Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oma seksuaalisuus häiritsee

Vierailija
23.08.2025 |

Onko täällä muita, joita oma seksuaalisuus häiritsee? Usein kuulee puhuttavan miten ihana asia seksi ja seksuaalisuus elämässä on, miten se tuo kaikkea mukavaa ja merkitystä elämään. Oma kokemukseni on täysin toisenlainen. Seksuaalisuuteni on kuin syöpä. Se kalvaa ja vaatii, aiheuttaa itseinhoa ja -vihaa. En pysty toteuttamaan sitä terveellä tavalla, olen aiheuttanut sen takia itselleni ja muille paljon pahaa. Inhoan elämääni sen kanssa ja sen takia. En tiedä mitä pitäisi sen kanssa tehdä. En jaksa enää näin.

Onko kenelläkään muulla ollut samanlaisia ongelmia? Miten olette päässeet elämässänne eteenpäin?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se sun seksuaalisuus sit on? 

Vierailija
2/56 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on? Haluaisin siitä eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea asiasta on mitään keskustella jos ei yhtään tiedä mistä tässä puhutaan. 

Mutta jos halusi oli vaan ilmoittaa että et tykkää seksuaalisuudesta ja haluat siitä eroon, niin roger!

Vierailija
4/56 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea asiasta on mitään keskustella jos ei yhtään tiedä mistä tässä puhutaan. 

Mutta jos halusi oli vaan ilmoittaa että et tykkää seksuaalisuudesta ja haluat siitä eroon, niin roger!

Kuka on Roger ja miten hän tähän liittyy?

Vierailija
5/56 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Itselläni addiktion piirteitä, tai ehkä olen hypomaaninen. Viimeisimpänä esimerkkinä kun varattuna menin työpaikan puolta nuoremman pojan kanssa sänkyyn. Itse nelikymppinen.

Vierailija
6/56 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullun piirteitä.

Vierailija
7/56 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Itselläni addiktion piirteitä, tai ehkä olen hypomaaninen. Viimeisimpänä esimerkkinä kun varattuna menin työpaikan puolta nuoremman pojan kanssa sänkyyn. Itse nelikymppinen.

Mitä olet tehnyt ongelmalle? Oletko löytänyt apua jostakin?

Vierailija
8/56 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet tehnyt ongelmalle? Oletko löytänyt apua jostakin?

En.

Vierailija
9/56 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea vastata mitään noilla lähtötiedoilla. Onko ap nainen vai mies? Onko se seksuaalisuus sellaista, että kyseessä joku laiton tai vaarallinen juttu vai muuten vaan joku erityisempi fetissi joka ahdistaa, vaikka siinä ei ole mitään väärää sinänsä. Seksuaalisuutta ei tietääkseni voi sammuttaa, mutta jotenkin sen roolia voinee pienentää, mutta varmaan joku asian ammattilainen olisi parempi neuvomaan.

Vierailija
10/56 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea vastata mitään noilla lähtötiedoilla. Onko ap nainen vai mies? Onko se seksuaalisuus sellaista, että kyseessä joku laiton tai vaarallinen juttu vai muuten vaan joku erityisempi fetissi joka ahdistaa, vaikka siinä ei ole mitään väärää sinänsä. Seksuaalisuutta ei tietääkseni voi sammuttaa, mutta jotenkin sen roolia voinee pienentää, mutta varmaan joku asian ammattilainen olisi parempi neuvomaan.

Fetissi, joka ahdistaa ja jota on käytännössä mahdotonta toteuttaa terveessä parisuhteessa. Mistä sellaisen ammattilaisen löytäisi?

Vierailija
11/56 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen väliä sukupuolella on?

Vierailija
12/56 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhana eläkeläisenä voin todeta, että huomattavasti pienempi vietti olisi saanut olla. Aikaa haaskaantui elämästä mokomaan ja jonninjoutavaan seksihommasteluun.

Vierailija
13/56 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole helppoa eheytyshoitoa seksivietin sammuttamiseksi? Moni varmaan haluaisi.

Vierailija
14/56 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole helppoa eheytyshoitoa seksivietin sammuttamiseksi? Moni varmaan haluaisi.

Minä ainakin haluaisin. Elämä on yhtä kärsimystä tämän kanssa.

Vierailija
15/56 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä kanssa?

Vierailija
16/56 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä kanssa?

Oman seksuaalisuuteni.

Vierailija
17/56 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä kanssa?

Oman seksuaalisuuteni.

Mikä se seksuaalisuutesi on sitten?

Vierailija
18/56 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä kanssa?

Oman seksuaalisuuteni.

Mikä se seksuaalisuutesi on sitten?

Jospa lukisit aiemmat viestit tässä ketjussa.

Vierailija
19/56 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko AP kaapissa? Että perheenäiti tai -isä haluaisikin samaa sukupuolta? Vai onko kyseessä hyperseksuaalinen nymfo? Vai joku kuolleista ruumiista innostunut sekopää? Ei voi tietää.

(Seksi)Addiktiosta olen joskus kuullut sanottavan että niin kauan kuin se ei haittaa normaalia elämää, sen kanssa voi elää.

Vierailija
20/56 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onko AP kaapissa? Että perheenäiti tai -isä haluaisikin samaa sukupuolta? Vai onko kyseessä hyperseksuaalinen nymfo? Vai joku kuolleista ruumiista innostunut sekopää? Ei voi tietää.

(Seksi)Addiktiosta olen joskus kuullut sanottavan että niin kauan kuin se ei haittaa normaalia elämää, sen kanssa voi elää.

En ole kaapissa, olen todennut etten voi toteuttaa epätervettä seksuaalisuuttani terveessä suhteessa. Ja kohdallani tämä haittaa elämää merkittävästi. En ymmärrä tätä ihmeellistä dissaamista ja turhien kyselemistä. Mistä saisin apua, keinoja, vertaistukea, elääkseni tämän kanssa?