Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei ulosotto vie merkkilaukkuja yms

Vierailija
23.08.2025 |

Samalla tiellä asuu nainen kalliissa talossa, jonka miehensä omistaa. Nainen kulkee aina merkkivaatteissa ja hänellä on kalliita käsilaukkuja LV, cucci, Chanel, ysl yms. 

Miksi ulosotto ei vie laukkuja häneltä?  Niistä saisi varmasti monta tuhatta euroa! Muuttaessaan toi myös sohvat, miksi niitä el ole viety? Eikö uo vie tavaroita lainkaan vai? Luksuselämää viettää.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on omakotitalo nimissäni ja olen ulosotossa. Mitäs siihen sanot ap? Talo on vanha, siitä on velkaa eikä ulosotto koe tarpeelliseksi viedä multa kotia. Palkasta mitataan koko ajan niin miksi lähteä ulosmittaamaan taloa jonka myynti aiheuttaa kuluja ja siitä ei saisi edes montaa kymmentä tuhatta euroa.

Kokoomus haluaa päästä ilkkumaan ja nauramaan sinulle. Myy heille pääsylippuja.

Vierailija
22/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi ne merkkilaukut pitäisi toimittaa taholle, jolla olisivat valtuudet tarkistaa, ovatko ne ylipäätään aitoja. Niistäkin ainoastaan Hermes on hintaluokaltaan sitä tasoa, että sillä olisi jotain merkitystä. Gucci, YDL, Louis Vuitton ovat yhtä tyhjän kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Olet nolo. Keksit kokojutun.  Eikö hävetä. Vastaile  edelleen  itsellesi.  😝😝😝😝😝😝🤮🤮🤮🤮

Vierailija
24/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ulosotto ole enää vuosikausiin hakenut irtaimistoa.

Irtaimistoa ei  hae, mutta kyllä hakee sellaista tavaraa, joka ei ole välttämätöntä kuten esimerkiksi keräilykokoelmia, jos niillä on myyntiarvoa.

Voi olla, että nainen ei ole ulosotossa ja jos on, hänen toistuvaistulostaan kertyy riittävästi eikä kukaan velkoja ole vaatinut omaisuuden ulosmittausta.

Miten tuon keräilykokoelmankin määrittää. 

Minulla on kavereita joilla on erittäin arvokkaat Magic: The Gathering kokoelmat, mutta osaisiko ulosotto edes selvittää kokoelman arvoa, saati myydä sitä niitä kanavia pitkin, missä maksettaisiin tuo arvo?

Siinäpä se! Mistä ensinnäkin ulosotto saa vihiä, että on sellaiset kokoelmat? Toiseksi olisi täysin sattumaa, olisiko juuri hänen uloshenkilönsä sellainen, joka ymmärtäisi niiden arvon, ja löytyisikö huutonetin kautta ostaja?

Vierailija
25/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Olet nolo. Keksit kokojutun.  Eikö hävetä. Vastaile  edelleen  itsellesi.  😝😝😝😝😝😝🤮🤮🤮🤮

Arvasin heti että tämä sama maatuskat joka tekee näitä paska aloituksia että pääsee muka pätemään. Hyi saatana.

Vierailija
26/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän mitä tuo mätisäkki ajaa takaa.,   Hyi.

Vierailija
27/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne käyvät katsomassa, jos ei itse ilmoita vastaksessaan, että ei omista mitään rahanarvoista. Jopa rotukoira voidaan viedä, jos se ei ole vanha luuska.

Koska sulle on tällaista sattunut vai oletko katsonut vaan televisiosta?

Multa vaan kysyttiin, onko omaisuutta. Sanoin että ei ole.

Mulla on mm kitarassa ja levykokoelmassa monta tonnia kiinni ja kuittaisin niillä velat.

En sitä tee, koska niiden arvo nousee koko ajan ja saan kuitenkin maksettua velkaa sopimuksen mukaisesti.

Vierailija
28/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on omakotitalo nimissäni ja olen ulosotossa. Mitäs siihen sanot ap? Talo on vanha, siitä on velkaa eikä ulosotto koe tarpeelliseksi viedä multa kotia. Palkasta mitataan koko ajan niin miksi lähteä ulosmittaamaan taloa jonka myynti aiheuttaa kuluja ja siitä ei saisi edes montaa kymmentä tuhatta euroa.

Kokoomus haluaa päästä ilkkumaan ja nauramaan sinulle. Myy heille pääsylippuja.

Mikä sun ongelma on? Miksi et osaa asiallista keskustelua?

Vierailija
29/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankaan ne merkkilaukut ei mene kaupaksi huutokaupassa.

Meinaan kun naiset ovat varmasti vähemmistö ulosoton huutokaupoissa ostavista, ja ne naiset jotka siellä kenties olevat tuskin ymmärtävät mitään merkkilaukuista. Miehet nyt eivät muutenkaan ymmärrä koko jutusta mitään.

Vierailija
30/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei kiinnitä ikinä yhtään mitään huomiota siihen mikä laukku naisella on. Se merkkilaukkujuttu on täysin naisten keskeinen juttu jossa brassaillaan toisille naisille.

Vierailija
31/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies ei kiinnitä ikinä yhtään mitään huomiota siihen mikä laukku naisella on. Se merkkilaukkujuttu on täysin naisten keskeinen juttu jossa brassaillaan toisille naisille.

Mitäh?

Vierailija
32/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtaimistoa ei  hae, mutta kyllä hakee sellaista tavaraa, joka ei ole välttämätöntä kuten esimerkiksi keräilykokoelmia, jos niillä on myyntiarvoa.

Voi olla, että nainen ei ole ulosotossa ja jos on, hänen toistuvaistulostaan kertyy riittävästi eikä kukaan velkoja ole vaatinut omaisuuden ulosmittausta.

Minulla on kavereita joilla on erittäin arvokkaat Magic: The Gathering kokoelmat, mutta osaisiko ulosotto edes selvittää kokoelman arvoa, saati myydä sitä niitä kanavia pitkin, missä maksettaisiin tuo arvo?

Ei tietenkään osaa myydä noita kortteja niin että niistä saa käypää hintaa.

Vierailija
33/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole yhtäkään merkkilaukkua eikä ole monella muullakaan naisella. Typerä yleistys sulta. Monet merkkilaukut on suorastaan rumia.

Vierailija
34/35 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vihjata ulosotolle. että myyvät ne kortit Poromagiaan.

Vierailija
35/35 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vihjata ulosotolle. että myyvät ne kortit Poromagiaan.

Velkojat varmaan ilahtuisivat pelikaupan krediiteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän