Onko muita, jotka asuvat kaupunkinne huonomaineisimmalla alueella, mutta olette kuitenkin ns. normaaleja työssäkäyviä ihmisiä
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asun pientaloalueella Kannelmäessä. Täällä on erikseen tuo betoninen vuokra-asukkaiden puoli ja sitten tämä vehreän puistomainen omistusasujien puoli joen rannassa.
Junan tuomat tietysti näkee vain sen puolen, mitä junan ikkunasta näkee ja mieltävät sen ainoaksi Kannelmäeksi.
Kasvoin 80-luvulla Kantsussa ja vanhempani asui siellä lopun ikäänsä. Ei siellä ole enää mitään parempaa puolta. Kaunis joen varsi joo (Mätäjoki nimeltään, tiedoksi paikkaa tuntemattomille), mutta Kannelmäkikin on pilalla.
Kyllä on, et vain ole käynyt täällä. Omenapuut pihalla ja hyvin hoidetut puutarhat. Kilometrin päässä Kannelmäen asemasta. Ehkä sinun tuttavapiirissäsi ei ollut pientaloalueen asukkaita. Sinä ja tuttavaperheesi kuuluitte alimpaan tulodesiiliin. Mutta tosiaan, se betoninen v
Tunnenhan minä alueen. Kannelmäki ja Malminkartano, joka paikka siellä on tuttua. Tiedän kyllä kaikki pientalot aina sieltä Pelimannin suunnilta entisen EKY:n tienoille. Juu, pitkä pätkä niitä siellä on. En tosiaan muuttaisi sinne. Enkä pellon toiselle puolelle Malminkartanon rivareihinkaan.
Aiemmin Kantsussa oli hyvää aluetta se vanha puoli, kirkon ja ostarin takana. Ei ole enää. Hyvä silti jos joku siellä viihtyy. Minä tykkäsin vanhasta Kantsusta.
Ainakin palstan mukaan P-Haaga on kauhea slummi, mutta oikein naurattaa miten tämä talo on niin keskiluokkainen kuin voi olla. Tulen usein harrastuksista kotiin klo 22 jälkeen ja kaikkialla on aivan kuollutta.
Hämeenlinnassa asun ja aika huono maineisella alueella.
Muuten melko rauhallinen talo, mutta somalit aiheuttavat häiriöitä lähinnä helvetillisellä meluamisellaan.
Ei mitään tapoja tai kunnioitusta muita kohtaan näillä.