Miten oot tänään pitänyt huolta sun mielenterveydestä?
Lopettelin työt hyvissä ajoin, nukuin rennoin mielin päikkärit, söin suklaata, kuuntelin musaa ja kävin äsken auringonlaskun aikaan kävelyllä :)
Kommentit (29)
Siivosin asunnon ja siinä sivussa muutaman ihmisen yhteystiedot pois puhelimesta.
Tein tuhat vatsalihas liikettä, 30 kertaa habaa, 50 etunojapunnerrusta 20 kilon reppu selässä, 10 kilometrin lenkki ja saunaan. Saunajuomana muumi limonadi.
Skippasin toisen luennon ja tulin provoilemaan tänne jo klo. 11
Vierailija kirjoitti:
Lähden tästä karaokeen laulamaan What A Wonderful World.
-winner-
Niin karmee biisi, että viimeinenkin hippu mielenterveyttä lähtee menemään.
Varmaan on henkilöstä kiinni, mutta itse tiedän että kun alkaa päikkärit maistua, on aika miettiä elämään sellaisia muutoksia, ettei päiväunia tarvita. Pitempi yöuni, parempi ruokavalio tms.
Epäsäännöllinen unirytmi ei ainakaan tue mielenterveyttä.
Venyttelin aila huolella kroppaa ennekuin nousin ylös. Olen jo 63, joten jos en venyttele yhtään, on eka 20 min yhtä köpöttelyä.
Laitoin puhelimesta soimaan Ed Sheeran best of. Aamiaisen jälkeen aloin töihin. Pikkuhiljaa tässä hivuttelen hommia. Lounaan jälkeen otaan päikkärit, ne tekee hyvää aina!
En ole viikkoon pimplannut yhtään viiniä, en lasillistakaan. Vaikuttaa tosiaankin mielentervryteeni.
Luen miesviha-aloituksia ja olen onnellinen että olen palstan spermaviemäreitä parempi ihminen
Pelasin Minecraftia, ja joo ihan aikuinen olen.
Siitä asti pelannut kun peli julkaistiin vuosia sitten.
Iso projekti menossa jota rakentelen yhä.