Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehesi shower vai grower?

Vierailija
23.08.2025 |

Mun mies on grower. Epäilen, että enemmistö miehistä on.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentouttava aamupano alla. Mieheni on grower hyvin vahvasti. Onneksi näin päin.

Vierailija
22/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shower. Mieheni on harvinaisen hyvin varusteltu ja kalu on velttonakin tosi pitkä. Eikä se erektiossa enää paljon pituutta kasva lisää, mutta paksuutta tulee kyllä lisää.

Sama minun ukolla. Tämä on minulle ihan sama muuten mikä on, mutta tietyissä housuissa välillä hävettää, kun itse sen huomaan, että monet kiinnittävät huomiota tähän. Siis jotkut löysemmät shortsitkin kesäaikaan, niin pönöttää ja heiluu vähän irstaan näköisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shower selvästi, esittelee kaluaan julkisesti pusikosta hypäten, usein myös uimarannoilla ja yliopistojen lälhellä.

Vierailija
24/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että valtaosa miehistä on growereita ja että koko shower-juttu perustuu puhtaasti lämpötilavaihteluihin.

Kalun kokohan riippuu siitä kuinka kylmä on, se reagoi lämpötilaan. Miehelläni on kylmettyneenä pakkaskeleillä ollut lähes ihon sisälle kurtistunut noin kolmen sentin nysä. Lemmenleikeissä sillä on mittaa noin 15 cm, eli parhaimmillaan/pahimmillaan pituutta tulee lisää 5x.

Normaali lepotila näyttää olevan noin 8-9cm, eli kasvua tulee noin 65-70%.

Vierailija
25/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grower hyvinkin. Vaikka anatomia onkin aika tuttua, niin kyllä se miehen elimen "kasvaminen" juhlakuntoon on vähän ihmeellinen näky vieläkin. Mutta hyvällä tavalla, kun tietää itse olevansa siihen osallinen.