Luen kirjaston kirjoja aina vessassa, mitäs te mummot siihen sanotte?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma kirjojen mukana kulkeutuu luteita...siksi en enää lainaa kirjastosta
Kuulemma? Mirkku kertoi?
Pidät myös varmaan kirjanmerkkeinä käytettyjä pumpulipuikkoja tai hammasväliharjoja?
Nauran sulle ku saat peräpukamia tosta
Miksi sä luet niitä vessassa? Eikö kämpässäsi olisi kivempiakin paikkoja lukemiseen? Ehditkö muka oikeasti lukemaan esim. pskalla käydessäsi? Tällaisia ihmisiä en ymmärrä ollenkaan. Kun mä käyn pskalla, niin mä en ehtisi lukemaan siinä kuin yhden lauseen.
Vierailija kirjoitti:
Vastustan yhteiskunnan rahoilla ylläpidettäviä kirjastoja ja siksi pyyhin kirjastokirjoihin sormellani kakkaa ja pyyhin näkyvän kakan pois. Teen tämän usein kirjaston vessassa enkä edes lainaa kirjoja.
Mene hoitoon.
Luen myös kirjaston kirjoja veskissä. Hieman ällöttää se kun ajattelen muiden myös hiplanneen samoja sivuja. Aina ennen sivun kääntämistä steriloin sormeni päästämällä pienen virtsasuihkun niiden päälle. Virtsa on onneksi hyvä luonnollinen sterilointiaine.
höpö höpö taas
sä et oo lukenut yhtään kirjaa koulun jälkeen
Minkälaista sontaa teillä oikein on, kun pitää istua pöntöllä niin kauan, että ehtii lukea kirjaa?
Ethän osaa edes lukea. Persu raukka...
Japanilainen nainen kertoi, että kirjojen haju alkaa kakattaa ja siksi Japanissa on aina kirjakaupassa vessa. Ap:lla on selvästi aasialaista dnaata
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä luet niitä vessassa? Eikö kämpässäsi olisi kivempiakin paikkoja lukemiseen? Ehditkö muka oikeasti lukemaan esim. pskalla käydessäsi? Tällaisia ihmisiä en ymmärrä ollenkaan. Kun mä käyn pskalla, niin mä en ehtisi lukemaan siinä kuin yhden lauseen.
Eihän nyt yhden sivun lukemiseen montaa sekuntia mene. Hyvin siinä ehtii pari aukeamaa kahlata eteenpäin.
ap. minä pyyhin niillä tapapuoleni, mitäs siihen sanot.
Kuuntelen äänikirjoja
N 75 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nyt yhden sivun lukemiseen montaa sekuntia mene. Hyvin siinä ehtii pari aukeamaa kahlata eteenpäin.
Paskantamiseen ei mene kuin sekunti, joten olet tosi nopea lukemaan. Miksi muuten luet huonoja kirjoja?
Samapa tuo. Olen sen verran rikas, että ostan kirjat uutena, en tarvitse kirjaston palveluja.
Luen sellaista kirjaa, joka alkaa väsyttämään. Sängyssä siis luen ja aina tietokirjoja. Ja eihän siinä; missä tahansa voi lukea, kunhan lukee.
- n69v -
Kerran loppui vessapaperi kesken ja dekkarista katosi loppuratkaisu.