Säälin ihmisiä jotka käytää jotain bonuskorttia tai sovellusta
Kommentit (23)
Sinulla se on helppoa, kun äiti hoitaa ostokset.
Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa. Mutta ihan vapaasti voit maksaa enemmän.
Jos on S-pankin asiakas niin helvetin kannattavaahan se on olla ottamatta vastaan bonuksia ja mahdollisia alennuksia, eikö?
Pelkästään siitä S-jäsenyydestä tulee joskus toukokuussa ylijäämän palautusta (osuuskunnan systeemi). Kai siellä Prismassakin voi katsoa, mihin rahansa laittaa. Viimeksi ostin keittiöön laitteen kodinkoneosastolta. Saman olisi maksanut muuallakin.
Minä säälin sinua. Olet tosi säälittävä. Ihan itku tulee puolestasi.
Lähikauppani ovat Prisma ja S- market ( mökkikunnassa), joten on selvää, että ostelen ruokani sieltä.
Oli jossain vaiheessa kertynyt yli 3000 e bonuksia, kun en ollut seurannut tilannetta. Rakennettiin silloin mökkiä ja noilla rahoilla ostettiin kodinkoneet mökille. Nekin ostettiin Prismasta ja saatin taas bonuksia.
Ap, saat sääliä ihan rauhassa.😏
Oletko se säälihullu, joka keksii koko ajan säälin aiheita?
Vierailija kirjoitti:
Bonuskorttikerho tuli heti puolustelemaan😂🤣
woltilta ei saa bonusta, voivoi harmittaako!
Säälin vanhempiasi että heillä on noin vammainen lapsi.
Sulla menee energia ihan hukkaan. Se on ihan hyvä, että meillä on Suomessa tällaisia kyyliä, niin naapurustossa on valvontakamerat omasta takaa.
Ai nyt se onkin tätien mielestä hyvä asia kun muissa ketjuissa Lidlin äppiä ei kukaaan halua käyttää 😆
Poonussysteemit nostavat hintoja.
Niitä käyttämällä pääset omillesi.
Jos et käytä, maksat enemmän. Oma valinta.
Kaikesta ihminen voikin tuntea sääliä. Hassua. Itse saan bonuksia vuodessa 1500 euroa. Tämä ruoasta, bensasta ja vakuutusmaksuista. Ostaisin ruokaa, bensaa ja vakuutukset joka tapauksessa.
Sääli sinä vaan. Olen vuoden verran ohjannut s-ryhmän bonukset sijoituksiin, saldo nyt vähän päälle 500€ ja joka tapauksessa olisin kaupassa joutunut muutenkin, aika viisasta kun miettii tarkemmin.
Eikö vauvapalstailu ole weetee?
t. Pata kattilaa
Mä katon kans että onpa lapsellista väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt se onkin tätien mielestä hyvä asia kun muissa ketjuissa Lidlin äppiä ei kukaaan halua käyttää 😆
No minä en käykään Lidlissä, S bonukset kelpaa kyllä.
Säälin tätä mt-ongelmaista työkyvyttömyyseläkkeellä olevaa, verovaroilla elätettävää paskantavaa roskakasaa joka tekee aina näitä uusia aloituksia. Tee palvelus kaikille ja eliminoi itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Säälin vanhempiasi että heillä on noin vammainen lapsi.
Älä turhaan. Minä ainakin rakastan vammaista lastani. Sääli omiasi kun ovat kasvattaneet ilkeän ääliön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bonuskorttikerho tuli heti puolustelemaan😂🤣
woltilta ei saa bonusta, voivoi harmittaako!
Saahan sieltä nykyään wolt+ jäsenenä. Kulkee nimellä wolt rewards. Minulle kertynyt kahden ostoskerran jälkeen liki 16€ jotka voi käyttää vaikka seuraavaan ostoskertaan.
Sääli vaan, mutta kyllä se raha joka bonuksista kertyy, aina ilahduttaa. Kaupassa kun pitää joka tapauksessa käydä.