Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävöitkö puolisoasi kun hän on matkoilla?

Vierailija
22.08.2025 |

Vai oletko vain tyytyväinen kun saat olla itseksesi, etkä mieti puolisoasi hänen matkan aikana juuri yhtään? Ja jos näin on, niin mistä se sinusta kertoo?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ikävä alkaa kun hän on taksissa matkalla lentokentälle.

Vierailija
22/36 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on japanilainen vaimo, joka käy joka vuosi kesällä ja talvella kuukauden kotimaassaan. Kyllä minulla on häntä ikävä, vaikka olemme olleet aviksessa jo neljännesvuosisadan.

Miksi et mene hänen mukaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri. Jos hän on pitkällä reissulla niin sitten. 

Mutta yhdessä kun asuu niin joskus on vaan mukava saada muutama päivä omaa aikaa.

Vierailija
24/36 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä tietyllä tapaa kaipaa toista, vaikka samaan aikaan on tyytyväinen, että molemmat voi viettää "omaa aikaa". Pitäisin huolestuttavana, jos ei tuntisi jonkinlaista kaipausta kumppania kohtaan.

Vierailija
25/36 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan ikävöi, onhan hän olemassa minulle etänäkin!

Just oli työmatkalla 4pv ja minä lähden kohta yli 2kk reissuun (3. pitkä reissu tänävuonna). 

Olemme olleet yhdessä 30v ja siitä suunnilleen puolet kylki kyljessä etätöissä, nyt on välillä ihanaa olla omassa rauhassa vaikka viihdymmekin hienosti yhdessä. Päivittäin soitellaan ja mies tulee luokseni taas lomalle syksymmällä

Vierailija
26/36 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen mieheni kuoli ja häntä oli aina ikävä, jos oli pitkään poissa. Uskon, että olin lliian sitoutunut häneen ja elin enemmän hänen ehdoillaan. Joku sanoo sitä rakkaudeksi, mutta rakkauttahan on monenlaista.

Nykyistä en ikävöi, vaikka on kiva kun hän palaa takaisin. Olemme molemmat itsenäisiä luonteita, niin tuntuu ihan luonnolliselta että kumpikin haluaa ottaa etäisyyttä tai mennä jonnekin muualle välillä. Mielestäni tämä vaihtoehto on paras.

Vierailija
27/36 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri ikävöi ja viihdyn hyvin itsekseni. Puoliso tekee säännöllistä reissutyötä enkä oikeastaan voisi edes olla parisuhteessa jossa ollaan lähes koko ajan yhdessä. 

Vierailija
28/36 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita paria vastausta lukiessa aloin ihmetellä, miksi on pitänyt laittaa mies riesakseen, kun on tyytyväisempi miehen lähtiessä reissuun? Eikö parempi vaihtoehto olisi ollut olla vanhanapiikana?

Kuka silloin maksaa kulut? Elintasoa tässä haetaan, ei miestä.

Vierailija
29/36 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on japanilainen vaimo, joka käy joka vuosi kesällä ja talvella kuukauden kotimaassaan. Kyllä minulla on häntä ikävä, vaikka olemme olleet aviksessa jo neljännesvuosisadan.

Miksi et mene hänen mukaan? 

Minulla on töitä silloin. Työnantaja ei anna pitää niin pitkiä lomia ja kalliiksikin se kävisi. Lisäksi olisin kielipuolena kuin iso lapsi Japanissa, joka kulkisi vaimon perässä. Ehkä aikanaan eläkkeellä.

Vierailija
30/36 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on viikon kaksi matkoilla ja soitellaan joka ilta, niin en ikävöi häntä yhtään. En tiedä, olisiko asia toisin, jos emme soittelisi.

Vierailija
31/36 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita paria vastausta lukiessa aloin ihmetellä, miksi on pitänyt laittaa mies riesakseen, kun on tyytyväisempi miehen lähtiessä reissuun? Eikö parempi vaihtoehto olisi ollut olla vanhanapiikana?

Ihminen voi nauttia sekä yksinolosta että parisuhteessa olosta. Ei se tarkoita, että suhde olisi mitenkään huono, vaikka välillä haluaisi olla ihan yksin.

Vierailija
32/36 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävöin. Jo 32 vuotta kun Hän lähti viimeiselle matkalle...

Lähtikö Thaimaahan eikä ole palannut?

(Sorry).

Vierailija
33/36 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤔

Vierailija
34/36 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl miul vaan on.

Vierailija
35/36 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl miul vaan on.

Ikävä siis.

Vierailija
36/36 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ikävöin enemmän silloin kun hän on kotona. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi