Onko ketään joka tavallaan nauttii krapulasta kun silloin on hyväksyttyä laiskotella ja syödä pikaruokaa
Ainoa milloin kukaan ei odota eikä vaadi mitään!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nauttinut krapulasta. Piip olo joka pitäisi saada lääkittyä pois.
Tasoittavia sitten vain ääntä kohti, toimii myös aperitiivina.
Säälittävää, krapula elämän kohokohta kun on muuten niin karseeta
Oikea krapula on helvetillinen olotila. Silloin ei pysty kirjoittelemaan mitään mihinkään. Yrittää vaan pysytellä hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Krapulassa niin kamala pahoinvointi ettei voi ajatellakaan syömistä.
Saatika kirjoitella mihinkään palstoille.
Vierailija kirjoitti:
Krapula auttaa joskus luovuuteen, jos ei päätä pakota vimmatusti. Joskus kun etätöissä ei ole oikein saanut aikaiseksi olen illalla vetänyt kännit ja aamulla onkin sitten pää täynnä ajatuksia.
Toimii 🥳
Suomi24 -palstalta kuvaus "oikeasta" krapulasta:
"Aamulla herätessä tuntui pää siltä kuin se olisi ollut yön pakastimessa ja pudonnut sitten vahingossa lattialle. Kaiken huomion vei käsittämätön, säröytyneen kallon läpi aivorunkoon asti porautuva vihlova päänsärky, joka sai oikean silmän vuotamaan vettä. Nenässä haisi pontikka. Suussa maistui pontikka. Kaikki haisi ja maistui sille prkeleen pontikalle. Jopa rööki. Oksennukset tulivat pitkin päivää varoittamatta iltaan asti ja yleisemmin olo kuin olisi vilustumassa kunnolla. Vitutti, itketti, täristi ja pelotti".
Mä en oo koskaan voinut krapulassa oikein syödä tai tupakoida tai juoda kahvia. Toiset tuntuu olevan silleen, et ne on just ihaninta krapulassa. Mua ne lähinnä oksettaa silloin.
En mä siitä nauti,mutta en osaa oikein olla yhtään paikallaan ja vaan levätä muutenkuin kipeänä tai krapulassa.
Krapula on ihanaa! Silloin on kaikkein rennoin olo ja voi olla vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nauttinut krapulasta. Piip olo joka pitäisi saada lääkittyä pois.
Tasoittavia sitten vain ääntä kohti, toimii myös aperitiivina.
Voihan sen krapulan siirtää mutta muuta sille ei voi ilman lääkkeitä.
Vappuna helsinkiläiset juovat kuohujuomaa. Seuraavana päivänä tekevät päivityksiä, kuinka on järkyttävä darra ja mennään syömään hienoon yhteistyöravintolaan fine diningia.
Minä sallin tuollaiset itselleni ilman krapulaa