Postista tuli valkoista jauhoa
En ollut mitään tilannut mutta tuli ilmoitus että olisi paketti. Hain niin on iso pussi sellaista hienoa jauhetta. Miten pystyy testaamaan onko se jotain huumetta?
Kommentit (17)
Laita omaan kahviin ja tarkkaile..tai narkkaile jos on. Tai en suosittele.
Ilmoitus poliisille jos et ole itse tilannut. Henkilötietoja kaapataan ja käytetään kaikenlaiseen bisnekseen....
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitus poliisille jos et ole itse tilannut. Henkilötietoja kaapataan ja käytetään kaikenlaiseen bisnekseen....
Mummo hankkii huumorintajun tms.
Ei poliisille nyt herran tähden. Isot rahat tiedossa kunhan on varovainen.
Vierailija kirjoitti:
Selitä siinä sitten että et ollut tilannut, häkki heilahtaa. Provo tämä on .
No sanot että et ole tilannut ja palauta paketti postiin. Miksi edes avasit toope? Jos et ole tilannut eikä nimee oo paketissa. Vai oliko nimi? Jos ei niin aika epäilyyttävää.
Puppua. Kukaan ei mene hakemaan jotain mitä ei ole tilannut? Vai meneekö se niin, että minun osoitteeseen ilmoitetaan tulevaksi kymmenen kilon säkki mirhamia, jonka saan hakea postista. Kotimatkalla sitten tuleekin noutaja?
Vierailija kirjoitti:
Puppua. Kukaan ei mene hakemaan jotain mitä ei ole tilannut? Vai meneekö se niin, että minun osoitteeseen ilmoitetaan tulevaksi kymmenen kilon säkki mirhamia, jonka saan hakea postista. Kotimatkalla sitten tuleekin noutaja?
Voinut aineissaan laittaa vahingossa väärään osoitteeseen tilauksen. Lisäksi oon kuullut että postilaatikoita käytetään siihen että välitetään aineita. Eli jätetään ulos jonkin postilaatikkoon ja ilmoitetaan mistä voi hakea paketin.
Laitoin muijan aamukahviin niin lähti jonnekin mutta unohti laittaa vaatteet päälle.
Vein sittenkin poliisille https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6fb235eb-3fab-43c1-a305-8c7bad4de564
Laita vähän jonkun kahviin ja tarkkaile.