Koska viimeksi olit hautajaisissa? Minä 20 vuotta sitten.
Kommentit (112)
Viime vuonna elokuussa. Nyt kuoli serkkuni isä ja laitoin hänelle vain suruadressin. Mieheni sairastui syöpään, emmekä pääse hautajaisiin.
Viimeiset 3 vuotta olen ollut kerran kuussa hautajaisissa. Taas kohta menen. Koko suku, työkaverit ja ystävät ovat ilmeisesti päättäneet jättää maallisen elämän.
3 vuotta sitten veljeni hautajaisissa. En käy sellaisten hautajaisissa, jotka eivät ole pitäneet yhteyttä muutamaan vuoteen. Olen myös tehnyt tahtoni, jossa määrään, ettei hautajaisiini saa tulla yhtäkään turhaa " ystävää" eikä sukulaista, jotka eivät ole olleet yhteyksissä, eivät ole kiinnostuneita asioistani. Sukulaiset myös olen tehokkaasti rajannut pois, koska ei tarvitse tulla, kun ei ole kutsu kelvannut ennenkään.
Viime vuonna isäni hautajaiset, sitä ennen isoäitini jotain kymmenen vuotta sitten.
Viime vuoden syksynä. Isän puolella suvussa on vielä sen verran paljon ihmisiä elossa, että näillä näkymin tulen vierailemaan vielä monissa hautajaisissa.
Syksyllä 2021. Hyvin pienet. Järjestin ne. Neljä vierasta. Olivat kuitenkin kauniit ja hyvät virret.
viime vuonna mummon hautajaisissa, kannoin arkkua.
sitä ennen molemmat vanhemmat vuoden välein n 10v sitten
4 vuotta sitten (2021)