Olen nukkunut vuosia patjalla
Kommentit (84)
Erikoista on se, että teit tästäkin asiasta aloituksen ja ihmettelet onko se muka erikoista. Huomatkaa nyt, kattokaa mua!!
Me ostettiin monen tonnin jenkkisänky ja täytyy kyllä sanoa, että on se hyvä. Nukkuu aivan eri lailla ja aamulla on pirteä. Nainen painaa paljon enemmän kuin minä ja on myös tyytyväinen.
Minä nukun vähän väliä suihkukopin lattialla. Lattialämmitys lämmittää niin mukavasti selkää. Huono puoli on se, että pitää maata jalat koukussa, kun tilaa on metri kertaa metri.
Niin minäkin, ihan heti syntymästäni saakka. Se, että patjani on aina ollut sängyssä, on ihan perusjuttu eikä mitään ylellisyyttä kuten se sinun säälittävässä elämässäsi ilmeisesti olisi.
Vierailija kirjoitti:
Turn Off.
Ap on kuule naimisissa. Ja tukevasti, eroaminen kestänyt vuosikaudet...
Nuorena halpispatjan puuvillapäällinen hengitti eikä ongelmia tullut. Ne myös lärtsähti 1-2 vuodessa.
Nyt ikean patjassa on muovintapainen alaosa ja kieltämättä shokki kun löysi homerinkulan lantion kohdalta. Minä joka suihkautan bideellä nopeasti joka vc käynnillä eikä muuten haise. Mutta kyllähän tuo haisi. Pesin päällisen ja suihkautan sanytol desinfiointiainetta niin ei sentään hometta enää kasva. Nyt laitan patjan alle lantion kohdalle pienen mikrokuituliinan jonka pesen usein. Mutta kai se on sänky jossain vaiheessa ostettava tähänkin huoneeseen. Ikean patja on kyllä hinta-laatusuhteeltaan hyvä.
Patjasta lattialla voi tulla mieleen joku narkkikämppä, mutta kyllä patjallakin voi olla puhtaat petivaatteet ja hyvä patja.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista on se, että teit tästäkin asiasta aloituksen ja ihmettelet onko se muka erikoista. Huomatkaa nyt, kattokaa mua!!
No se sai ekan patjansa ja luulee että se on kovinkin harvinaista herkkua.
Meillä varakkaammilla on patjan alla sänky ja ympärillä kuiva ja lämmin asunto. Ei käy veto eikä homehdu patja maata vasten.
Juu, ei vuosien nukkuminen ole mitenkään outoa😴
Toivottavasti kukaan ei käy laittamassa hernettä patjan alle, ettei prinsessa herää...
Kannattaa alkaa säästämään kunnon sänkyyn. Kymmenen vuoden päästä voi olla vaikea kammeta lattianraosta ylös.
Patja- ja sänkyostokset edessä täälläkin
muuton jälkeen. Tämä patja menee
hävitykseen. Hommasin Savoon vain kapean
sinkkupedin yhdelle; hoikalle
allekirjoittaneelle. Seuraavana parisänky.
Tiedän kuusikymppisen miehen, joka nukkuu joka yö lattialla, ilman mitään pehmuketta. Omistaa puisen tuolin, muutamia keittiövälineitä, vaatteita, kenkiä, joitain muita irtotavaroita... muuttaminen on helppoa. On elänyt jo 30 vuotta tällä tavalla.
Mä vaihdoin patjat alkuvuodesta. Sänkyrunko on italialaista designiä. Taivutettua terästä, ei halpa.
Unikulma myy kivoja hiilikuitulakanoita, aluslakana tuplasänkyyn vain 160€ ja tuplaleveä pussilakana hilkun alle 300€.
Valis! Joko se uusi (4v, edelleen velkaa) autonne on ajokunnossa? Äijäs korjannut sitä omin lupineen koko kesän.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena halpispatjan puuvillapäällinen hengitti eikä ongelmia tullut. Ne myös lärtsähti 1-2 vuodessa.
Nyt ikean patjassa on muovintapainen alaosa ja kieltämättä shokki kun löysi homerinkulan lantion kohdalta. Minä joka suihkautan bideellä nopeasti joka vc käynnillä eikä muuten haise. Mutta kyllähän tuo haisi. Pesin päällisen ja suihkautan sanytol desinfiointiainetta niin ei sentään hometta enää kasva. Nyt laitan patjan alle lantion kohdalle pienen mikrokuituliinan jonka pesen usein. Mutta kai se on sänky jossain vaiheessa ostettava tähänkin huoneeseen. Ikean patja on kyllä hinta-laatusuhteeltaan hyvä.
YÖK sun hygienua
No onko se erikoista, vai ei? Pitääkö tätä suurta filosofista kysymystä kysyä vaikkapa Trumpilta🤠?
Tosin sieltä on tapana tulla ne vastaukset pyytämättäkin.
Eikö teillä ole sänkyä?