Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei ulosotto vie merkkilaukkuja yms

Vierailija
23.08.2025 |

Samalla tiellä asuu nainen kalliissa talossa, jonka miehensä omistaa. Nainen kulkee aina merkkivaatteissa ja hänellä on kalliita käsilaukkuja LV, cucci, Chanel, ysl yms. 

Miksi ulosotto ei vie laukkuja häneltä?  Niistä saisi varmasti monta tuhatta euroa! Muuttaessaan toi myös sohvat, miksi niitä el ole viety? Eikö uo vie tavaroita lainkaan vai? Luksuselämää viettää.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nainen ei ole ulosotossa.

Vierailija
2/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että ulosotolla on varastotiloja kaiken maailman roinan ja romppeen säilyttämiseen saati aikaa ruveta johonkin huuto.net-kaupusteluun? Eikä tuollaista omaisuutta mihinkään rekisteröidä, joten eihän kukaan voi tietää, kenellä on arvokasta irtaimistoa. Kenenkään kotoa ei edes voisi noin vain kantaa kamaa poisl, koska omistussuhde ei selviä sillä, kenen hallussa esine on. Tuokin nainen voisi ihan hyvin sanoa, että merkkilaukut ovat äidiltä lainassa ja huonekalut ovat miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen nainen?

Vierailija
4/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ulosotto ole enää vuosikausiin hakenut irtaimistoa.

Vierailija
5/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne laukut voi myös olla väärennöksiä.

Vierailija
6/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ihan aikuinen 45-50v. Kovasti matkustelee, palaa aina ostoksilta, ajaa miehensä omistamilla hienoilla autoilla. Tiedän että on ulosotossa kun itse kertoi kun valittelin hänelle yhtä asiaa. Ollut Tmi yrittäjä velat siitä ja kulutusluotot edellisen avioliiton jälkeen kaatuneet niskaan. No nyt ymmärän ja voihan olla että mies ostanut ne hänelle eli ns miehen laukkuja.

ap

Vierailija
7/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankaan ne merkkilaukut ei mene kaupaksi huutokaupassa.

Vierailija
8/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on ihan aikuinen 45-50v. Kovasti matkustelee, palaa aina ostoksilta, ajaa miehensä omistamilla hienoilla autoilla. Tiedän että on ulosotossa kun itse kertoi kun valittelin hänelle yhtä asiaa. Ollut Tmi yrittäjä velat siitä ja kulutusluotot edellisen avioliiton jälkeen kaatuneet niskaan. No nyt ymmärän ja voihan olla että mies ostanut ne hänelle eli ns miehen laukkuja.

ap

Onko ns. hienostorouva?

Vierailija
9/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin Maisalta vietiin. Varma tieto. Säilytti niitä vitriinissä ja ostokuitit mukana. Ei siis voinut väittää saaneensa niitä lahjaksi. Tyhmä mikä tyhmä.

Vierailija
10/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin Maisalta vietiin. Varma tieto. Säilytti niitä vitriinissä ja ostokuitit mukana. Ei siis voinut väittää saaneensa niitä lahjaksi. Tyhmä mikä tyhmä.

Torppa? Miksi hän on ulosotossa?

Vierailija
11/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Taidat vain olla kateellinen. Ne laukut on naisen koska on saanut ne lahjaksi. Ulosotto ei todellakaan ala tuollaisia ulosmittaamaan ja myymään. Siitä tulee kuluja. 

On mullakin vanha auto eikä sitä ulosotto vie. Ei kannata.

Vierailija
12/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omakotitalo nimissäni ja olen ulosotossa. Mitäs siihen sanot ap? Talo on vanha, siitä on velkaa eikä ulosotto koe tarpeelliseksi viedä multa kotia. Palkasta mitataan koko ajan niin miksi lähteä ulosmittaamaan taloa jonka myynti aiheuttaa kuluja ja siitä ei saisi edes montaa kymmentä tuhatta euroa.

Vierailija
13/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko koskaan ajatellut että naisella ei #2 todellakaan ole exit only jos on tuossa tilanteessa?

Vierailija
14/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ajatteletko koskaan ajatellut että naisella ei #2 todellakaan ole exit only jos on tuossa tilanteessa?

Ajatteletko sä koskaan mitään muuta kuin persereikääsi jota tarjoat homoille?

Vierailija
15/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtaimistoa ei  hae, mutta kyllä hakee sellaista tavaraa, joka ei ole välttämätöntä kuten esimerkiksi keräilykokoelmia, jos niillä on myyntiarvoa.

Voi olla, että nainen ei ole ulosotossa ja jos on, hänen toistuvaistulostaan kertyy riittävästi eikä kukaan velkoja ole vaatinut omaisuuden ulosmittausta.

Vierailija
16/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Taidat vain olla kateellinen. Ne laukut on naisen koska on saanut ne lahjaksi. Ulosotto ei todellakaan ala tuollaisia ulosmittaamaan ja myymään. Siitä tulee kuluja. 

On mullakin vanha auto eikä sitä ulosotto vie. Ei kannata.

Ei vie vanhaa autoa, jos sen arvo on n. 3000€ ja sinä tarvitset sitä. Arvolaukut vie, jos niillä on myyntiarvoa sen verran, että kulujen jälkeen jää jotain. Varma tieto, olen nähnyt.

Vierailija
17/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä tonnin tai kahden laukusta ei jäisi montaa euroa kaiken lain vaatiman prosessin jälkeen. Ja prosessi pitäisi käydä jokaisesta laukusta erikseen.

Ja jos ulosotossa oleva lyhentää velkaansa sovitulla tavalla, miksi tuhlata aikaa ja rahaa noiden pennosten takia? 

Vierailija
18/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtaimistoa ei  hae, mutta kyllä hakee sellaista tavaraa, joka ei ole välttämätöntä kuten esimerkiksi keräilykokoelmia, jos niillä on myyntiarvoa.

Voi olla, että nainen ei ole ulosotossa ja jos on, hänen toistuvaistulostaan kertyy riittävästi eikä kukaan velkoja ole vaatinut omaisuuden ulosmittausta.

Miten tuon keräilykokoelmankin määrittää. 

Minulla on kavereita joilla on erittäin arvokkaat Magic: The Gathering kokoelmat, mutta osaisiko ulosotto edes selvittää kokoelman arvoa, saati myydä sitä niitä kanavia pitkin, missä maksettaisiin tuo arvo?

Vierailija
19/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne käyvät katsomassa, jos ei itse ilmoita vastaksessaan, että ei omista mitään rahanarvoista. Jopa rotukoira voidaan viedä, jos se ei ole vanha luuska.

Vierailija
20/35 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne käyvät katsomassa, jos ei itse ilmoita vastaksessaan, että ei omista mitään rahanarvoista. Jopa rotukoira voidaan viedä, jos se ei ole vanha luuska.

En mä ole ainakaan mitää ilmoittanut eikä ole kukaan tullut mitään tarkistamaan. Palkasta menee ulosottoon n.700€/kk, että se kai riittää heille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä