Säälin ihmisiä jotka yrittävät kokata kotona
Itse ainakin syön ravintolassa oikean kokin laittamaa ruokaa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittävät? Ei tarvitse yrittää kun onnistuu helposti. Ap kädetön tyyppi ja yrittää jotain patemmuuden tunnetta tällä avauksella saada, huh mikä luuseri
Ei se teiltä oikeen onnistu. Semmoista valjua kurapaskaa se on.
Ja sinä tiedät tämän mistä? Näkee että sua ei ole paljon älynlahjoilla siunattu
Kyllä sen tietää sun kirjoitustyylistä jo. Olet ihan paska hesepelle.
Olen Itä-Suomesta mutta hyvä yritys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittävät? Ei tarvitse yrittää kun onnistuu helposti. Ap kädetön tyyppi ja yrittää jotain patemmuuden tunnetta tällä avauksella saada, huh mikä luuseri
Ei se teiltä oikeen onnistu. Semmoista valjua kurapaskaa se on.
Ja sinä tiedät tämän mistä? Näkee että sua ei ole paljon älynlahjoilla siunattu
Kyllä sen tietää sun kirjoitustyylistä jo. Olet ihan paska hesepelle.
Olen Itä-Suomesta mutta hyvä yritys
Aina vaan pahenee , itä-suomesta, ei osaa laittaa ruokaa, homo, mitä vielä paljastuu??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä mitään yritä vaan mä kokkaan. Osaan tehdä paljon erilaisia ruokia ja olen hyvä siinä. Nautin ruoanlaitosta.
Ap on vajaaälyinen paskatrolli.
Ei niitä sun paskaruokia syö kukaan irvistämättä. Tiedät sen itsekin.
Kylläpä meni paskatrollilla tunteisiin. :D
Älä suotta sääli, se on mukavaa puuhaa ja lopputuloskin suun mukainen. Tänään on ollut savuporokeittoa, muikkuja ja muusia.
Minä en söisi ravintolassa säännöllisesti. Kukaan asiakas ei tiedä kuinka ruokia säilytetään, peseekö kokki käsiään, kaivaako tarjoilija nenäänsä lautasten välissä, mitä tuholaisia ravintolassa yöllä rellestää. Hyi yök! Itse kun kotona tekee saa puhtaampaa ruokaa.
syön kotona kokin lattamaa ruokaa
terv. kokki
En juuri koskaan syö ravintoloista enkä ikinä wolttaa tai tilaa ruokaa kotiin. Paska kokki olen, ei siinä mitään, mutta eipä tartte kyllä muiden mun tuotoksia syödäkään. Itse saan näistä nauttia