Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monennenko vauvan jälkeen vauvankaipuu ' sammuu' ?

Vierailija
05.04.2007 |

Vai sammuuko ikinä? Meillä nyt kaksi lasta, nuorempi vielä pieni vauva. Ja taas sama kuin viime kerralla, heti tekisi mieli uutta vauvaa, kauhistuttaa ajatus että aivan pian tämä vauva-aika on taas ohi :-/

Millaisia kokemuksia teillä muilla on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisella ja keskimmäisellä on 3v ikäeroa. Nyt nuorin täyttää kohta 2v enkä voisi kuvitellakaan saavani lähitulevaisuudessa uutta vauvaa ;)

Vierailija
2/6 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lopullisesti. Luonto tikanpojan puuhun ajaa jne... Ja siis sama, onko lapsia kaksi vai kaksitoista, kaikki sanovat samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun on vaikeuksia kestää uhmaikiä yms...

Vierailija
4/6 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan ne vaavit sulosia, mut en mää itselle halua lisää :) yksi 9-vuotias riittää hyvin :p olen niin mukavuudenhaluinen etten halua valvoa, olla raskaana enkä ottaa vastuuta useammasta lapsesta. tahdon myös antaa lapselleni aikaa ja yhdessäoloa, sitä hän ei saisi niin paljon jos olisi enemmän lapsia, koska olen töissä. Töitäni en muuten ikinä vaihtaisi vauvan kanssa kotona olemiseen.

ja haluan, että mulla on varaa ylläpitää lapselle hyvää elintasoa ja auttaa sitten kun opiskelee yms... usealla lapsella se ei olisi niin itsestäänselvyys.

Vierailija
5/6 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis lopullisesti. Luonto tikanpojan puuhun ajaa jne... Ja siis sama, onko lapsia kaksi vai kaksitoista, kaikki sanovat samaa.

Olen jo vanha kuusinkertainen mummi!

Tosin olen todennut että en jaksaisi enää pienten lasten kanssa kun lapsenlapset yökylässä!

Ihan kiva heidän kanssaan mutta todella ihana kun lähtevät kotiinsa.

Nautin aina suunnattomasti raskausajasta ja ikävöin edelleen vatsaa.

Onneksi näen enneunia ja kaikki lapsenlapsetolen nähnyt unissa isolla mahallani ja sen jälkeen olen hoitanut vastasyntynyttä.

Toivottavasti näen kuopuksenkin lapsenlapset. Minä nyt pian 52v ja kuopus 12v!

Minut kerran elvytewtty ja paljon tauteja.

Vierailija
6/6 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun näkee ja tietää mitä niistä vauvoista kasvaa... ja miten äkkiä... Myönnän rajani ja uskon, että minulle sopiva lapsimäärä on tämä kolme, enää en vauvakuumeeseen lankea. Mutta ihan tosissaan, onhan ne lapset aivan ihania vähän isompinakin, vaikka sitä hulabaloota riittääkin vaikka naapureille asti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi