Uskallanko lähteä treffeille sellaisen iän myötä jo vähän pönäköityneen miehen kanssa?
Mies vaikuttaa kivalta ja hauskalta persoonalta, mutta en ole koskaan treffaillut tuollaisia.. selvästi keski-ikäistyneen näköisiä hieman vatsakkaita miehiä. Olemme kyllä keskenämme saman ikäisiä mutta itselläni ei ole vartalotyyppi vielä mitenkään mammamainen, enkä usko olevan vielä pitkään aikaan jatkossakaan.
Aiemmat kumppanit ovat aina olleet urheilullisia ja sopusuhtaisia. Kahden kanssa olen edelleen tekemisissä eikä heidän ruumiinrakenteelleen ole käynyt tuollaista "iskäytymistä" vaikka toisella nykyään lapsia onkin.
Ulkonäkö minulle ei ole välttämättä kaikkein tärkein asia mutta seksi on. Rehellisesti sanottuna mietin miten tällainen vatsakkaampi mies jaksaa vällyjen välissä touhuta kun se on kuitenkin aika fyysistä hommaa. En haluaisi joutua olemaan aina itse se aktiivisempi osapuoli.
Onko tämä ihan hassu huoli? Kertokaa te joilla on kokemusta keski-ikäistyneistä miehistä kumppaneina. Jos palstalla on kuvauksen mukaisia miehiä paikalla, lukisin mielelläni teiltäkin kommentteja.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni kaikki halut mun miestä kohtaan kun sille kasvoi iso pötsi. Seksistä tuli raskasta ähellystä ja hiki virtasi sen naamaa pitkin. Olin tukehtua sen painon alle ja sen muna lyheni monta senttiä ihramahan alle. Ollaan nykyään erottu ja sillä on uusi nainen. Ei käy kateeksi.
Harmi kun vähän jotain tällaista juuri pelkään. Tosin tällä miehellä ei vielä kovin isoa mahaa ole mutta sellainen alkava, ja elämäntavat eivät taida olla kovin liikunnallisia.
Olen jutellut myös toisen mukavan miehen kanssa jonka kanssa fyysinen olemus vaikuttaa paremmin yhteensopivalta. Voisimme esim. harrastaa parijoogaa ja muutakin kivaa kuin vain sitä seksiä. Hänellä taas taloudellinen tilanne taitaa olla melko epävakaa ja sekin mietityttää.
Kumpaakaan en ole vielä tavannut ja tapaaminen voi totta kai muuttaa vielä paljon heistä tullutta kuvaa.
ap
Kannattaa joka puolelta analysoida ja tutkia kaikki asiat ennen tapaamista
Vierailija kirjoitti:
Jos vartalotyyppi on sinulle noin tärkeä, niin älä mene, vaikka tuntuisi kuinka kivalta tyypiltä.
Mitä tarkoitat "noin tärkeällä"?
Monelle se on niin tärkeä että ei tule mieleenkään edes harkita treffejä. Minulle paljon vähemmän tärkeä. Jos voisin tietää että seksi sujuu hyvin vartalotyypistä huolimatta, se ei olisi ollenkaan tärkeä.
ap
Jos vartalotyyppi on sinulle noin tärkeä, niin älä mene, vaikka tuntuisi kuinka kivalta tyypiltä.