Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein juot alkoholia?

Vierailija
23.08.2025 |

-Vain juhliessa?

-Saunassa?

-Viikonloppuna?

-Hyvän ruoan kanssa?

-Joka ilta? 

-Suruun? iloon?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän noita kaikkia.

Vierailija
2/51 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juonut 10 vuoteen. Nyt juon joka viikko koska on tylsää eikä töihin enää pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytännössä koskaan. Olen viime vuosina käynyt kahdesti piknik-risteilyllä työporukan kanssa ja ne ovat ainoat tilaisuudet joissa olen juonut alkoholia pari drinkkiä molemmilla reissuilla, näitä edeltävän juomisen muistan kaverini synttärireissulta josta on 6 vuotta aikaa.

Vierailija
4/51 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. 

Vierailija
5/51 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa yleensä, joskus pari kertaa kuussa. Voisi olla harvemmin. 

Vierailija
6/51 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlissa shamppanjan 0 - 2 kertaa/vuosi.

Vierailija
7/51 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo enää alkoholia. Se on ihan turha myrkky, jolla menee rahat ja terveys. Jännä tilanne, kun ennen sitä koki jääneensä jostakin paitsi, jos ei saanut alkoholia ja muilla oli, mutta nyt on sillein, että onneksi minun ei tarvitse enää juoda! 

Vierailija
8/51 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä

Vierailija
9/51 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle.

Vierailija
10/51 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa ehkä. Yleensä yhden oluen tai lasin viiniä. Kesäisin käyn ulkona ehkä kerran kuussa ja silloin juon 3-5 annosta, mikä tarkoittaa itselläni jo pientä hiprakkaa. Tuota enemmän en juo edes joka vuosi, mutta ehkä kerran viidessä vuodessa juon liikaa ja olen ihan kännissä. 

En juo mihinkään mielialoihin. Kotona alkoholi liittyy rentoutumiseen ja ulkona ystävien kanssa tunnelman nostattamiseen.

N45

Vierailija
11/51 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisen satunnaisesti. Lomamatkoillla menee joka päivä jotain, ainakin viiniä ruuan kanssa.  Saunajuomat mökillä viikonloppuisin. Kaveritapaamisissa lasi, pari skumppaa on aika tavallista.  Kotona yksin ei koskaan pisaraakaan.  Meneehän sitä siis, mutta ei ikinä humalahakuisesti, nautinto on juomien raikkaus ja maku, pieni rentoutuminen.  Ei ole tarkoitus muuttaa juomatapoja.  

Vierailija
12/51 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ollenkaan sairauden takia.

Vierailija
13/51 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo enää alkoholia. Se on ihan turha myrkky, jolla menee rahat ja terveys. Jännä tilanne, kun ennen sitä koki jääneensä jostakin paitsi, jos ei saanut alkoholia ja muilla oli, mutta nyt on sillein, että onneksi minun ei tarvitse enää juoda! 

Rahojenkin haaskaaminen nyt vielä menettelee koska niitä saa aina lisää, mutta terveyden saaminen takaisin onkin sitten hankalampaa tai pahimmillaan jopa mahdotonta. Se on se murskaavin perkele dokaamisessa.

Vierailija
14/51 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, juon jotain muuta.

Vierailija
15/51 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän tässä kysyttiin?? 

Vierailija
16/51 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiseen alkoholia koskevaan ketjuun tulee aina näitä tämän kommentoijan kaltaisia torspoja vain ilmoittaakseen että eivät juo alkoholia. En voi käsittää.

Vierailija
17/51 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suksi v**tuun tästä ketjusta sitten.

Vierailija
18/51 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää ollenkaan sairauden takia.

Sitäkö tässä kysyttiin?

Vierailija
19/51 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä

Sitäkö tässä kysyttiin?

Vierailija
20/51 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla, lounaalla ja iltapäivällä. Joskus myös nukkumaan mennessä ja silloin tällöin kesken unien.