Juttelen kuolleiden kanssa
Heillä on hyviä juttuja kun jotkut on tosi vanhoja. Tämänkin kerrostalon paikalla oli joskus maatalo jossa asui ihmisiä useamman sukupolven ajan.
Kommentit (73)
Eiväthän ne sitten ole kuolleita.
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän ne sitten ole kuolleita.
Kuolleet ovat aina elossa.
Kaikki tarinat eivät aina ole ihan todellisia. Muista olla skeptinen ja kyseenalaistaakin asioita mutta älä loukkaannu jos sinua pikkuisen puijataan.
Tämä on hyvin tärkeää varsinkin jos teet työtä henkimaailman asioilla, muista olla aina vastuullinen toimija.
Ei siis tarvitse hävetä jos meneekin pieleen tai oppiikin uutta. Vastuu on avainsana.
Vierailija kirjoitti:
Mietittekö kuka on minkäkin viestin takana? Joskus elämä saattaakin yllättää tämänkin suhteen.
Ei kiinnosta.
Syötkö sinä paskaasi?
-ap
Olkaa hyvät viesteistämme.
- Minä ja henkimaailma
Riivaajahenkien kanssa juttelet
Rukoilen puolestasi, että pääset irti tuosta eksytyksestä
Vierailija kirjoitti:
Syön paskaani.
-ap
🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietittekö kuka on minkäkin viestin takana? Joskus elämä saattaakin yllättää tämänkin suhteen.
Ei kiinnosta.
Syötkö sinä paskaasi?
-ap
En. Minä syön ruokaa. Olen terveysfanaatikko.
En myöskään niele, se ei ole terveydellistä. Ymmärrät varmasti mitä tarkoitan.
Raamattu kieltää vainajahenkien kanssa vuorovaikutuksen, ovat demoneita oikeasti
On vaarallista
Vierailija kirjoitti:
Riivaajahenkien kanssa juttelet
Rukoilen puolestasi, että pääset irti tuosta eksytyksestä
Mistään ei voi päästää irti jos ei ole luvallista. Emme hallitse maailmaa, edes omaamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta.
Syötkö sinä paskaasi?
-ap
Kannattaa syödä paskaa!
Henkimaailman oliot pakotti minut syömään paskaa ja se olikin hyvää.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Raamattu kieltää vainajahenkien kanssa vuorovaikutuksen, ovat demoneita oikeasti
On vaarallista
Muistaakseni ei edes kiellä. Jeesuskin rupatteli henkimaailman kanssa ja välitti tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta.
Syötkö sinä paskaasi?
-ap
Kannattaa syödä paskaa!
Henkimaailman oliot pakotti minut syömään paskaa ja se olikin hyvää.
-ap
En minä siltikään syö. Onneksi ei ole myöskään pakotettu sellaisiin. Olisin kauhuissani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaarallista
Muistaakseni ei edes kiellä. Jeesuskin rupatteli henkimaailman kanssa ja välitti tietoa.
Kieltää!
Lopetat vuorovaikutuksen v i t u n homo!!!!
Niin minäkin juttelen, tai oikeastaan keskustelu menee vain yhteen suuntaan. Juttelen kuolleille, eivät he vastaa mutta ei ole tarpeenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin juttelen, tai oikeastaan keskustelu menee vain yhteen suuntaan. Juttelen kuolleille, eivät he vastaa mutta ei ole tarpeenkaan.
Kuolleet ei sinua kuule
Jaa-a.
Enpä ota kantaa
juuta enkä jaata sinun
henkimaailmayhteyksiisi, Ap.
Ei välttämättä kannata näitä huudella
kuin korkeintaan anopalstoilla,
saat äkkiä M1-lähetteen..
On niiku yleinen luulo, et me kyöpelit oltais entisii kamaloituneita ihmisii, mut ei se oo totta. Vaik me piletäänkin öisin vahtivuoroo kalmismaalla, ei olla missään tekemisissä pokoiniekkojen kans. Mollaan siellä pitämässä järjestystä.
Me piletään sellasee kammotteellista äänee, et kelmit ja tihulaiset pakenee kauhusta huutaen. Ja se on niille ihan oikein, mitäs tulevat öisin kalmismaalle. t. Kyöpeli