onkos huhtiksia 06
Kommentit (3)
Oon kirjoitellut vauvapalstalle huhtis 06 syntyneet. Tosin viimeaikoina on jäänyt vähemmälle. Meillä Joona viettää huomenna 1-v. päiväänsä, joten siirryin tänne taapero puolelle. Nyt en ehdi enempää kirjoitella, yritän enemmän paremmalla ajalla. Toivottavasti muutkin innostuisi kertomaan kuulumisia :)
Mother74 ja Joona
Raskaus aikana kirjoittelin minäkin useammin, mutta viime aikoina ei ylimääräistä aikaa juuri ole ollut=).
Meidän pikkuneiti täyttää 22.4 ja synttäreitä kovasti suunnitellaan ja kuvaus on meillekin jo varattu. toivottavasti suostuu neiti hymyilemään kuvaaja SEDÄLLE, vierastaa yleensä miehiä=( mutta naisia ei vierasta ollenkaan=).
Meillä on päivät aika vauhdikkaita, kävely harjoitukset aloitti himpun vailla 10kk ja tasan 10kk mentiin jo kovaa. Mutta nyt ei pysytä pystyssä ei sitten millään, ei varmaan enään keskity kävelemiseen ja tasapainoiluun, vaan koheltaa samalla kaikkea muuta (taputtelee, pyörii, juoksee ja muuten vaan pelleilee) joten nurin mennään ryminällä usein! Juokseminen tai oikeastaan kovaa kävely on nyt kivaa, kauheeta kyytiä pitää mennä paikasta toiseen ja joka paikkaan pitää yrittää kiivetä!
Meidän neiti on oikean pippurinen tapaus! Perusluonteeltaan oikein iloinen ja hymyilevä, mutta jos hän jotain haluaa niin se ei kyllä jää keneltäkään epäselväksi! Huutaa, kiljuu, hyppii ja pomppii ja viimeiseksi heittäytyy lattialle kun huomaa että tulen hakemaan pois. Ja sitten yhtä nopeasti laantuu ja on taas iloinen oma itsensä. Meillä ei ole ikinä saanut mitään huutamalla läpi, mutta tämä neiti taitaa olla niin jästipää että ei ihan heti usko, vaan pitää joka kerta kokeilla uudestaan että josko nyt äiti antaisi periksi! Olen kuulemma itsekin ollut pienenä tosi pippurinen...joten pitää syyllistä varmaan etsiä peilistä! No pärjääpähän siten myöhemmin ku uskaltaa ilmaista oman mielipiteen! Rajoja kokeillaan ja isiä uskoo paremmin kuin minua. On muutenkin oikein isin tyttö!
Puistossa käyminen on neidistä kivaa, erityisesti liukumäki! Vauvauinnissa ja muskarissa käydään myös viikoittain.
Mä palaan töihin syksyllä, joten sitten olisi hoitoon meno....jos raaskin pikkusta hoitoon silloin laittaa....katellaan tilannetta syksyllä uudestaan.
Nyt taisi neiti heräillä.....
niin onkos huhtiksia 06 jo tällä puolella vai ootteko kadonneet kokonaan?? kirjoittelin teidän kanssanne, varsinkin raskausaikana päivittäin, sittemmin kun poika syntyi on netin käyttö vähentynyt.. hmm miksiköhän :) niin.. olisi kiva kuulla kuulumisia ja kirjoitella kanssanne..
mun pikkupoikani synttärit on 27.4, niitä odotellessa.. neuvola on sen jälkeen ja 1-vuotskuvaus on jo tilattu.. varmaan on joku 80cm pitkä ja painoa varmaan 10-11 kiloa.. iloinen pikkumies, joka aina vaan naureskelee, mutta on löytänyt itsestään kovan äänen ja kiljuu koko ajan.. äitillä menee hermot välillä, muttei sellaiselle enkelille voi olla vihainen kun tulee luokse ja naureskelee.. :) leluja löytyy roppakaupalla ja niillä tykkää touhuta.. kävelemään oppisi 10 kuukauden iässä ja hampaita on 6.. hampaita alkoi ilmestymään vasta 8 kuukauden iässä.. niitä odoteltiin..
turussa asutaan, kaksiossa vieläkin.. pitäisi ruveta pian kattelemaan isompaa asuntoa, että olohuone olisi olohuone eikä yks iso lelukasa.. omassa sängyssään poika on nukkunut koko ajan ja nukkuu hyvin.. välillä on öitä että nukkuu koko yön, mutta useimmiten herää kerran ja saa maitopullon.. siitä pitäisi kyllä päästä eroon ja toivottavasti pian rupeaisi nukkumaan kaikki yöt kokonaan.. vielä ollaan kotona, hoitotarvetta ei vielä ole, kun äiti ei ihan vielä haluaisi hoitoon laittaa, katsotaan sitten kesän jälkeen kun on pikkasen isompi..
tulipas tästä romaani.. no jos huhtiksia 06 löytyy tai muita jotka haluavat jutella niin täällä ollaan..