Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastatteko puolisoanne?

Vierailija
22.08.2025 |

eihän tuo oikeastaan kaipaa  muuta lisäystä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan , vaikka tunteet ja mieliala välillä heilahtee, niin ei se siitä muutu. 

Vierailija
2/34 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan, mutta ehkä enemmän sydänystävänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
4/34 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
5/34 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ensin miten rakastaminen määritellään?

Vierailija
6/34 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan syvästi ja olen todella kiitollinen hänestä ja hänelle. Pidän myös ulkonäöstä, kiihotun edelleen silloin tällöin jostain mitä hän tekee, ei edes seksuaalisesta.

Mutta intohimoa tai toimivaa seksielämää meillä ei ole koskaan ollut eikä oikein tietynlaista yhteyttäkään. Suhteen pelastus on ehdottomasti se, että aivan kaikesta voidaan puhua. Myös siitä että minun tekisi mieli joskus ajoittain tehdä jauhelihaa koko ukosta kun ollut taas kuukausia ilman seksiä. Noh, näillä mennään, en minä tässä vankina ole. :I

Vierailija
7/34 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan ja intohimoisesti. Tosin niin tekee mieskin. Meillä on edelleen seksiä päivittäin, vaikkei sitä täällä usko kukaan. Yhdessä siis oltu jo 42 vuotta, ja onhan ollut koviankin aikoja ; mustasukkaisuutta yms. mutta kelläpä ei olis pitkässä liitossa.

Ihan varmasti kuolisin  ilman häntä , niin paljon rakastan.

Vierailija
8/34 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kovasti. Aika tuore liitto kun oltu noin 2v yhdessä. Aivan ihana kumppani. Seksiä ei meilläkään ollenkaan mutta rakastan silti. 

Vierailija
9/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä tunteet ovat laantuneet. Lähinnä puoliso ärsyttää. Olen ihastunut toiseen. Avioliitossa yli 30 v.

Vierailija
10/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 vuotta yhdessä ja eroaisin vaimosta, jos tietäisin hänen selviävän.

Tapamme ja piirteemme lähinnä ärsyttävät toisiamme.

Jos voittaisin lotossa maksaisin mielelläni miljoonia päästäkseni elämään yksin.

Eiköhän tuo kerro kaiken.

Vierailija
11/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
12/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan hillittömästi ja olen rakastanut hillittömästi siitä lähtien, kun romanssimme alkoi 57 vuotta sitten. Samoin maailman suloisempi vaimoni minua.  Kynis.mi

Vierailija
13/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan hillittömästi ja olen rakastanut hillittömästi siitä lähtien, kun romanssimme alkoi 57 vuotta sitten. Samoin maailman suloisempi vaimoni minua.  Kynis.mi

Levitteleekö hän herttavittuaan kaikille hampuuseille ja hanttapuleille? 

Vierailija
14/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ajoin vihaan vaimoani ja välillä tunteet on melko neutraalit. Rakastaneeni en voi sanoa enää vuosiin. Seksiä kyllä harrastamme, mutta ei siinä kummoista intohimoa ole ja kaikki erikoisempi jäi pois jo monta vuotta sitten. Enemmän on mekaanista paineiden purkua.

Haaveilen lähes joka päivä erosta, mutta lasten takia en ole sitä tehnyt. Tuskin enää kenellekään muullekaan kelpaisin, mutta mieluummin olisin vaikka yksin lasten kanssa.

Vierailija
15/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tietysti, ja sen toisillemme sanomme joka päivä. Yhdessä ollaan oltu 26 vuotta. 

Vierailija
16/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Jos en rakastaisi ja himoitsisi vaimoani ja hän minua, en olisi parisuhteessa, enkä olisi koskaan ryhtynytkään parisuhteeseen. Nyt oltu koko ikä yhdessä nuoresta lähtien.

Vierailija
17/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakasta, ja mieheni ei rakasta mua. Ei ainakaan näy missään arjessa mitenkään. Silti se ei halua päästää mua pois. Ei kestä olla yksin. Varmaan häpeäksi myös, niiddn suvussa ei ole kukaan muu eronnut. 

Vierailija
18/34 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan, mutta tunne on molemminpuolinen. 

Vierailija
19/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan edelleen entistä puolisoani. Yli 20 vuotta aviossa, erosta nyt 2v. Monet syyt veivät tilanteeseen, ettei meillä ollut aikaa tai jaksamista parisuhteelle. Seksi loppui kokonaan joskus viisi vuotta ennen eroa. Ei kolmansia osapuolia, väkivaltaa tai mitään sellaista, ulkoisesti kaikki oli hyvin.

Mikään ei kuitenkaan muuta sitä, että hän on elämäni rakkaus, one true love,  ja silti itse hain eroa.

Nykyisestä puolisostani pidän ja välitän  todella paljon ja rakastun häneen aina uudelleen ja uudelleen, mutta en rakasta häntä samalla tavoin kuin entistä puolisoani 

Vierailija
20/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme