Olen nukkunut vuosia patjalla
Kommentit (84)
Kuinka pienessä kämpässä te oikein asutte, kun ei sinne edes sänky mahdu?
Vierailija kirjoitti:
Mää oon vuoisikymmeniä syöny ruuat lautaselta.
Onpa erikoista, kerro lisää😄
Oliko se niin, että siellä olympiakylässä oli ainakin joidenkin kisojen aikaan pahvista kyhätyt sängyt?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaks sänkyä. Voi vaihtaa kesken unien
Eipäs hypitä sängystä sänkyyn.
Olen joskus maininnut, että minulla on kaikki omat hampaat. Ei poistettuja, ei irronneita + edelleen 0 reikää. Tämä ilmeisesti ärsyttää jotakin, jolla huonompi suun kalusto, koska on usein minun viestini perässä heittämässä tekari/karies-parodontiitti-humööriä. Aivan kuin toisen hyvät leegot olisi häneltä pois.
Suomalainen perisynti, kateus, ilmenee monin tavoin.
🤔
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja taas näitä ihan tyhjäpäisiä aloituksiasi.
Kiinnosti avata 👍
Vierailija kirjoitti:
Oliko se niin, että siellä olympiakylässä oli ainakin joidenkin kisojen aikaan pahvista kyhätyt sängyt?
Jottei seksi onnistuisi. Kuitenkin jaettiin miljoonia kondomeja. Varmaan pystypanoon sitten.
Mulla on omat kädet ja jalat, enkä haluaiskaan muiden käsiä tai jalkoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus maininnut, että minulla on kaikki omat hampaat. Ei poistettuja, ei irronneita + edelleen 0 reikää. Tämä ilmeisesti ärsyttää jotakin, jolla huonompi suun kalusto, koska on usein minun viestini perässä heittämässä tekari/karies-parodontiitti-humööriä. Aivan kuin toisen hyvät leegot olisi häneltä pois.
Suomalainen perisynti, kateus, ilmenee monin tavoin.
🤔
Upeasti olet hampaistasi huolta pitänyt 👍 niin minäkin mutta paikkoja on.
Vierailija kirjoitti:
Mä nukun patjallani yksin 160 cm leveässä sängyssä. Vituttaako, ap?
Mitä erityistä tuossa on.
Niin mitäs tuossa nyt on? Niin nukkuu moni muukin. Eroja voi olla siinä että onko se patja lattialla, runkopatja jaloilla vai patja sängyssä.
Niin eli nukun siis patjalla lattialla. Miehellä on sänky eli vuodesohva ja teinillä on huoneessaan sänky. Mies kuorsaa, niin en halua hänen kanssaan nukkua. Talo on kyllä liian pieni, mutta miehen mukaan ei ole varaa muuttaakaan. Koskaan en ole huumeita käyttänyt. En edes kokeillut niitä. Sairaudet vei hampaani.ap
Nämä vaikuttavat trållin pilaviesteiltä.
En tunne Valiksen taustoja, mutta
nämä taitavat olla täysin kiusalla tehtyä.
Olen pahoillani, Valis.