä kokoajan ole ympärillä). Ehkä noin 18-vuotias poika karjui itsekseen, hymyili ja selitti kuinka Tanskan hallitus on perseestä (yksin siis oli). Surullista.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa näin erästä tuttua kaveria, nepsy-hoitaja ammatiltaan. Kysyin/sanoin, et sinä kun olet mt-ongelmaisten kanssa tekemissä, niin onko peukku levinnyt jo tänne (P-Savon tuppukylään) asti? Vastasi siihen, et ei ole. .... Olin vastauksesta hyvilläni. Mutta varmaan ei mene aikaakaan, kun se "leviää" jo tänne.

....

Oma käsitys: Miksei hallitus tee mitään, kuinka monen ihmisen täytyy kärsiä/kuolla ennenkuin jotain tapahtuu?

Vierailija
22/23 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut Sörnäisissä Kurvin lähettyvillä (Hämeentiellä) toimisto kohta 20 v. Kyllä näitä käyttäjiä on aina siinä näkynyt. En ole erityisemmin havainnut, että olisi kovasti lisääntynyt. Tai voi olla, että olen jo niin tottunut, että aivot ei erityisemmin rekisteröi. Peukunkäyttäjiä 100 % varmuudella joukossa, mutta en tosiaan ole havainnut suurtakaan muutosta verrattuna esim. 10 v takaiseen.

Pitkälle nuo tyypit pyörivät omissa piireissä eikä ainakaan itsellä ole koskaan ongelmia ollut. Totta kyllä sekin, että koska kyseessä toimisto, niin en ole siellä iltamyöhään tai öisin, joten otantani koskee päiväsaikaa. 

asianajaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisit peukuttanu pyllyyn

Sinä se jaat älykkyyttäsi monessa ketjussa tänäänkin. Terapia auttaa varhaisteineistä - isoiksikin kasvaneita kasvamaan aikuisiksi. Käypä vähän juttelemassa.